Citat:
Ursprungligen postat av
Troublezzz
Det är väl ingen som har sagt att det är omöjligt att bevisa? Du avkräver negativa bevis, alltså utgår du från att det är sant eftersom det inte har motbevisats. Herrejösses, det är som att prata med en treåring eller en fundamentalist. Ingen har ens forskat på det eftersom det är fullkomligt ologiskt och ingen skulle finansiera sådan "forskning". Du kan lika gärna forska på om att lägga ut en skål havregrynsgröt på ett torg i Bromma minskar fosforhalterna i Storsjön.
Du tycks även helt sakna en uppfattning om vad fritid är. Jag får som sagt betalt för att forska eftersom man ser värde i det jag producerar. Jag antar att du inte får betalt för att tänka.
Du vill inte att ett experiment skall ske, då du anser att det är ologiskt.
Därefter gnäller du när jag vill att du skall påvisa belägg för din åsikt gällande att det är ologiskt.
Du är som kyrkan under medeltiden. Du vill inte att experiment och nytänkande skall få ske då det går emot den religiösa övertygelse som du har, utan några bevis för den.
Således är du irrationell och ointelligent, det är enbart det att du saknar självinsikt och intelligens nog att förstå det. Det är den dummes evige synd.
Edit: Om du mot förmodan skulle vara "forskare" så är det inom trams som genusvetenskap eller klimathysterin, vilket fortfarande innebär att du är en idiot, som jag tydligt påvisat ett flertal gånger i tråden.