• 1
  • 2
Igår, 11:38
Medlem
Olivoljetorsks avatar
Kvinnor vräker ur sig opassande kommentarer, elakheter, spydigheter,klankar ner på en och lämnar en ensam när man minst pallar det.
Jag har varit extremt nära på att misshandla kvinnor men genom nåt otroligt jävla mirakel ändå inte gjort det.
En subba som var sådär plus hotade mig med en kökskniv slapp min hämnd eftersom jag hade respekt för hennes 8-årige son ( inte min utan från sitt tidigare förhållande).
Ville ju inte att grabben skulle uppleva att hans mor fick stryk.
Men de andra fit....kvinnorna asså, som sagt,,rent mirakel att man inte gjort nåt.
Visst, fängelseskräck också, dock.

Om ni har varit med om liknande och inte spöat på subban, hur har ni burit er åt för att lugna ner er i sista stund?

Berätta gärna och ge tips. Trots allt bättre att inte misshandla även om kärringar förtjänar det.

(Valde psykologi eftersom det handlar om sinnet/psyket)
Citera
Igår, 11:45
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olivoljetorsk
Kvinnor vräker ur sig opassande kommentarer, elakheter, spydigheter,klankar ner på en och lämnar en ensam när man minst pallar det.

Hur stor föreställer du dig att skillnaden mellan könen är avseende de här beteendena?
Citera
Igår, 11:49
Medlem
Turbulentxxxs avatar
Konstigt, ett sånt psykfall har jag bara haft i min ungdom.
Kanske om man väljer tjejer med omsorg så blir utgången bättre.
Du kanske bara är värdelös på att vara i en relation, det är inte för alla.
Om du alltid upplever dessa problem menar jag så kanske dom ligger hos dig och inte din respektive?
Citera
Igår, 11:52
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Aa men nu snackar vi om kärringars elakheter mot männen

Du skrev att "kvinnor" gör de här sakerna. Så om män beter sig likadant torde väl ditt påstående vara helt meningslöst?

Om jag t ex säger att kvinnor är en miljöfara för att de äter kött så vore det väl ganska märkligt med tanke på att män t o m äter mer kött?

Det är alltså högst relevant att först fastställa skillnaderna mellan könen. Inte sant?
Citera
Igår, 11:55
Medlem
Severlohs avatar
Jag svarar med samma mynt. När de startar bråk över ingenting och inte pratar med mig osv så träffar jag någon polare och lämnar henne att tjura för sig själv. Sen kommer jag hem efter några timmar och frågar om hon har skärpt sig än.

Skulle hon dra kniv så skulle jag slå ner henne dock.
Citera
Igår, 11:58
Medlem
Olivoljetorsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Du skrev att "kvinnor" gör de här sakerna. Så om män beter sig likadant torde väl ditt påstående vara helt meningslöst?

Om jag t ex säger att kvinnor är en miljöfara för att de äter kött så vore det väl ganska märkligt med tanke på att män t o m äter mer kött?

Det är alltså högst relevant att först fastställa skillnaderna mellan könen. Inte sant?

Aa fast kvinnor har oftare skydd av offerkoftan än vad män har.
Det måste ju uppmärksammas.
Citera
Igår, 11:59
Medlem
Olivoljetorsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turbulentxxx
Konstigt, ett sånt psykfall har jag bara haft i min ungdom.
Kanske om man väljer tjejer med omsorg så blir utgången bättre.
Du kanske bara är värdelös på att vara i en relation, det är inte för alla.
Om du alltid upplever dessa problem menar jag så kanske dom ligger hos dig och inte din respektive?

Väldigt svenssonaktigt och kristet att säga sådär, att allt är ens eget fel.
Men, kan dock hålla med om att vara nogrannare.
Citera
Igår, 12:01
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Aa fast kvinnor har oftare skydd av offerkoftan än vad män har.
Det måste ju uppmärksammas.

Suck. Kan du bara svara rakt på frågan? Såna här vaga, generella plattitydsvar är helt poänglösa.
Citera
Igår, 12:02
Medlem
Olivoljetorsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Suck. Kan du bara svara rakt på frågan? Såna här vaga, generella plattitydsvar är helt poänglösa.

Mellan mig och mina ex har det fan varit exets fel, inte mitt.
Citera
Igår, 12:03
Medlem
Turbulentxxxs avatar
Citat:
Väldigt svenssonaktigt och kristet att säga sådär, att allt är ens eget fel.
Men, kan dock hålla med om att vara nogrannare.
Det var en fråga, inget påstående.
Behöver ju inte heller vara en fel att två träter.
Men ja, man kommer långt genom att välja med omsorg.. dock är det inte vattentätt det heller.
Citera
Igår, 12:08
Medlem
Talking-Donkeys avatar
Citat:
Jag har varit extremt nära på att misshandla kvinnor men genom nåt otroligt jävla mirakel ändå inte gjort det.
En subba som var sådär plus hotade mig med en kökskniv slapp min hämnd eftersom jag hade respekt för hennes 8-årige son ( inte min utan från sitt tidigare förhållande).
Ville ju inte att grabben skulle uppleva att hans mor fick stryk.
Men de andra fit....kvinnorna asså, som sagt,,rent mirakel att man inte gjort nåt.
Visst, fängelseskräck också, dock.

Om ni har varit med om liknande och inte spöat på subban, hur har ni burit er åt för att lugna ner er i sista stund?

Berätta gärna och ge tips. Trots allt bättre att inte misshandla även om kärringar förtjänar det.

(Valde psykologi eftersom det handlar om sinnet/psyket)
Man bör studera kvinnors natur, varför och hur dom fungerar. Det underlättar.när du förstår varför dom uppför sig så "dumt"
Citera
Igår, 12:25
Medlem
Talking-Donkeys avatar
Citat:
Så vad har du för förklaring då?
Det är mycket att säga om det.
Du kan väl börja med att studera dig själv.
Vi människor är ofta elaka mot varandra utan tydlig anledning.
Ger inte du dina vänner onödiga kommentarer och kallar folk idiot och sådant ibland.

Läs här på flashback och förundras över hur elaka och vidriga folk kan vara lite till mans.

Ta det här med att spotta och grisa med andras mat.
Det är intressant. Varför gör folk så?
Senast redigerad av Talking-Donkey Igår kl. 12:29.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in