• 1
  • 2
2025-02-05, 17:04
Medlem
Ja är du nöjd efter att ha sex? Min fru brukar ofta fråga mig om jag är nöjd när vi är klara med sexet. Självklart brukar jag sanningsenligt svara. Väldigt fint och omtänksam fru som vill att jag ska njuta av hedersstunden.

Är det viktigt för er att vara nöjda och bryr sig eran partner om att ta reda på det?
Citera
2025-02-05, 17:52
Medlem
halaltarzans avatar
Bara jag kommer så är jag nöjd, och inbillar mig att de flesta män fungerar så. Nej, den stor frågan är väl egentligen om kärringen är nöjd eller inte.
Senast redigerad av halaltarzan 2025-02-05 kl. 17:54.
Citera
2025-02-05, 17:59
Medlem
Traveller7s avatar
Nej jag blir nog inte mer nöjd än innan. Besviken. Avsnoppad.

Jag kan känna mig duktig"duktig" dock.
Aktualiserad. At peace. male self actualization.
Kanske är det barnsligt och köttsliga sensualism.
Som när man nyss slagit i sig en panna heroin.

Om man vill ha barn kan man bli nöjd att man försöker. Och får tillökning
Senast redigerad av Traveller7 2025-02-05 kl. 18:03.
Citera
2025-02-05, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Bara jag kommer så är jag nöjd, och inbillar mig att de flesta män fungerar så. Nej, den stor frågan är väl egentligen om kärringen är nöjd eller inte.

Om jag blev kallad för kärring av min man hade jag inte varit nöjd alls.
Citera
2025-02-05, 19:51
Medlem
Hahaxoxo666s avatar
Är 9 av 10 gånger långt ifrån nöjd efter sexet. Tråkigt att det ska behöva vara så
Citera
2025-02-05, 19:59
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hahaxoxo666
Är 9 av 10 gånger långt ifrån nöjd efter sexet. Tråkigt att det ska behöva vara så

Varför kommer du inte då?
Citera
2025-02-05, 20:03
Medlem
Hahaxoxo666s avatar
Citat:
Varför kommer du inte då?

Vart uttryckte jag att jag inte kom under sexet?
Citera
2025-02-05, 20:15
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hahaxoxo666
Vart uttryckte jag att jag inte kom under sexet?

Det var min egen lilla tolkning.

Men vad är det du inte är nöjd med då, för fula kärringar eller?
Citera
2025-02-05, 20:22
Medlem
Brukar ha en liten enkät som jag och min fru fyller i efter sexet, självklart på var sin sida av sängen. Sen jämför vi resultaten och går igenom feedback till nästa gång och gör upp en åtgärdsplan. Vi har gjort så några år nu och har ett diagram på väggen där man kan se utvecklingen över tid och individuell statistik. Missnöjd blir man mest när kurvan vänder neråt, ibland kommer man i en svacka.
Citera
2025-02-05, 20:25
Medlem
Hahaxoxo666s avatar
Citat:
Det var min egen lilla tolkning.

Men vad är det du inte är nöjd med då, för fula kärringar eller?

Jag är en kvinna och straight. Men nej männen är inte för fula däremot när man får igång mig så kommer jag inte nöja mig med två ronder. Utan vill hålla på länge, tar lång tid för mig att bli nöjd och oftast slutar mina sex med att jag är irriterad pga att jag blir totalt blue balled och tappar humöret helt.
Till och med hänt att jag bett personen fortsätta genom att använda fingrarna, men Inget hände utan han gick och la sig.......

Blir sällan nöjd </3
Citera
2025-02-05, 20:28
Medlem
KeligKapybaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haremrum
Brukar ha en liten enkät som jag och min fru fyller i efter sexet, självklart på var sin sida av sängen. Sen jämför vi resultaten och går igenom feedback till nästa gång och gör upp en åtgärdsplan. Vi har gjort så några år nu och har ett diagram på väggen där man kan se utvecklingen över tid och individuell statistik. Missnöjd blir man mest när kurvan vänder neråt, ibland kommer man i en svacka.
Låter som en bra lösning. Vill du avslöja hur enkäten ser ut?
Citera
2025-02-05, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Ja är du nöjd efter att ha sex? Min fru brukar ofta fråga mig om jag är nöjd när vi är klara med sexet. Självklart brukar jag sanningsenligt svara. Väldigt fint och omtänksam fru som vill att jag ska njuta av hedersstunden.

Är det viktigt för er att vara nöjda och bryr sig eran partner om att ta reda på det?

Om din fru behöver fråga dig om du är nöjd då måste det betyder att hon inte är nöjd

Altså, behöver man ens ställa en sådan fråga? Syns och märks det inte ?
Senast redigerad av Rosie00 2025-02-05 kl. 21:30.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in