2022-06-29, 01:04
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Hur exakt ska du kmpa fr Sverige?

Hur ska Afs och SD kmpa fr Sverige? Lyssna p den hr unga kvinnan frn Afs:
https://twitter.com/EvelinaHahne/sta...23629347815426

Citat:
Ifall jag betalar skatt till islnningar istllet fr alla svenska muhammedaner r jag d en frrdare till nationen?

Absolut inte. Folk fr bo var de vill s lnge de inte hotar nationens kultur. Du kommer inte hota Islands kultur och en islndare kommer inte hota svensk kultur om han flyttar hit.

Den hr diskussion om konservativa som knner sig tvungna att lmna sina lnder r vanlig p Internet. Jag minns t.ex. att den brittiska konservativa youtube-profilen Tara McCarthy sa i en video fr flera r sedan att hon planerar att fly frn Storbritannien.
Citera
2022-06-29, 10:49
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Hur ska Afs och SD kmpa fr Sverige? Lyssna p den hr unga kvinnan frn Afs:
https://twitter.com/EvelinaHahne/sta...23629347815426

Det r fint, men jag frstr inte hur hon kmpar fr Sverige. Det bsta jag kan komma p r ifall alla SDare och AFSare brjar en rrelse dr de fr 4-5 barn per kvinna.

Det knns orealistiskt, men det vore faktiskt ngot jag skulle rkna som att "kmpa fr Sverige".

Det hr r ngot som SD och AFS annars borde gra till en valfrga:

https://skolvarlden.se/artiklar/det-...mothemskolning

De borde f stark std fr detta frn KD och mjligen moderaterna. Till och med liberalerna borde kunna se friheten till hemskolning som en liberal princip.
Senast redigerad av Naknekejsaren 2022-06-29 kl. 10:52.
Citera
2022-06-29, 14:47
Medlem
nytthuss avatar
Citat:
Det r otroligt f ldre mn som kan f en kvinna i fertil lder, och statistiskt r det vldigt f mn som har barn med tv kvinnor. De flesta mn fr n idag bara barn med kvinnan som frst blir moder till hans barn. S vi mste diskutera sdant utifrn medelmannens livssituation. En elitman kan i fr sig ocks f tre vita kvinnor gravida. Det som egentligen hnder bland mnga svenska mn r att de importerar en fru frn Thailand eller liknande nr de blir ldre och kar antalet ickevita i Sverige. Dessa barn orsakar i fr sig inte ngra problem, men Sveriges identitet urholkas drigenom ganska snabbt.

Jag r just nu i en situation dr jag antagligen inom kort kommer f barn, bara ngra f saker som mste ordnas infr det.

"Omkring 22 procent av de 45-riga mnnen i Sverige har inte blivit frldrar bland kvinnorna r andelen ungefr 13 procent. Och klyftan vxer."

https://fof.se/artikel/2018/8/farre-man-blir-pappor/

Givet stora skillnaden i hur mnga mn som blir frldrar jmfrt med hur mnga kvinnor som blir det mste det finnas en betydande andel mn som har barn med tminstone tv kvinnor. Gissar att det r vanligare ha barn med tv kvinnor n att ha barn med en thailndsk kvinna. De som skaffar barn med thailndsk vljer ju dessutom inte bort en vit kvinna utan de vljer bort ensamhet.

Citat:
Jag tror att de judar som kom till Europa runt 300-talet i Roms dekadens var vldigt annorlunda n den unika ashkenazi-judiska traditionen som uppkom senare. Framfrallt tog antagligen mnga unga mn den svra resan hela vgen till Rom utan kvinnor och det behvde lsas p ngot stt. Samma undantag kunde inte ges till framtida ashkenazi-judar (tills idag).

Nr man tog bort undantaget fr ashkenazis var deras DNA redan fr all framtid frndrad.

Citat:
Han r en stel IT-snubbe som tjnar massor av pengar (nd mindre n hans judiska fru) men som behvde ha en fru som fyller p honom med liv, kultur och vrderingar.

Angende vita mn som skaffar barn med stasiatiska kvinnor s r det ganska framgngsrika, vlutbildade vita mn i USA som ofta trffar p dem i Universitetsmiljer, medan det oftare r misslyckade mn i Sverige som skaffar sydostasiatiskor.

Du har rtt att det oftare spricker fr vita kvinnor i blandrelationer, men r inte sker p att det var ens vita kvinnor som undersktes som mammor. Grejen r ju den att ungarna kommunicerar med frmst mamman, speciellt de frsta 3 ren och drfr lr de sig enklare hennes modersprk, ven ifall resten av omgivningen talar ett annat sprk.

En svensk kvinna som skaffar barn med en afrikan kommer frmodligen ha lttare frmedla sitt sprk och kultur till barnet. Eftersom pappan med stor sannolikhet kommer frsvinna och inte fra ver ngot till barnet bortsett sitt DNA. Medan om en svensk kvinna skaffar barn med exempelvis en italienare r sannolikheten strre att han stannar och stter sin kulturella prgel p barnet. Varfr skulle det vara bttre om den svenska modern i s stor utstrckning som mjligt r den enda frlder som kulturellt prglar barnet?

Mulattbarn som identifierar sig som svenskar kommer pverka svenska genpoolen. Medan vita mn i sydstaterna som fick barn med svarta kvinnor hade noll effekt p vitas genpool. S hur r kvinnors blandning mindre "skadlig" n mns?
Citera
2022-06-29, 14:52
Medlem
nytthuss avatar
Citat:
De borde f stark std fr detta frn KD och mjligen moderaterna. Till och med liberalerna borde kunna se friheten till hemskolning som en liberal princip.

Liberalerna bryr sig inte om liberala principer. Snarare vill de minska frldrars inflytande ver barns utbildning d de vill frbjuda religisa friskolor (undantaget judiska). KD vill frbjuda friskolor som ej r frenliga med vsterlndska vrderingar. Att de skulle lta frldrar skola barn helt sjlv r uteslutet d de ej kan kontrollera dessa vrderingar.
Citera
2022-06-29, 19:14
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
ven Erik Almqvist bor ju i Ungern. Det finns inget att kmpa fr hemma i Sverige, vi kan skriva om utvecklingen p internet och vnta och se vad som hnder.

Det mest patriotiska man kan gra r att inte betala skatt i Sverige tminstone.

Erik r ingen politiker, han r bara en internet-profil, som inte ens r srskilt populr.

Nu kampanjar sossarna i Turkiet p turkiska fr alla dessa turkar som flyttat tillbaka till Turkiet men som fortfarande r svenska medborgare.
Citera
2022-06-29, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nytthus
Liberalerna bryr sig inte om liberala principer. Snarare vill de minska frldrars inflytande ver barns utbildning d de vill frbjuda religisa friskolor (undantaget judiska). KD vill frbjuda friskolor som ej r frenliga med vsterlndska vrderingar. Att de skulle lta frldrar skola barn helt sjlv r uteslutet d de ej kan kontrollera dessa vrderingar.

Det finns den sekulra principen att skilja stat och kyrka. Och skolan str under statlig versyn.
Citera
2025-01-05, 22:27
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
I liten skala (som sker i steuropa och Japan) s har jag inga strre problem med det, i stor skala s frndras din nations befolkning radikalt p kort tid, och inom 2-3 generationer skapas en ny identitet (typ mexikanska mestizos) och det r givetvis absolut inte nskvrd.

Vi gr mot senare alternativet, det innebr i princip att vr framtida etniska identitet hller p att raderas och sdant kan man inte spola tillbaka.

Jag noterar att i princip varenda ung kvinnlig svensk influencer/kndis har en svensk (eller vit/vsterlndsk) partner, det r positivt att dessa - hur dliga de n r p annat stt - ger en sdan frebild fr sina trendknsliga fljare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in