2008-09-07, 10:53
Bannlyst
Denna frågan ställer jag till alla er som köper sex. Kan ni inte ordna en tjej utan att betala för det eller?

Tror ni att tjejen njuter när ni har sex med henne eller bryr ni er inte? känner ni inte er äckliga

Jag förstår inte hur man kan vara så desperat att man måste betala för sex, jag hade aldrig köpt sex om jag så hade fått betalt för det
Citera
2008-09-07, 10:57
Medlem
jjjjjj123456s avatar
Hade ju känts lite konstigt att få betalt för att betala för sex, och om du hade fått betalt skulle det ju vara du som horade :P
Citera
2008-09-07, 11:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jjjjjj123456
Hade ju känts lite konstigt att få betalt för att betala för sex, och om du hade fått betalt skulle det ju vara du som horade :P
ja men det var bara ett talesätt
Citera
2008-09-07, 12:27
Medlem
Alexander Liass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.chang
Denna frågan ställer jag till alla er som köper sex. Kan ni inte ordna en tjej utan att betala för det eller?

Tror ni att tjejen njuter när ni har sex med henne eller bryr ni er inte? känner ni inte er äckliga

Jag förstår inte hur man kan vara så desperat att man måste betala för sex, jag hade aldrig köpt sex om jag så hade fått betalt för det

Personligen tycker jag att du och alla andra trångsynta, fördomsfulla feministapor är äckliga. Som kan ta emot en diamantring med ett leende för att sen spotta på en som gör det för att köpa sig en ny bil.

Men det e jag det. Du kanske missade min poäng?

Allt sex kostar pengar. Antingen köper man av en kvinna som är proffs på sitt jobb som vill att du kommer tillbaks eller så ger man en kvinna 2 barn, ett för dyrt hus, 20 kilos övervikt, en liten ful hund som du får gå ut med, lyssna på henne i 30 år och få knulla henne en gång i veckan om man har tur.

Bitter? Nej. Realist.
Citera
2008-09-07, 12:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alexander Lias
Personligen tycker jag att du och alla andra trångsynta, fördomsfulla feministapor är äckliga. Som kan ta emot en diamantring med ett leende för att sen spotta på en som gör det för att köpa sig en ny bil.

Men det e jag det. Du kanske missade min poäng?

Allt sex kostar pengar. Antingen köper man av en kvinna som är proffs på sitt jobb som vill att du kommer tillbaks eller så ger man en kvinna 2 barn, ett för dyrt hus, 20 kilos övervikt, en liten ful hund som du får gå ut med, lyssna på henne i 30 år och få knulla henne en gång i veckan om man har tur.

Bitter? Nej. Realist.

Jag brukar få sex utan att betala något alls för det, utom kanske lite svett och sperma. Men att köpa en tjänst och sedan använda den ser jag inget fel i.
Citera
2008-09-07, 12:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Jag brukar få sex utan att betala något alls för det, utom kanske lite svett och sperma. Men att köpa en tjänst och sedan använda den ser jag inget fel i.
Men hur kan du utnyttja en oskyldig kvinna för din egen njutnings skull? får du inte dåligt samvete?
Citera
2008-09-07, 13:02
Bannlyst
Citat:
Men hur kan du utnyttja en oskyldig kvinna för din egen njutnings skull? får du inte dåligt samvete?

Ett av mina ex sålde sig för lite extra cash, hon var och är inte oskyldig. Sorry, men jag skulle säga att dom flesta hororna är företagsamma kvinnor. Sen har jag personligen aldrig köpt sex, men det har mer med att göra att jag är snål
Citera
2008-09-07, 13:08
Medlem
Inzaits avatar
Citat:

Kvinnor väljer själv om de vill sälja sin kropp, och sen tror jag knappast att dom inte njuter någonting själv också. Feministj*vel
Citera
2008-09-07, 13:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Inzait
Kvinnor väljer själv om de vill sälja sin kropp, och sen tror jag knappast att dom inte njuter någonting själv också. Feministj*vel

Nja, beror väl på kunden. Finns något som heter bad och massage runtom i välrden, känner några som har jobbat som det. Vissa tänder dom på och vissa inte.
Citera
2008-09-07, 13:16
Medlem
Inzaits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Nja, beror väl på kunden. Finns något som heter bad och massage runtom i välrden, känner några som har jobbat som det. Vissa tänder dom på och vissa inte.
Så är det väl alltid, men då är det bara att blunda
Citera
2008-09-07, 13:26
Bannlyst
Ni verkar ha en konstig syn på andra människor, aldrig hört talas om ordet "empati"?
Citera
2008-09-07, 13:32
Medlem
Att dra alla sexköp över en kam är att göra det enkelt för sig. Men det är ju så feminister ofta argumenterar. Läs på lite på bloggar som frivilliga tjejer skriver så kanske du kan se lite nyanser. Traffiking och utnyttja är en sak(fördjävligt), ett fritt val något annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in