• 1
  • 2
2025-01-02, 19:36
Bannlyst
Jag pratade inte mycket, undvek alla, fick dock många blickar från en del tjejer under gymnasietiden, ibland så träffar jag på vissa av dessa kvinnor idag, detta var 2017 jag tog studenten. Ibland när jag träffar vissa av de som tittade mycket på mig så fullständigt ignorerar dom, vet av en snubbe i klassen som tex sa att hon där gillar dig osv.

På studentdagen valde jag att vara glad och hoppa på det där bögflaket, där och då märkte jag att många tyckte jag var skum, tänker att det beror på att jag själv inte pratade alls med någon från de andra klasserna och just den dagen var vissa av tjejer typ arga på mig eller "chockade" av vad det såg ut som, samma av dom som alltså tittade mycket på mig. Sen efter detta ibland när jag ser vissa av dom i random sammanhang i stan eller nån affär kollar dom skumt på mig, vissa typ hånler mig, eller typ skrattar. Men dom flesta kollar jävligt skumt på mig än idag?

Vad kan detta bero på? Minns en kille som berättade till mig att många blev nog rädda för mig eftersom jag helt plötsligt visade en annan sida just sista dagen, så dom anade bara skumma saker.
Citera
2025-01-02, 20:24
Medlem
kalkryggars avatar
Du kom ut som bög sista dagen i skolan. Så folk tisslar väl om det då antagligen. De kanske blev förvånade när du inte visat intresse för killar innan. Sen helt plötsligt som från en dag till annan så är du bög.

Men vad spelar det för roll vad andra tycker. Du är bög och bryr dig väl bara om killar ändå så skit i om tjejer du inte umgås med vad de tycker.
Citera
2025-01-02, 21:36
Medlem
PappaTribes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hizbulllaaaaah
Jag pratade inte mycket, undvek alla, fick dock många blickar från en del tjejer under gymnasietiden, ibland så träffar jag på vissa av dessa kvinnor idag, detta var 2017 jag tog studenten. Ibland när jag träffar vissa av de som tittade mycket på mig så fullständigt ignorerar dom, vet av en snubbe i klassen som tex sa att hon där gillar dig osv.

På studentdagen valde jag att vara glad och hoppa på det där bögflaket, där och då märkte jag att många tyckte jag var skum, tänker att det beror på att jag själv inte pratade alls med någon från de andra klasserna och just den dagen var vissa av tjejer typ arga på mig eller "chockade" av vad det såg ut som, samma av dom som alltså tittade mycket på mig. Sen efter detta ibland när jag ser vissa av dom i random sammanhang i stan eller nån affär kollar dom skumt på mig, vissa typ hånler mig, eller typ skrattar. Men dom flesta kollar jävligt skumt på mig än idag?

Vad kan detta bero på? Minns en kille som berättade till mig att många blev nog rädda för mig eftersom jag helt plötsligt visade en annan sida just sista dagen, så dom anade bara skumma saker.

Spotlight effekten, gå och prata med någon.
Citera
2025-01-02, 21:42
Medlem
zombie-nations avatar
Du talade inte med dem för åtta år sedan och du är förvånad att de inte talar med dig nu? Har du prövat att vara i verkligheten?
Citera
2025-01-02, 21:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Du kom ut som bög sista dagen i skolan. Så folk tisslar väl om det då antagligen. De kanske blev förvånade när du inte visat intresse för killar innan. Sen helt plötsligt som från en dag till annan så är du bög.

Men vad spelar det för roll vad andra tycker. Du är bög och bryr dig väl bara om killar ändå så skit i om tjejer du inte umgås med vad de tycker.
Jag var på en stor nattklubbsfest som flera jymnasijum hade anordnat tillsammans, så knappast bög
Citera
2025-01-02, 21:48
Medlem
Du skrev exakt samma sak i en tråd för ca ett år sedan.

Vad fan är det med dig?
Citera
2025-01-02, 21:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Du talade inte med dem för åtta år sedan och du är förvånad att de inte talar med dig nu? Har du prövat att vara i verkligheten?
Jo, men då kollade vissa av dom mycket. Nu kollar dom typ på mig som om jag är skum, och lite chockade är dom. Förstår inte varför

sen vf vissa skrattar är också skumt, om inte änny skummare, kanske har dom sett bilder på när jag hoppar på flaket osv
Citera
2025-01-02, 23:01
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Jag var på en stor nattklubbsfest som flera jymnasijum hade anordnat tillsammans, så knappast bög

Du skriver ju i trådstarten att du på studentdagen hoppade på bögeriet. Varför var tjejerna arga på dig. Menar du att de uppfattade dig som att du hoppade på bögeriet på studenten? Kysste du någon kille eller så som tjejerna såg?
Citera
2025-01-03, 05:52
Medlem
MikeStrutters avatar
Citat:
Är du den ende babben i klassen?
Citera
2025-01-03, 10:05
Medlem
Nä, folk är inte chockade och rädda etc, det här sitter i ditt ensamma huvud att folk bryr sig så mkt om vad du gör och inte gör.
Citera
2025-01-03, 10:18
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation

Det här.

Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Nä, folk är inte chockade och rädda etc, det här sitter i ditt ensamma huvud att folk bryr sig så mkt om vad du gör och inte gör.

Och det här.

Vem fan går och funderar på studentdagen åtta år senare? Och att folk tittade på en då? De har gått vidare i livet. Som de flesta av oss gör och det är möjligt att de inte ens känner igen TS och de går med största sannolikhet inte omkring och tänker på den där killen som hoppade på bögflaket.
Citera
2025-01-03, 10:30
Medlem
SnutteFia03s avatar
Prova att prata med dem?

Låter som att du var väldigt motvillig under studenten, med tanke på hur du skriver om det. Sådant känner andra av.

Men annars låter det som att mycket av det är hjärnspöken.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in