2025-02-04, 12:52
Medlem
Inget nytt.

Att EcoHealth Alliance gav pengar till Wuhan Institute of Virology för gain-of-function research är någonting som hör till allmänbildningen.

Covid producerades av människan, och idioter valde att ta giftsprutan.
Citera
2025-02-04, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Vad var det jag påstod som var felaktigt?

https://www1.racgp.org.au/newsgp/cli...k-on-the-brain
https://www.medicalnewstoday.com/art...o-inflammation

Det finns ändå ingen som är immun eller skyddad från att bli sjuk av covid med ett vaccin i alla fall så du är lika full av viruset som alla andra?
Citera
2025-02-04, 13:02
Avstängd
OSS117s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe
Corona startade väl 2019 och spreds 2020.

Trump va president 2017-jan 2021.

Med andra ord gjorde juden musk ett misstag och slängde ut sig saker han ville skylla på biden men de va trots allt trump som va med och startade det hela
Ja sjukt kul att nu se alla foliehattar krypa upp ur sina hålor då det fått luft av ett inlägg på X.
Att de sen måste slå knut på sig själva för att knyta i hop detta så det stämmer med deras fantasier är festligt.
Citera
2025-02-04, 13:03
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horsemackan
Det finns ändå ingen som är immun eller skyddad från att bli sjuk av covid med ett vaccin i alla fall så du är lika full av viruset som alla andra?

Men det är skadeverkningarna som är relevanta i sammanhanget. Och hade du vaccination var det givetvis mindre risk att bli sjuk, fattar inte att du ens orkar diskutera det när vi har mer än tre fucking jävla års statistik att titta på.

Har du märkt att intelligensnivån minskat sen 2020 ja eller nej? Hade vi ens haft den här diskussionen 2019? Jag tror inte det.
Citera
2025-02-04, 13:06
Medlem
fittanstickerframs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Det är möjligt att det var lite värre men inte mycket

”Lite värre men inte mycket”, du framstår inte som särskilt påläst på ämnet direkt. Ingen större sakvetare som pratar som en 4-åring.

Låt mig ta ner det här på en nivå som till och med du kan behärska. Det började med att pandemin bröt ut. Under pandemin så fanns det enligt republikanerna ingen pandemi. Sen tog pandemin slut. Efter pandemin letar nu republikanerna efter pandemins ursprung.

Jag hoppas att du förstod, men jag kan förenkla ytterligare om du känner att du inte har hängt med så här långt.

Varsågod, förklara nu varför republikaner letar efter något som inte fanns. Inte något som var ”lite värre men inte mycket”. Det exakta ordet republikanerna och Donald Trump använde var ”hoax”.
Citera
2025-02-04, 13:08
Medlem
volvo 240s avatar
Ja.... förvånar mig inte. Kommer komma fram en hel massa smuts nu när de har tilgång till USAIDs databaser.

Sedan klagar folk på tt Musik inte är folkvald. DE flsta i regeringarna är inte folkvalda....
Citera
2025-02-04, 13:14
Medlem
fittanstickerframs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Sedan klagar folk på tt Musik inte är folkvald. DE flsta i regeringarna är inte folkvalda....

”Musik”?

Elon är inte med i någon regering. Vet du skillnaden på en regering och ett departement?

Herre jösses… Det är alltså den här nivån ni befinner er på.
Citera
2025-02-04, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrDoomsday
Ja, de ville få fram nästa virus för att ha en ursäkt att bespruta befolkningen med fler "vaccin". Vem vet, kanske håller de fortfarande på i något hörn med nästa variant... tvivlar på att de gett upp bara för att de blivit avslöjade.
Så kallade ”safety level 4” laboratorium(högsta säkerhet grad) finns lite varstans i världen, ett ligger i Solna tex.
Såna här lab är inte så säkra som dom vill verka, 2019 var där en allvarlig läcka i labbet på Fort Detrick i usa, ett antal år tidigare läckte ett labb i England som orsakade allvarlig mul och klöv sjuka i hela landet.
Det transporteras säkert en massa skit lab emellan säkert över landsgränser förmodligen över kontinenter, det är som en dold pandemi redo att komma ut
Senast redigerad av Kirev 2025-02-04 kl. 13:23.
Citera
2025-02-04, 13:24
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biffotto
Den avgörande skillnaden att covid-19 hos många individer triggar väldigt starka immunförsvarsreaktioner. De som blir allvarligt sjuka efter nån vecka har då väldigt låga nivåer av virus kvar eller inget alls. Dvs viruset i sig dödar inte, ditt överaktiva immunförsvar gör det ...
Ja rädsla skapar stress hormon.
Citera
2025-02-04, 13:26
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Det är du som inte kan läsa vetenskapliga studier. Fick du covid de första åren fick du permanenta hjärnskador och antagligen en rejäl IQ-sänkning vilket också förklarar varför du inte klarar läsa vetenskapliga studier för du kan inte det med ett tvåsiffrigt IQ. Vi har inte haft en så här korkad befolkning sen 1960-talet.
Här svarar du med rena känslor på mitt helt sakliga påstående att viruset intr var så farligt som media ljög om.

Det är okej. Men om du går på allt media säger baserat på köpt forskning är det faktiskt din hjärna som inte tänker kritiskt.
Citera
2025-02-04, 13:26
Medlem
Kan inte vara sant 🤷‍♂️
Citera
2025-02-04, 13:27
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Här svarar du med rena känslor på mitt helt sakliga påstående att viruset intr var så farligt som media ljög om.

Det är okej. Men om du går på allt media säger baserat på köpt forskning är det faktiskt din hjärna som inte tänker kritiskt.

Du kan hålla dina foliehattteorier till konspirationsforumet om du inte klarar att adressera det jag skriver med fakta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in