Citat:
Ursprungligen postat av
Giant Squid
Djävlar vad det kliar i RP fingret när man besöker Massmördartråden, då den översvämmas av inlägg där alla ska berätta sina erfarenheter om soc, psykvård och NPF diagnoser, samt outa hela Aftonbladets redaktion som offren. Jösses.
Men jag har hållt mig förutom när det gäller 1.06.
Jag är nog inte lika duktig som du. Åt mig har det nog tyvärr blivit så att jag enbart rapporterar sådant jag stör mig på, och ytterst sällan för att hjälpa forumet. Vill dock påpeka att jag inte rapporterar sådant jag inte tror skulle resultera i någon åtgärd, så det är inga okynnesrapporteringar det handlar om.
Citat:
Här hade det varit bra med en tråd/träd struktur som reddit, där man kan rösta fram bra inlägg över dåliga. Och sedan välja när man läser om man vill se, de mest upvoteade inläggen, topp inlägg, de nyaste eller de äldsta osv,.
Det är nog ganska modernt och praktiskt när det gäller att hantera väldigt många inlägg.
Allting drunknar fort annars i dyngan.
Håller inte alls med. Flashback hade slutat vara Flashback med den funktionen och det går emot hela grundtanken, och helvetet kommer frysa till is innan det införs.