• 2
  • 3
Idag, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Ja det är ju synnerligen graverande att du trots att det finns redovisade test med bilder och allt som visar att det är fullt möjligt att få in minst 25 stående personer per kvadratmeter, försöker förneka detta. Det gör att du per automatik själv gör dig lika korkad som en plattjordare….

Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Ok, visa en bild där det är 25-35st per kvadratmeter stående personer i en gaskammare.

..att du kallar MIG plattjordare är helt jävla sanlöst. Hur känns det att vara så vidrigt ohederlig?

Citat:
Testet jag talar om och som jag vet att du fått citerat och länkat visar att man utan större problem kan få in 8 påklädda personer helt frivilligt på en yta av 52x52 cm, det redovisas ingående i text och med bilder.

Här länk till testet igen
http://holocaust.skeptik.net/documen..._gerstein.html

Nej, det du länkar till är inte i närheten av vad du hävdade; fullt möjligt att få in minst 25 STÅENDE personer per kvadratmeter.
Citat:
Ja det är ju synnerligen graverande att du trots att det finns redovisade test med bilder och allt som visar att det är fullt möjligt att få in minst 25 stående personer per kvadratmeter, försöker förneka detta. Det gör att du per automatik själv gör dig lika korkad som en plattjordare….

Kom igen nu, visa att det är..fullt möjligt att få in minst 25 stående personer per kvadratmeter i en gaskammare (sanslöst att ens diskutera det, men sådana ljugarsvin är förintelseivrarna)
Senast redigerad av Stor-Men-Snabb Idag kl. 11:40.
Citera
Idag, 12:24
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psoglav
Om vi ska försöka hålla oss till topic kan vi börja med att konstatera att vad som efterfrågas inte har något med förintelsen att göra. Inte heller förnekar jag, eller någon annan, att personerna i fråga blev avrättade. Jag finner det endast högst anmärkningsvärt att dessa filmer aldrig dykt upp någonstans någonsin.

Man kan tillägga att avrättningarna ägde rum i Berlin och A.H. hade därför själv med enkelhet kunnat besöka fängelset för att försäkra sig om att personerna tagits av daga.

Ja det kanske är anmärkningsvärt?
Kanske gjorde man inga inspelningar? Om det nu inte finns några.
Kanske förstördes filmerna av någon?
Kanske ligger de och samlar damm någonstans.?
Om de nu inte finns att beskåda menar jag.

Från TS:
" De allierade påstod under slutet av andra världskriget att flertalet landsförrädare avrättats i Tyskland 1944-1945 och att detta skulle ha filmats på beordran av rikets högsta ledning. "

Ok. Vilka påstod detta och när? Hur visste man att AH eller någon annan beordrat detta?
Inte för att jag misstror ditt påstående, men det kan ju kanske tillföra tråden om du berättar när, och vem som påstod detta.

/VV
Citera
Idag, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor

Från TS:
" De allierade påstod under slutet av andra världskriget att flertalet landsförrädare avrättats i Tyskland 1944-1945 och att detta skulle ha filmats på beordran av rikets högsta ledning. "

Ok. Vilka påstod detta och när? Hur visste man att AH eller någon annan beordrat detta?
Inte för att jag misstror ditt påstående, men det kan ju kanske tillföra tråden om du berättar när, och vem som påstod detta.

/VV

Jag länkade till ett klipp tidigare i tråden där en amerikansk reporter under krigsslutet påstår just detta. Där ges intrycket av att man tagit del av materialet.
Citera
Idag, 14:24
Medlem
Dorniers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psoglav
Det är just detta jag ställer mig frågande till, att avrättningarna skulle ha filmats i någon sorts underhållningssyfte, vilket amerikanerna insinuerar. Det vore förvisso historiskt, då det skulle innebära att dessa klipp sannolikt utgör världens första snuff-filmer.

Mer troligt är att det bara rör sig om propaganda för att framställa den tyska ledningen som perversa sadister, men jag välkomnar som sagt motbevis.

Snuff-filmer ska dock vara spelfilmer med autentiska mord, vilket nog helt och hållet är en skröna, nåt sånt finns inte så vitt jag vet.

Filmade avrättningar kvalar mer in som dokumentär, vilket inte kan utesluta att den som tittade tyckte det var gott att den avrättade fick vad han förtjänade.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in