2025-01-10, 12:45
Medlem
Triremers avatar
Ja varför kan man bry sig: https://38.media.tumblr.com/3c0d7ce5...dqkxo1_400.gif
Citera
2025-01-10, 13:36
Avstängd
AbstinentKanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Triremer
Ja varför kan man bry sig: https://38.media.tumblr.com/3c0d7ce5...dqkxo1_400.gif
Fake!
Citera
2025-01-10, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maertino1
Jag ser massa sådana trådar och inlägg på flashback och hör det ibland och undrar vad problemet egentligen är?
Tänkte för mig själv att antingen är killar som får ligga sorgligt sällan, runkar och är avundsjuka på de killar som får tjejer och därför tar ut det genom att tycka att det är ”äckligt” och stämplar tjejer som slampor för att tjejer inte ger de sexuell uppmärksamhet.

Den andra anledningen jag kan komma på är killar som har liten penisstorlek och inte kan tillfredsställa kvinnor, och vet att de inte är lika bra som andra killar och vet att tjejen vet om det också för hon säkerligen varit med många bättre killar innan.

Eller är det någon annan anledning ni killar som tycker det är äckligt med tjejer som ligger runt eller har gjort det? Om det varit med killar hon tyckt om.
Är själv kille och har ett stort antal sexpartners. Men flickvän idag.

Jag tycker bara det är smått äckligt om man agerat spermahink till många snubbar, dessa tjejer är inte hustru material iaf, skulle dessutom ha mycket svårt att lita på att dessa skulle vara trogna
Citera
2025-01-10, 16:09
Avstängd
AbstinentKanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 180cm
Jag tycker bara det är smått äckligt om man agerat spermahink till många snubbar, dessa tjejer är inte hustru material iaf, skulle dessutom ha mycket svårt att lita på att dessa skulle vara trogna
Du tycker inte att det är motsvarande tanke om män då?
Citera
2025-01-10, 17:14
Medlem
Triremers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbstinentKanin
Fake!

Troligtvis inte. Sett Shane Diesel eller Shorty Mac? De är minst så stora. Kolla upp hela klippen.
Citera
2025-01-10, 17:16
Avstängd
AbstinentKanins avatar
Citat:
Troligtvis inte. Sett Shane Diesel eller Shorty Mac? De är minst så stora. Kolla upp hela klippen.
Nej jag har inte koll på sådant
Citera
2025-01-10, 17:17
Medlem
Triremers avatar
Citat:
Nej jag har inte koll på sådant

Den storleken är inte ovanlig i porr och klart som fan man inte vill att ens tjej blivit sönderpålad eller gjort annat vidrigt skit men någon innan.
Citera
2025-01-10, 17:17
Avstängd
AbstinentKanins avatar
Citat:
Den storleken är inte ovanlig i porr och klart som fan man inte vill att ens tjej blivit sönderpålad eller gjort annat vidrigt skit men någon innan.
Ok, men andra har fött barn utan att vara så där stora
Citera
2025-01-10, 17:19
Medlem
Triremers avatar
Citat:
Ok, men andra har fött barn utan att vara så där stora

Den återhämtar ju sig säkert hyfsat men lite skillnad ändå.

Ett barn kan man inte jämföra med men om en tjej blivit knullad som i klippet, oavsett om det var skönt eller gjorde ont så är det mer intensiv penetration än 99,99% av killar kan ge en tjej. Hur de än kör på så har han knullat henne mer. Säg springer på varandra på ICA. Tjejens nya kille undrar vem han är som hälsade så glatt. Tjejen svarar generat "vi umgick lite innan". Han hånler för han ÄGER henne fortfarande sexuellt. Han vet att den nya killen omöjligt kan knulla henne mer.

Personligen tycker jag att det är jättekonstigt att normen är att man inte ska bry sig om partnerns tidigare sexliv men sedan i en relation ska det vara helt monogamt och otrohet är extremt vidrigt. Jag får inte ihop det. Antingen bör man kombinera avhållsamhet med monogami eller lössläppthet med en öppen relation. Att ligga runt och sedan vara monogam gör ju att patnern inte får något speciellt i och med "exklusiviteten".

Det är också märkligt att många ser ner på tjejer som har only fans, de som spelat in porr, vikt ut sig osv men ett sexuellt bagage är ok? Vad tror ni liksom hänt med alla de knullat?
Senast redigerad av Triremer 2025-01-10 kl. 17:24.
Citera
2025-01-10, 17:46
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:

Ett barn kan man inte jämföra med men om en tjej blivit knullad som i klippet, oavsett om det var skönt eller gjorde ont så är det mer intensiv penetration än 99,99% av killar kan ge en tjej. Hur de än kör på så har han knullat henne mer. Säg springer på varandra på ICA. Tjejens nya kille undrar vem han är som hälsade så glatt. Tjejen svarar generat "vi umgick lite innan". Han hånler för han ÄGER henne fortfarande sexuellt. Han vet att den nya killen omöjligt kan knulla henne mer.

Personligen tycker jag att det är jättekonstigt att normen är att man inte ska bry sig om partnerns tidigare sexliv men sedan i en relation ska det vara helt monogamt och otrohet är extremt vidrigt. Jag får inte ihop det. Antingen bör man kombinera avhållsamhet med monogami eller lössläppthet med en öppen relation. Att ligga runt och sedan vara monogam gör ju att patnern inte får något speciellt i och med "exklusiviteten".

Det är också märkligt att många ser ner på tjejer som har only fans, de som spelat in porr, vikt ut sig osv men ett sexuellt bagage är ok? Vad tror ni liksom hänt med alla de knullat?

Vilka jävla hjärnspöken människor har. Ska man anta att du själv inte har en kärring just för att du är rädd för liknande situationer?
Senast redigerad av halaltarzan 2025-01-10 kl. 18:11.
Citera
2025-01-10, 18:26
Avstängd
AbstinentKanins avatar
Citat:

Det här var ju bara konstigt tänkt.

Låt mig giss, Du har inte haft så värst mycket framgång på ligga-fronten eller?

För tjejer är det väl egentligen inget speciellt att ha penetrerande sex. För män är det världens grej, verkar det som.
Citera
2025-01-10, 20:04
Medlem
Triremers avatar
Citat:
Det här var ju bara konstigt tänkt.

Låt mig giss, Du har inte haft så värst mycket framgång på ligga-fronten eller?

För tjejer är det väl egentligen inget speciellt att ha penetrerande sex. För män är det världens grej, verkar det som.

Jag har haft över 700 tjejer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in