• 1
  • 2
2009-05-08, 16:20
Medlem
l00zekks avatar
Verkar som att galan gick bra rent ekonomiskt och man funderar p att ordna en till gala redan i hst enligt vk http://www.vk.se/Article.jsp?article=276023

Mste vara grymt bra fr klubben att kunna erbjuda sina bsta fighters chansen att g matcher p hemmaplan med jmna mellanrum infr fulla lktare.
Citera
2009-05-10, 23:37
Medlem
l00zekks avatar
Ett gng matcher frn galan ligger uppe nu http://www.youtube.com/user/maldiverblue
Citera
2009-05-15, 19:50
Medlem
inget som vet om det fanns ngot filmat med Petter Wallin Vs. Ludvig Breideborn, han kommer ju frn hemmaklubben Drakstadens Muay thai s de hade ju vart roligt, missade den matchen desvrre.
Citera
2009-05-31, 04:37
Medlem
Snblinds avatar
Urskta att jag bumpar trden men jag blev lite verraskad att jag missade det hr.. Bor trots allt hyfsat "nra" Ume

Jttekul att se att det tydligen gick plus och att fler grejer ska anordnas (?) hr i lilla Norrland. Ocks underhllande att lsa alla kommentarerna p VK.se om hur detta br frbjudas och att boxning minsann r kristlig underhllning..
Citera
2009-06-01, 00:23
Medlem
Kommer frmodligen anordnas en gala till hsten. Inget bestmt n, men det pratas om det p klubben.
Citera
2009-12-03, 15:03
Medlem
Snblinds avatar
Jag bumpar den hr trden av anledning att 2009 rs gala gr den 12e december, det vill sga nsta helg. Bokade just ett par biljetter via hemsidan (www.battleofbotnia.se) men fick ingen bekrftelse eller ngot. Man blir lite irriterad.. vet ju inte om de ftt bokningen eller inte nu och vill inte grna boka fler biljetter om de nu ftt in den hr och sen sitta dr med alldeles fr mnga.

Men bortsett frn det s r jag jvligt taggad. Ngon annan som ska dit?

edit: Fick svar just efter jag skrev detta. Gick tydligen inte boka nr man bor i Ume s jag fick knalla ner och kpa biljetter istllet. Men nu har man dem iaf!
Senast redigerad av Snblind 2009-12-03 kl. 15:39.
Citera
2009-12-03, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snöblind
Jag bumpar den hr trden av anledning att 2009 rs gala gr den 12e december, det vill sga nsta helg. Bokade just ett par biljetter via hemsidan (www.battleofbotnia.se) men fick ingen bekrftelse eller ngot. Man blir lite irriterad.. vet ju inte om de ftt bokningen eller inte nu och vill inte grna boka fler biljetter om de nu ftt in den hr och sen sitta dr med alldeles fr mnga.

Men bortsett frn det s r jag jvligt taggad. Ngon annan som ska dit?

edit: Fick svar just efter jag skrev detta. Gick tydligen inte boka nr man bor i Ume s jag fick knalla ner och kpa biljetter istllet. Men nu har man dem iaf!

Jo jag kpte mina p Budo fitness inne i stan, ska ju g att kpa p plats ocks. Bara att se till att vara dr i tid. Tror det var ngon N00b p ICA hlidhem nr jag frskte kpa dr "Eh biljetter? N vi sljer inte sdana saker hr"...
Citera
2009-12-03, 16:00
Medlem
l00zekks avatar
Sjlvklart blir det att g dit. Var och sg frra galan som var riktigt bra. Blir till att ringa runt till polarna och dra ihop ett gng. Har hrt att det ska vara numrerade platser den hr gngen, stmmer det?
Citera
2009-12-03, 22:01
Medlem
Muggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av l00zekk
Har hrt att det ska vara numrerade platser den hr gngen, stmmer det?

Japp. Det stmmer.
Citera
2009-12-03, 22:37
Medlem
Snblinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WithinMe
Jo jag kpte mina p Budo fitness inne i stan, ska ju g att kpa p plats ocks. Bara att se till att vara dr i tid. Tror det var ngon N00b p ICA hlidhem nr jag frskte kpa dr "Eh biljetter? N vi sljer inte sdana saker hr"...

Konstigt, jag kpte mina p ICA lidhem. Killen bakom kassan informerade mig att biljetterna fanns i charken (varfr frstod jag inte riktigt..) och beklagade sig ver att han skulle missa rets gala. Snubben i charken hade en liten fin trlda som han frvarade sina biljetter i. Tog bara kontant dock.
Citera
2025-02-04, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snöblind
Konstigt, jag kpte mina p ICA lidhem. Killen bakom kassan informerade mig att biljetterna fanns i charken (varfr frstod jag inte riktigt..) och beklagade sig ver att han skulle missa rets gala. Snubben i charken hade en liten fin trlda som han frvarade sina biljetter i. Tog bara kontant dock.
det var tider det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in