2011-02-06, 22:11
Medlem
Lyxarsles avatar
Några bekanta till mig tyckte att jag skulle testa denna kvinna så vi satte oss i bilen och åkte till oskarshamn. Dvärgkvinnan som en del av er säkert hört talas om bjöd ut sina tjänster i ett skjul vid kyrkan vid stadsparken, vet inte om hon alltid är där eller om dom stämt träff där med henne?

I vilket fall tyckte jag det hela var en sjukt osexig situation så jag stod mest brevid och slöryckte lite i dasen medans mina bekanta gick loss på henne, en neger och en vanlig person. Servicen såg bra ut i halvmörkret, engagerade stön och ögonkontakt.

Priser:
30 min 1000:-
extras
fult snack 200:-
anal 500:-
extra person 800:-

Tycker priserna är helt ok eftersom det är en exotisk grej också. Om jag jobbar upp lite mod ska jag åka dit själv och försöka fixa en lite bättre atmosfär dvs ett hotellrum, eller om någon här på forumet bosatt i närområdet har lust att upplåta/dela lägenhet och äventyr? Någon som vet om hon gör housecalls och vad priset i så fall är för en helnatt?

Tack på förhand.
Citera
2011-02-06, 22:24
Medlem
Skriuws avatar
Fan va coolt vissa hittar alla godsaker här i livet.

Orsaken till att du hade svajballe var nog för att negern inte syns så bra när det är lite mörkt. Föreslår att du nästa gång frågar negern om du får runka på han direkt istället för att använda dvärgar som svepskäl!
Citera
2011-02-06, 22:49
Medlem
Jag tycker de priser hon tar ut är för höga. Saken är den att av dvärgkvinnor som säljer sex kan man ju begära att bara betala hälften så mycket.
Citera
2011-02-07, 07:06
Medlem
BlueStars avatar
Mer en förfrågan om priser och villkor än en recension, och TS hade ju inte heller sex med henne, alltså:

Recensioner --> Eskortservice och prostitution

/Mod
Citera
2011-02-07, 14:30
Medlem
Cancomehandys avatar
Hej
Har du bilder på henne och kontaktinfo, jag skulle vilja träffa henne, passar mig rätt bra...
Citera
2011-02-07, 14:38
Medlem
Antifogs avatar
negrer kan ofta ha den effekten på en, inte direkt en upphetsande varelse

förövrigt fan va coolt med en dvärghora inget man ser varje dag
Citera
2011-02-07, 18:02
Medlem
Lyxarsles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cancomehandy
Hej
Har du bilder på henne och kontaktinfo, jag skulle vilja träffa henne, passar mig rätt bra...
Nej men jag kan berätta att hon inte var mer än 10 tvärhänder lång och ungefär lika bred. Hon pratade inte men fnittrade oavbrutet. Hennes hår var uppsatt i en slapp "fågelbos-toffs". I övrigt verkade hon sanitär etc, kände ingen lukt eller nått liknande. Hennes bröst var ganska små, och stod liksom ut åt varsitt håll, illmariga ögon.
Citera
2011-02-08, 17:54
Medlem
Ohamns avatar
Haha, låter spännande. Är hon svensk?
Citera
2011-02-09, 14:52
Medlem
SaintJonahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxarsle
Nej men jag kan berätta att hon inte var mer än 10 tvärhänder lång och ungefär lika bred. Hon pratade inte men fnittrade oavbrutet. Hennes hår var uppsatt i en slapp "fågelbos-toffs". I övrigt verkade hon sanitär etc, kände ingen lukt eller nått liknande. Hennes bröst var ganska små, och stod liksom ut åt varsitt håll, illmariga ögon.

Låter faan som Shrek, fast neger!
Citera
2025-02-01, 19:47
Medlem
Ooootroligt sent svar kanske. Men jag testar. Finns det här hondjuret kvar i Oskarshamn? 😃

Hur får man isf tag på henne?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in