• 1
  • 2
2025-01-17, 17:45
Medlem
Gitarrvalpens avatar
Jag vet inte vad jag ska skriva. Men nu, som panelmedlem i exempelvis Malous bokklubb p TV4.

Jag frstr ju direkt att hon har psykiska problem. Att g frn krnikr i de frmsta dagstidningarna till att vika ut sig i "Onlyfans".

Det r nt som r fel med henne. Hon har sluta skriva bra texter.
Citera
2025-01-17, 17:49
Medlem
Klandalfs avatar
Nej.

Feministen som byggde en karrir p att hata mn kommer ut som en kt sub vars enda drm r att bli frnedrad och anvnd av s mnga mn som mjligt.

Allts you can't make this shit up.
Citera
2025-01-17, 18:07
Avstngd
pojkpingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gitarrvalpen
Jag vet inte vad jag ska skriva. Men nu, som panelmedlem i exempelvis Malous bokklubb p TV4.

Jag frstr ju direkt att hon har psykiska problem. Att g frn krnikr i de frmsta dagstidningarna till att vika ut sig i "Onlyfans".

Det r nt som r fel med henne. Hon har sluta skriva bra texter.

Du skriver verkligen konstigt, lr dig uttrycka dig korrekt s att folk begriper vad ditt inlgg handlar om. r Skugge (idag) med i Malous bokklubb p TV4? r det du som r medlem i Malous bokklubb p TV4?

Fr vrigt skriver Skugge idag (ls "den senaste tiden") krnikr p Expressen, dock finns alla krnikorna bakom betalvgg. Krnikorna verkar mest handla om hennes prostitution p Only Fans, samt att hon trffat en kille som r bde kt, duktig i sngen och har ngot i skallen, personligen tvivlar jag p det sistnmnda.
Citera
2025-01-17, 18:23
Medlem
Gitarrvalpens avatar
Jag r utestngd frn betalvggen. Detta r ingen kritik gentemot dig, men alla jvla kvinnor som sagt sig vara s goda... Frn Kerstin Thorwalds till Anna Wahlgren.

Knner du inte till dessa tv som satt agendan p 70-talet. Med det sagt. Jag skiter i dig. Jag nskar dock en trevlig fredagskvll s klart!

Citat:
Ursprungligen postat av pojkpingis
Du skriver verkligen konstigt, lr dig uttrycka dig korrekt s att folk begriper vad ditt inlgg handlar om. r Skugge (idag) med i Malous bokklubb p TV4? r det du som r medlem i Malous bokklubb p TV4?

Fr vrigt skriver Skugge idag (ls "den senaste tiden") krnikr p Expressen, dock finns alla krnikorna bakom betalvgg. Krnikorna verkar mest handla om hennes prostitution p Only Fans, samt att hon trffat en kille som r bde kt, duktig i sngen och har ngot i skallen, personligen tvivlar jag p det sistnmnda.
Citera
2025-01-17, 18:30
Avstngd
pojkpingiss avatar
Citat:
Jag r utestngd frn betalvggen. Detta r ingen kritik gentemot dig, men alla jvla kvinnor som sagt sig vara s goda... Frn Kerstin Thorwalds till Anna Wahlgren.

Knner du inte till dessa tv som satt agendan p 70-talet. Med det sagt. Jag skiter i dig. Jag nskar dock en trevlig fredagskvll s klart!

Du fortstter skriva osammanhngande och urbota korkat, vad farao har Thorvall (lr dig stava din grobian) och Wahlgren med Skugge att gra? Givetvis knner jag till dessa, det hr till allmnbildning.

Ta tag i dina ls- och skrivsvrigheter. Kontakta en studievgledare p mndag. Ha en festlig helg.
Citera
2025-01-17, 18:37
Medlem
Gitarrvalpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pojkpingis
Du fortstter skriva osammanhngande och urbota korkat, vad farao har Thorvall (lr dig stava din grobian) och Wahlgren med Skugge att gra? Givetvis knner jag till dessa, det hr till allmnbildning.

Ta tag i dina ls- och skrivsvrigheter. Kontakta en studievgledare p mndag. Ha en festlig helg.

Det minsta jag vill r att nedvrdera mina vnner hr p flashback. Men med ord som "grobian" och pstenden om "ls- och skrivsvrigheter" r det svrt att ta dig p allvar.
Citera
2025-01-17, 18:41
Avstngd
pojkpingiss avatar
Citat:
Det minsta jag vill r att nedvrdera mina vnner hr p flashback. Men med ord som "grobian" och pstenden om "ls- och skrivsvrigheter" r det svrt att ta dig p allvar.

Som sagt, (frsk) ls dina egna inlgg i trden, du framstr som en mycket sinnessl person, med just ls- och skrivsvrigheter. Gilla lget, du verkar ha dragit ett par nitlotter. Nog sagt.
Citera
2025-01-17, 18:41
Medlem
Ilimitados avatar
Linda Skugge personifierar en feminism som hller p att implodera av sin egen orimlighet. Man kan inte g emot naturen. Hela feminismen som politisk rrelse kommer genomg samma frvandling. Bde tragiskt och underhllande p samma gng.
Citera
2025-01-17, 18:42
Medlem
Gitarrvalpens avatar
Tack fr ditt svar. Jag hller med!

Citat:
Ursprungligen postat av Ilimitado
Linda Skugge personifierar en feminism som hller p att implodera av sin egen orimlighet. Man kan inte g emot naturen. Hela feminismen som politisk rrelse kommer genomg samma frvandling. Bde tragiskt och underhllande p samma gng.
Citera
2025-01-17, 19:21
Medlem
Det bsta Linda Skugge har skrivit var nr hon bloggade och lade ut ett recept p fiskgratng. Ett torskblock i en ugnsform, sedan blandar man en stor burk keso och ett paket krossade tomater och hller ver. Jag lagar det fortfarande ibland.
Citera
2025-01-17, 19:42
Medlem
Sleepdancers avatar
Vrsta r hennes jvla skitskriveri om totalt hjrndda mnen p aftonbladet plus. Jag gnller inte p henne men aftonbladet borde skmmas som tar med sn skit.
Citera
2025-01-17, 20:00
Medlem
VoldemortZelenskyjs avatar
Skugge kommer sannolikt ta sig sjlv av daga inom ngot r. Den storvulna radikalfeminismen slutade med storkuksvansinne, analsex, sprut i ansiktet och en verdos fentanyl.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in