Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-09-01, 19:49
  #1
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Peter Schjerva är född 1958 och bor i Kristianstad, skåne.

http://www.newsdesk.se/view/contact_...-utgivare-3377

Citat:
Han driver nättidningen Payback http://www.payback.name/ som ser ut att vara designad av ett mongo.

Han skriver att han varit medlem och president i tre ryggmärkesklubbar.
1999 drog han igång ABATE Sverige, landets ända organisation till förmån för bikers rättigheter.

Han tigger även pengar:

Citat:
Nättidningen Paybacks verksamhet är fortfarande bara finansierad till 4,2 % och läget blir alltmer prekärt! Jag vädjar därför till alla er därute som tror på Paybacks arbete och som sympatiserar, antingen med mina åsikter eller med min rätt att uttrycka dessa åsikter: Stöd Payback ekonomiskt!! Alla gåvor sätts in på bankgiro: 5394-9392, betalningsmottagare: Peter Schjerva. Min målsättning är att i minst 10 år framåt jobba väldigt aktivt med dessa frågor och under den tiden tillse att Nättidningen Payback blir en maktfaktor och tung röst i samhällsdebatten och därigenom automatiskt förbättra klimatet för bikerkulturen!

Fram med allt skvaller om denna karl, han måste ha en hel del lik i garderoben.
Vilka klubbar har han varit medlem i, vilka brott är han dömd för? Missbrukar han narkotika? ( ser så ut ) Fram med allt...
__________________
Senast redigerad av Leif.Jennekvist 2009-09-01 kl. 20:39.
Citera
2009-09-02, 19:14
  #2
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Någon måste ju sitta på skvaller om ärkemongot Peter Schjerva? Det som jag är nyfiken på är om han missbrukar droger? Han ser ut att vara heroinist..
Citera
2009-09-10, 23:30
  #3
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Någon måste ju sitta på skvaller om ärkemongot Peter Schjerva? Det som jag är nyfiken på är om han missbrukar droger? Han ser ut att vara heroinist..
Haha, det finns väl inte en käft i mediaforumet som vet vem Schjerva är. Du vet var bikers häckar, leta där.
Citera
2009-09-10, 23:44
  #4
Medlem
Spjernes avatar
Jag kollade in Payback och det var en bedrövlig syn. Inte en enda bild. Läste några rader och snabbscrollade sen ner hela sidan................. Vem fan orkar läsa allt dravlet med bara text rätt upp och ner. Rena 1995. Tur att det har hänt en del med nätet på senare år.
4,2%... Du é snart under 4% spärren grabben!
Citera
2009-09-10, 23:57
  #5
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Peter Schjerva är född 1958 och bor i Kristianstad, skåne.

http://www.newsdesk.se/view/contact_...-utgivare-3377



Han tigger även pengar:



Fram med allt skvaller om denna karl, han måste ha en hel del lik i garderoben.
Vilka klubbar har han varit medlem i, vilka brott är han dömd för? Missbrukar han narkotika? ( ser så ut ) Fram med allt...

Grattis Leif! Du har lyckats hitta ännu en galen rättshaverist.
Citera
2009-09-12, 13:27
  #6
Medlem
Blackhearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Någon måste ju sitta på skvaller om ärkemongot Peter Schjerva? Det som jag är nyfiken på är om han missbrukar droger? Han ser ut att vara heroinist..

Ärkemongo??

Om du har någon insyn i bikerkulturen (som du borde ha om du nu verkligen är riktiga Snut Grisen Leif) så vet du att han genom sitt arbete med Payback och ABATE stöder bikers kamp mot missvisande och illasinnade sk journalistik som drar alla som kör båge över en kam. Eftersom tyvärr Svenssons tror att alla klubbar lever likt enprocentarna så gör han mycket nytta.

Hur han sedan ser ut har väl för helvete inget med hans arbete att göra.
Citera
2009-09-12, 17:40
  #7
Medlem
Disco Moskvas avatar
Var det inte den där snubben som för något år sedan utmanade författarna till Svensk maffia på "debattduell"? Jag har för mig att jag fick något förvirrat pressmeddelande om detta och namnet Schjerva låter bekant.

Edit: Snälla snälla, säg att det här är en form av humor som jag inte förstår. http://payback-name.blogspot.com/200...-pa-natet.html

Det luktar foliehatt.
__________________
Senast redigerad av Disco Moskva 2009-09-12 kl. 17:59.
Citera
2009-09-13, 15:43
  #8
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spjerne
Jag kollade in Payback och det var en bedrövlig syn. Inte en enda bild. Läste några rader och snabbscrollade sen ner hela sidan................. Vem fan orkar läsa allt dravlet med bara text rätt upp och ner. Rena 1995. Tur att det har hänt en del med nätet på senare år.
4,2%... Du é snart under 4% spärren grabben!

Hans sida är en katastrof, man får mer eller mindre ont i ögonen
Babblar om samma sak om och om igen
Citera
2009-09-13, 19:16
  #9
Medlem
hesons avatar
Tycker att bristen på överdesign gör sidan trevlig att läsa.
Ingår det i ens livsstil att se ut som en kriminell våldspsykopat får man ta den uppmärksamhet man får från bylingen utan att gnälla. En "outlaw" som lipar över polisens metoder blir bara humor.

PS: http://payback-name.blogspot.com/200...-pa-natet.html
DS
Citera
2009-09-14, 08:25
  #10
Medlem
gadden666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Hans sida är en katastrof, man får mer eller mindre ont i ögonen
Babblar om samma sak om och om igen

Jag trodde det låg i sakens natur att man ständigt återkommer kring samma ämne, om man nu är engagerad och har en sida med en huvudsaklig inriktning.
Jag tvivlar på att du får läsa fotbollsresultaten där.....men jag har måhända fel??
Citera
2009-12-31, 11:18
  #11
Medlem
AnotherFakeNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Peter Schjerva är född 1958 och bor i Kristianstad, skåne.

http://www.newsdesk.se/view/contact_...-utgivare-3377



Han tigger även pengar:



Fram med allt skvaller om denna karl, han måste ha en hel del lik i garderoben.
Vilka klubbar har han varit medlem i, vilka brott är han dömd för? Missbrukar han narkotika? ( ser så ut ) Fram med allt...

Lägg ner...
Citera
2009-12-31, 11:23
  #12
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackheart
Ärkemongo??

Om du har någon insyn i bikerkulturen (som du borde ha om du nu verkligen är riktiga Snut Grisen Leif) så vet du att han genom sitt arbete med Payback och ABATE stöder bikers kamp mot missvisande och illasinnade sk journalistik som drar alla som kör båge över en kam. Eftersom tyvärr Svenssons tror att alla klubbar lever likt enprocentarna så gör han mycket nytta.

Hur han sedan ser ut har väl för helvete inget med hans arbete att göra.

Alla vet väl att det finns massor med motorcykelgäng där ingen är kriminell? Finns ju för fan kristna bågklubbar.
Sluta lek martyr, sanningen är väl att ingen bryr sig vidare mycket om vuxna män som lekar med motorcyklar. FAG!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in