2025-02-05, 01:25
Medlem
Fortfarande ingen jvla aning om vilket hl vi ska
Citera
2025-02-05, 14:31
Avstngd
Glossuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Therak900
Fortfarande ingen jvla aning om vilket hl vi ska

Uppt, tror jag.
La in en hyfsad slant i btc-zero i morse, ett cert jag aldrig har misslyckats med..
Citera
2025-02-05, 18:58
Avstngd
Glossuss avatar
Rknar till 1 2 3 4 5 uppstudsar p 97,4 under senaste 18 h.
Botten r satt tillsvidare.
Citera
2025-02-05, 19:59
Avstngd
Glossuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glossus
Rknar till 1 2 3 4 5 uppstudsar p 97,4 under senaste 18 h.
Botten r satt tillsvidare.

Visade sig vara en usel analys..
Ber om urskt.
Citera
2025-02-05, 20:32
Medlem
Kalle81s avatar
Ser ut som vi lngsamt sker oss tillbaka dit vi var frra veckan, runt 90000 fr att kolla vad som egentligen fanns dr.

Och finns det inget att se dr, 89 lr vara ett bra std, men jag tror man lurar dr ett tag innan det blir ett rtterace ner till 65000.
Citera
2025-02-05, 21:05
Medlem
Tycker mnga gnger att man kan f en klarare bild av vart vi ska genom att kika p alts snarare n btc. ven om det naturligtvis r btc som r det som styr marknaden.
Men fr att vara konkret, det var uppenbart att en dump var p g. Slde rubbet i fredags och det var ju en del tur fr exakt nr r svrt att veta.
Men vad som skulle ske var uppenbart fr det r alltid samma mnster.
Hr r en altcoin som hade sin ath 2021, vi ser det klassiska mnstret.
https://imgur.com/a/yHq02Jt
Det upprepar sig sedan vid peaken frra ret, och nu skedde den sista dykningen. Nu kommer det skvalpa ett tag och tidigast om ngra mnader sker nsta tokrusning.
https://imgur.com/a/a5MSZMS
Citera
2025-02-06, 02:54
Medlem
NathanielEssexs avatar
Bsta genomgngen hittills p var vi befinner oss i cykeln och nr nsta topp kan komma (september/oktober enligt dessa indikatorer):

https://www.youtube.com/watch?v=SHgh0CVaaBo

Personligen s kommer jag (frmodligen) att slja i april.

Tnker inte diskutera huruvida det r klokt/oklokt att slja eller huruvida vi r i en supercykel (vilket jag r tmligen vertygad om att vi inte r) eller liknande. Var och en agerar efter eget huvud.
Citera
2025-02-06, 15:51
Medlem
Tycker luften har gtt ur och finns inte s mycket bullish lngre
Risken r vldigt stor att det blir en krash i br precis som mnga r innan och det innebr att btc har ca 2 5 mnader p sig att g upp kraftigt och det tror jag inte kommer ske i dessa oskra ekonomiska tider.
Citera
2025-02-06, 15:57
Medlem
Stopp.Belaggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrmojd51
Risken r vldigt stor att det blir en krash i br precis som mnga r innan och det innebr att btc har ca 2 5 mnader p sig att g upp kraftigt och det tror jag inte kommer ske i dessa oskra ekonomiska tider.

Jag r tmligen vertygad om minst ett ryck uppt till (fr bitcoin) efter nuvarande konsolidering.
Citera
2025-02-06, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrmojd51
Citat:
Ursprungligen postat av Stopp.Belagg
Jag r tmligen vertygad om minst ett ryck uppt till (fr bitcoin) efter nuvarande konsolidering.
Mnga utgr efter bra och dliga nyheter. Buy the news osv. Men det folk ltt glmmer r den begrnsade tillgngen som inte pverkas av ngon tillfllig hype. Nr fler stora fretag och lnder brjar kpa p sig BTC kommer det inte att rcka till alla. Inte p lnga vgar. D kommer man att erbjuda mycket hgre priser fr att de som har tnkt spara lngsiktigt i 5-10 r eller mer blir intresserade av att slja frn sin cold storage. Det kommer bli dyrt. Jag tror absolut att vi kan n $250k i r och $500k nsta r. Det hnger mycket p att Trump-administrationen menade allvar och kommer igng redan i r med att kpa till sin Strategic Reserve. Det borde leda till att fler lnder hnger p. Det som dock talar emot r Trumps hintande om "militra operationer" i olika delar av vrlden.
Citera
2025-02-06, 16:45
Medlem
NathanielEssexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stopp.Belagg

Hller med. Tror att vi ska upp till tminstone 120K innan sommaren, vilket vl var ditt ml fr denna cykel om jag inte missminner mig?
Citera
2025-02-06, 16:48
Medlem
Stopp.Belaggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NathanielEssex
Hller med. Tror att vi ska upp till tminstone 120K innan sommaren, vilket vl var ditt ml fr denna cykel om jag inte missminner mig?

Jo, det var min ursprungliga cykeltoppgissning. Numera tror jag dock att toppen blir hgre n s. Inte minst med tanke p nuvarande konsolidering mellan 90k och 110k.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in