2010-07-15, 00:30
Medlem
oj oj oj, ja du, jag har haft sex med en ful tjej i hela mitt liv. och det var en prova p grej faktist, men nu har det blivit p senare tid att jag har haft sex med tjejer som r mindre attraktiva men d inte till "FUCK NO, NO WAY MAN" brudar. hoppas ni frstr vad jag menar
Citera
2010-07-15, 02:58
Medlem
karbolexans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EvelKnievel
Det r ofta svrare och mer jobb att fixa en snygg tjej, drfr kr vi p de enkla korten. Sen ligger det ocks ngot i att de brudar som ser mindre bra ut ofta ger jrnet nr de vl fr nuppa.

Citat:
Ursprungligen postat av jagteamkillar
Fula brudar kan tnkas vara bttre i sngen, d de inte vet om/nr dem kommer att f kuk igen, s de kr sitt A-game.

S sant som det r sagt!
Citera
2010-07-15, 03:00
Medlem
Random~s avatar
Fitta som fitta?

(Naaeee)
Citera
2024-11-04, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagteamkillar
Fula brudar kan tnkas vara bttre i sngen, d de inte vet om/nr dem kommer att f kuk igen, s de kr sitt A-game.

Men vad vet jag

Fast fula kvinnor har aldrig haft problem med att f sex.
Fr varje ful kvinna s gr det skert 50 fula mn som vill ligga med henne.

Detta frndrade min syn p kvinnor faktiskt.
Fram till att jag var kanske 15 trodde jag vara att snygga tjejer hade sex, men i nian och gymnasiet brjade ven fula tjejer kl sig utmanande och skaffa pojkvn, och detta har jag lite svrt att frst n idag.

Jag var inte ful, kanske en 6,5:a, och jag tnkte aldrig p att ligga med nn ful tjej, men sen insg man att de killar som var fulare n mig faktiskt rycker att den dr fula bruden ser helt okej ut.

Mn och kvinnor har otroligt olika frutsttningar nr det kommer till sex.
Jag minns nr jag skrev med en ful tjej bara fr att, och jag visade en bild p min polare.
Tjejen ba du tror inte jag in f nt bttre n han? Jag kan f sex typ nr jag vill.

Allts denna tjejen var bde ful och fet, men nd visste hon att hon kunde sex nr hon ville, och det tycker jag sger mycket.
Citera
2024-11-04, 00:11
Avstngd
Baritsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Therak900
Fast fula kvinnor har aldrig haft problem med att f sex.
Fr varje ful kvinna s gr det skert 50 fula mn som vill ligga med henne.

Detta frndrade min syn p kvinnor faktiskt.
Fram till att jag var kanske 15 trodde jag vara att snygga tjejer hade sex, men i nian och gymnasiet brjade ven fula tjejer kl sig utmanande och skaffa pojkvn, och detta har jag lite svrt att frst n idag.

Jag var inte ful, kanske en 6,5:a, och jag tnkte aldrig p att ligga med nn ful tjej, men sen insg man att de killar som var fulare n mig faktiskt rycker att den dr fula bruden ser helt okej ut.

Mn och kvinnor har otroligt olika frutsttningar nr det kommer till sex.
Jag minns nr jag skrev med en ful tjej bara fr att, och jag visade en bild p min polare.
Tjejen ba du tror inte jag in f nt bttre n han? Jag kan f sex typ nr jag vill.

Allts denna tjejen var bde ful och fet, men nd visste hon att hon kunde sex nr hon ville, och det tycker jag sger mycket.

Tro inte p allt kvinnor sger.

Den vrsta sorten mste vara den fula och feta slynan som tror sig vrd lika mycket som en fin och sexig bella.
Citera
2024-11-04, 03:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baritsu
Tro inte p allt kvinnor sger.

Den vrsta sorten mste vara den fula och feta slynan som tror sig vrd lika mycket som en fin och sexig bella.

Vad, du tror inte att en ful kvinna idag kan skapa konto p instagram eller bodycontact och f ligga med massa olika mn per vecka om hon verkligen vill?

Mn r fan djur och stter p det mesta om dom r tillrckligt desperat, och snna mn finns det mnga av och har alltid funnits.
Citera
2024-11-04, 08:47
Avstngd
Baritsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Therak900
Vad, du tror inte att en ful kvinna idag kan skapa konto p instagram eller bodycontact och f ligga med massa olika mn per vecka om hon verkligen vill?

Mn r fan djur och stter p det mesta om dom r tillrckligt desperat, och snna mn finns det mnga av och har alltid funnits.

En riktig man dslar inte sin tid p dumheter.

Svar nej p din frga.
Citera
2024-11-04, 09:02
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merewena
Har lst mnga trdar dr ngon berttar att dom har haft sex med en riktig ful WT brud.

Det fr mig att undra varfr ni har det nr ni nd klagar eftert.
Har ni verkligen ingen krav p vilka ni har sex med?
Har det med att ni sger att det r svrare fr killar att f sex av fina tjejer s drfr gr ni p dom tjejer ni anser fula och WT?

Jag frstr inte riktigt och skulle grna f era synpunkter p detta.

Vill ha serisa svar.

Man mste vara smal helst jobba som fotomodell aldrig sova utan smink lshr, r man inte vacker s fr man skylla sig sjlv eller bli nunna. Utseende kommer utifrn inte inifrn.
Citera
2025-01-30, 20:46
Medlem
Svaret blir nog att man r kt och vill knulla, kanske lite desperat ocks, men fr det mesta vill man bara knulla nt.
Detta r ett problem som mnga mn har och som de flesta kvinnor aldrig kommer frst.

Hade en tjock och ful tjej I klassen och p en fest ille hon ligga.
Jag var desperat och satt p henne i 5 minuter sen blev det skum stmning i klassen till vi gick ut nian ngra mnader senare.
Fitta som fitta sger jag.
Det r som att ta,r du hungrig ter du det mesta.
Citera
2025-02-02, 00:37
Medlem
Jag har legat med med 26 tjejer. Skulle nog sga att 20 av dom r tjejer jag egentligen inte tyckte var attraktiva.

Svaret r att tjejer vgrar dejta horisontellt/nedt. Endast uppt. S som kille r det nst intill omjligt att f till det med nt ver en 4-5a.

Det r enda lsningen fr att hlla sig borta frn inceltrsket. Men tycker p riktigt synd om dom tjejerna jag inte knde fr att trffa regelbundet, dom ville fortstta med mig medans jag vill hitta ngon jag knner attraktion fr. Alla har varit fina och snlla tjejer som frtjnar att f ngon dom gillar..

Folk slnger sig grna med ord som "fuckboy" men dom skulle bara veta att mnga av oss vill inget hellre n att hitta en stadig relation att hnge oss t istllet fr tt ligga med ngon 1-2 gnger och dra vidare..

Tror att skert 70% av alla singelkillar r i samma situation som mig.. 20% eller kanske till och med 25% kan inte ens hitta en ful/tjock tjej att ligga med...

Sen har vi dom 5% som kan ligga med vem som helst som har alla tjejerna p k..

Obs. Jag skyller inte p tjejer, skyller nog mer p samhllet/datingappar
Senast redigerad av Kanadabord 2025-02-02 kl. 00:43.
Citera
2025-02-02, 08:37
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanadabord
Jag har legat med med 26 tjejer. Skulle nog sga att 20 av dom r tjejer jag egentligen inte tyckte var attraktiva.

Svaret r att tjejer vgrar dejta horisontellt/nedt. Endast uppt. S som kille r det nst intill omjligt att f till det med nt ver en 4-5a.

Det r enda lsningen fr att hlla sig borta frn inceltrsket. Men tycker p riktigt synd om dom tjejerna jag inte knde fr att trffa regelbundet, dom ville fortstta med mig medans jag vill hitta ngon jag knner attraktion fr. Alla har varit fina och snlla tjejer som frtjnar att f ngon dom gillar..

Folk slnger sig grna med ord som "fuckboy" men dom skulle bara veta att mnga av oss vill inget hellre n att hitta en stadig relation att hnge oss t istllet fr tt ligga med ngon 1-2 gnger och dra vidare..

Tror att skert 70% av alla singelkillar r i samma situation som mig.. 20% eller kanske till och med 25% kan inte ens hitta en ful/tjock tjej att ligga med...

Sen har vi dom 5% som kan ligga med vem som helst som har alla tjejerna p k..

Obs. Jag skyller inte p tjejer, skyller nog mer p samhllet/datingappar

Nja, dejting i vart fall utanfr apparna handlar ju inte bara om utseende, drfr finns det mnga par med ganska olika snygghet p man o kvinna, p bda hll.
Citera
2025-02-02, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Nja, dejting i vart fall utanfr apparna handlar ju inte bara om utseende, drfr finns det mnga par med ganska olika snygghet p man o kvinna, p bda hll.

Killars pongskala fr tjejer handlar mest(inte bara) om utseendet. Men nr jag pratar om tjejernas pongskala fr killar s handlar det mest om andra saker n utseendet, veb fast utseendet ocks r viktigt.

Vi har inte samma kriterier fr vad som r hga pong p skalan, givetvis
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in