Citat:
Ursprungligen postat av
Idioten1
Har inte legat med tjej elr haft dejt på 5 år pga ångest problem osv, men nu ska ja träffa en snygg tjej o jag tänkte påverkar oxascand labidon mycket? Nej jag är ingen knarkare, nej jag tar inte benzo normalt, eller kan ja lika gärna ta nån öl innan?
Men nej gör det inte! Måste du eller kan du prata med en polare innan istället? Det är helt normalt att vara nervös innan!
Vad du vill få ut av mötet med tjejen? Vill du se om det kan bli något seriöst eller vill du bara ligga? Om du bara vill ligga så gör det du behöver antar jag, men vissa droger kan påverka potensen negativt som du säkert redan vet. Men vill du ha något seriöst så är risken stor att du skrämmer bort de vettiga och bara de trashiga trasiga blir kvar.
Vi tjejer är väldigt duktiga på att sniffa till oss sånt där, om någon är påverkad. Antingen har vi tidigare erfarenhet eller så får vi bara en dålig magkänsla som vi inte förstår var den kommer ifrån.
Det är inget fel att vara lite nervös innan, det viktigaste är hur man hanterar nervositeten. Om man kan ha lite självdistans till den eller vågar närma sig känslan. Du är bra som du är och en bra tjej kommer se det!