2024-12-30, 18:12
Medlem
kurrespratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyr-vaktare
Menar allts INTE garen Jenny Thai, utan tjejen Jennie/Annie "French" som jobbade dr.

Henne vore trevligt att trffa igen.
Citera
2024-12-31, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
Om jag minns rtt s var hon inte ens talad, men polisen skte henne som vittne utan att lyckas. Kanske hade hon lmnat Sverige. Har hon tagit sig ur prostututionen s tycker jag hon skall f vara ifred. Det r ju mnga r sedan.

garinnan till salongen talades och dmdes. Samma kvinna som nu har salong p stermalm. Och det var den kvinnan jag trodde efterfrgades d hon kallade sig Jenny, precis som salongen kallades. Finns f en trd om den salongen, henne och hennes dvarande make som var polis.
Citera
2024-12-31, 10:16
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
garinnan till salongen talades och dmdes. Samma kvinna som nu har salong p stermalm. Och det var den kvinnan jag trodde efterfrgades d hon kallade sig Jenny, precis som salongen kallades. Finns f en trd om den salongen, henne och hennes dvarande make som var polis.
r du 100 p att det r Apinia som ger den salongen "alias jenny"?
Citera
2024-12-31, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
r du 100 p att det r Apinia som ger den salongen "alias jenny"?

Att hon r inblandad verkar solklart (gr att se i annan trd) men hon verkar inte ga den. Hon har nmligen inga bolags kopplingar enligt ratsit. Och d hon ju fick 5 rs nringsfrbud r det ju rimligt att hon inte har det.

Edit: Luskade lite till och fr korrigera mig sjlv. Det r lngt frn klarlagt att hon r inblandad i salongen p stermalm.
Senast redigerad av 2.3 2024-12-31 kl. 10:31.
Citera
2025-01-03, 17:35
Medlem
Efter mnga rs uppehll frn massagesalonger i Sverige s funderar jag p ett terbesk. Priserna fr massage har gtt upp sedan ren innan pandemin men hur r det med priserna p extratjnster? Finns det ngon som vill dela med sig med uppdaterade prisintervall fr de olika tjnsterna HE, BJ, B2B och FS?
Citera
2025-01-04, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av why
Efter mnga rs uppehll frn massagesalonger i Sverige s funderar jag p ett terbesk. Priserna fr massage har gtt upp sedan ren innan pandemin men hur r det med priserna p extratjnster? Finns det ngon som vill dela med sig med uppdaterade prisintervall fr de olika tjnsterna HE, BJ, B2B och FS?

Allt handlar nog om hur bra man r p att frhandla. Min knsla r att det pris som slngs fram fr ett HE/HJ r en femhundring. Fr BJ eller B2B r det inte ovanligt att man vill ha en lax. Och FS som jag sllan efterfrgar borde vl d ligga lite ver tusenlappen. Men med frhandling tror jag man kan komma lngt idag d alla salonger verkar ha det lite tufft med kunder. Var grnsen gr fr att de nobbar ens prisfrslag, skulle vara intressant att veta. Kanske kan ngon gra oss en tjnst och frsk kpa ett HJ fr en hundring och ett BJ fr tv och se hur det gr. 😂
Citera
2025-01-05, 01:55
Medlem
Citat:
Allt handlar nog om hur bra man r p att frhandla. Min knsla r att det pris som slngs fram fr ett HE/HJ r en femhundring. Fr BJ eller B2B r det inte ovanligt att man vill ha en lax. Och FS som jag sllan efterfrgar borde vl d ligga lite ver tusenlappen. Men med frhandling tror jag man kan komma lngt idag d alla salonger verkar ha det lite tufft med kunder. Var grnsen gr fr att de nobbar ens prisfrslag, skulle vara intressant att veta. Kanske kan ngon gra oss en tjnst och frsk kpa ett HJ fr en hundring och ett BJ fr tv och se hur det gr. 😂

Lyckats med HE/HJ fr 150 en gng men stammis och vxel som blev ver p femhunkan jag betala med.
Citera
2025-01-05, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av why

Stockholm, s gr det att f fs fr en tusing, budet brjar grna p 1500-2000 men nr jag sger att tusen r mitt max s hamnar vi oftast dr. Missat en gng, plus en annan som sa att tusen fr denna gng, men nsta gng mste jag ta med mig 1500.
Citera
2025-01-07, 21:02
Medlem
Citat:
Att hon r inblandad verkar solklart (gr att se i annan trd) men hon verkar inte ga den. Hon har nmligen inga bolags kopplingar enligt ratsit. Och d hon ju fick 5 rs nringsfrbud r det ju rimligt att hon inte har det.

Edit: Luskade lite till och fr korrigera mig sjlv. Det r lngt frn klarlagt att hon r inblandad i salongen p stermalm.

Hon r inte inblandad den nuvarande salongen!
Citera
2025-01-10, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1qwerty
Hon r inte inblandad den nuvarande salongen!

OK, lter rimligt.
Citera
2025-01-10, 17:28
Medlem
Ngon som varit med om att masssen fr fontnorgasm?
Eller r det bara det sedvanliga fejkade porrfilms stnet
Citera
2025-01-10, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tisdag31
Ngon som varit med om att masssen fr fontnorgasm?
Eller r det bara det sedvanliga fejkade porrfilms stnet

Om hon inte fr fontnorgasm r du en dlig kund.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in