• 1
  • 2
2017-01-02, 23:55
Medlem
siddharaapocalypses avatar
Även om någon skulle lägga ned tiden på att förklara för dig skulle du inte förstå;den första anledningen är att du inte vill förstå
Citera
2017-01-03, 00:07
Medlem
Whiteejacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siddharaapocalypse
Även om någon skulle lägga ned tiden på att förklara för dig skulle du inte förstå;den första anledningen är att du inte vill förstå

måste bara erkänna, det är så, jag hittar alltid ursäkter och vägar till spelandet, (alla killar och män i min familj är spelberoende (betting på sporter) kan det vara genetiskt eller är det skitsnack?)

hur slutar man då om man inte vill sluta men vill ändå, om du förstår hur jag menar?
Citera
2017-01-03, 00:47
Medlem
siddharaapocalypses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whiteejack
måste bara erkänna, det är så, jag hittar alltid ursäkter och vägar till spelandet, (alla killar och män i min familj är spelberoende (betting på sporter) kan det vara genetiskt eller är det skitsnack?)

hur slutar man då om man inte vill sluta men vill ändå, om du förstår hur jag menar?

Jag vet faktiskt inte hur man slutar eller om det går den vägen..Jag har haft stor nytta av att studera mina nära och käras fördärv - och min egen benägenhet att falla i samma vanor (genetiskt arv?) eller socialkultur/prägling att jag tidigt byggt upp ett förakt mot de som använder sina psykiska kunskaper för att få människor att tro på lyckan i pengar eller vinst utan förtjänst. Sen har jag för vana att använda ytterst drastiska metoder utan nåd mot mig själv, tro är en väg ut..ditt val
Citera
2025-02-02, 20:44
Medlem
Jag har bettat på sport i mer än 25 år och har lärt mig för längesen att det inte finns någon skicklighet alls man är dum om man tror att man är duktig på att betta.Varför har jag i så fall fått in 14 matcher i rad och en gång förlorat 17 i rad?Jag kör oftast ganska låga odds och singlar odds mellan 1,3-2,2 ungefär.Sport handlar om dagsform och i princip allt kan hända oavsett vilken match du spelar på.Det enda som man kan vara säker på att man kommer förlora mer pengar ju länge man spelar.Man vill självklart ha spänningen och ja man blir uttråkad och deprimerad om man inte kan spela och ännu mer deprimerad när man förlorar.Jag har försökt sluta ungefär 1000 ggr och vet att alla kan sluta men det är
jävligt svårt och man måste ju vilja sluta till 100%.Jag skulle vilja se bevis på någon som ligger plus på betting för jag tror inte det finns någon kanske dom som har stora kapital och som bara kör låga odds i så fall odds på 1.1-1.2 kanske.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in