2025-01-07, 00:09
Medlem
Emerains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabers
Jag har varit inne på den sidan (Match24) och den kostar coins att skriva. Känslan och upplevelsen är att tjejerna försöker hålla en kvar på sidan och skriva där när man har föreslagit att byta plattform och prata någon annanstans som är helt gratis (!), men e prompt propsar på att stanna kvar. Och det gör att jag får en oseriös känsla över det hela för att mjölka en på pengar och fylla på coins för att kunna fortsätta konversera.
Allt sånt där är just för att få dig att spendera mera pengar där. Hört gott om historier på reddit om sådana sidor, de får hundratals meddelanden som de inte kan läsa förrän de skaffat pro, plus, eller coins, eller vad det är man betalar för på just den tjänsten. Sen betalar de och alla meddelanden är i princip likadana och ingen svarar när de skriver tillbaka och inga nya skriver. Botar och fejks var ett problem där långt innan de började sprida sig till andra sidor.
Citera
2025-01-11, 12:54
Medlem
romantikrummet.se seriös sida?

Som rubriken säger så undrar jag om romantikrummet.se är en serös sida? Eller om det är ett ställe där man blir blåst?
Citera
2025-01-11, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Groda28
Som rubriken säger så undrar jag om romantikrummet.se är en serös sida? Eller om det är ett ställe där man blir blåst?
Domännamnet registrerat 2024-12-16 så det är nog ingen som kan svara på din fråga.

Ska du göra reklam för din site så gör det ordentligt och inte med sånt här trams.
Citera
2025-01-11, 13:35
Medlem
TurretWithHatchs avatar
Sidan har sitt säte på Cypern precis som många andra bluffsajter så jag skulle nog vara försiktig.
Citera
2025-01-11, 14:01
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Groda28
Det är en 100 % fake sida. Besök aldrig den.
Citera
2025-01-11, 14:17
Medlem
Rekommenderas ej.
De förmedlade en dejt med en het blondin, det kom en karl med mustasch istället.

Jag fick ändå blommor och choklad, så helt värdelöst var det inte.
Citera
2025-01-11, 14:23
Medlem
fimbuls avatar
Citat:
For the entertainment of the users, Alteka Consulting LTD uses animators and operators as *professional chat partners. This service is provided in the highest quality. No real meetings are possible with these operators. Users can only send them messages within the portal.

Det är en vanlig jävla runkchatscam.
Citera
2025-01-11, 17:49
Moderator
pudelluss avatar
Ämne infogat.

/Mod
Citera
2025-01-27, 18:27
Medlem
Kingeling1000s avatar
Många som skriver att Tinder är rena köttmarknaden... men funkar det om man inte är singel?
Någon med erfarenhet?
Citera
2025-01-31, 17:28
Medlem
Har någon av er haft lycka med att hitta folk att ligga med på snapchat?
Citera
2025-02-01, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kingeling1000
Många som skriver att Tinder är rena köttmarknaden... men funkar det om man inte är singel?
Någon med erfarenhet?

Isåfall är du otrogen.

Citat:
Ursprungligen postat av Schmanuel
Har någon av er haft lycka med att hitta folk att ligga med på snapchat?

Du kan få till många heta knullkontakter på Snapchat!!

Mvh

Citera
2025-02-08, 17:54
Medlem
Match-24.se verkar legit. Fått kontakt med ett par intressanta personer där och fortsatte sen på Kik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in