Citat:
Ursprungligen postat av
IngridBe
Inte bara utseende. Man behandlas med hormoner, t ex Sa inte att det var någon vinst, svarade på att man kunde införa lag om juridisk ras. Kan bli problem att visa leg och pass, om man ser ut som något annat. Men vet inte riktigt vad man använder det till heller. Det här med badhuset som verkar vara värst, man visar inte leg när man går in. Den som beter sig olämpligt kan skickas ut bortsett personnummer.
Ja man kan förändra vissa saker genom att ge dem hormoner, tvärt emot sitt kön, så de förändras känslomässigt och blir mer benägna att byta då. Lite självuppfyllande faktiskt. Att få utföra kirurgi är det viktigaste. Men det botar ingen och bota verkar man inte vara intresserad av, egentligen.
Du menade väl att man skulle avskaffa juridiskt kön. Man använde det väl mest för statistik men även där man har behov av att veta det, som jag tog upp tidigare.
Men hur menar du att man skulle kunna neka killar att klä om sig med flickor om de beter sig trevligt och de kan visa juridiskt att de är flickor. Ska man tvinga alla att visa sitt könsorgan? Slänga ut dem, är förstås diskriminering. Anser man sig vara ett annat kön, har man rätt att anse det och då ska alla tvingas att anse det med hot om vite. Det blir följden av lagen.
Den här lagen indikerar faktiskt att könet är något utbytbart, tvärtemot vetenskapen och biologin. Det drivs ideologiskt, inte medicinskt och leder till lagar som bygger på lögner.
Det är det här att man framställer det som något som faktiskt går att göra, som jag menar lurar barn med psykiska diagnoser att söka sig till det. De tror det ska förändra något, men det gör det inte.
De som har opererat sig och uttalat sig, säger i de fall som jag läst, att det inte gjorde någon skillnad. Det var alltså helt meningslöst. Jag har inte läst någon som sagt att det blev glada och lyckliga, faktiskt. Men det är förstås idioti att tro att man kan bota mentala problem med kirurgi.
Värst är det för de som ångrar sig. Man har förstört deras liv totalt, men ser dem bara som förbrukningsvara för ideologin och har även försökt tysta dem. Därför skulle det behövas en verklighetsbeskrivning istället för som idag, ett narrativ. Att man faktiskt säger att man inte kan byta kön och berättar vad det verkligen handlar om, så alla förstår det. Att det kommer inte att göra någon skillnad alls. Tvärtom kan det göra det värre.
Men vänsteridioter som drömmer om en könlös värld där det inte finns några skillnader driver på det och framställer det som något det inte är. De populariserar det.
Just det här, som man verkar tro, att man kan avskaffa könen, är som jag sagt tidigare, bara dumheter. Den här lagen löser ingenting utan ställer bara till problem.