Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2009-09-16, 15:52
Medlem
Spejnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tardiuek
Är 18, tänkte ha den o träna lite med medan jag deffar, så ja inte förlorar alla muskler, det vill man ju inte. Vart kan ja köpa bra hantlar för ett rimligt pris?

En sådan kommer inte hjälpa dig. Du behöver köra tung styrketräning (runt 6-rep). Att sitta och leka med sånt skit är för gamla tanter och skadade personer.
Citera
2009-09-16, 15:54
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Är du på riktigt? Har du tränat innan tränar du på som vanligt. Tränade du inte innan så är det bara att fortsätta "banta" (som det heter).

Haha, har aldrig riktigt brytt mig om detta, inte så påläst. Men innan ja börja så visste jag inte att musklerna skulle försvinna också.
Citera
2009-09-16, 16:29
Citat:
Ursprungligen postat av Spejnar
En sådan kommer inte hjälpa dig. Du behöver köra tung styrketräning (runt 6-rep). Att sitta och leka med sånt skit är för gamla tanter och skadade personer.

Haha okej :P
Citera
2009-09-16, 18:40
Medlem
Sebastianos avatar
Fattar inte varför alla är så neggo till gummibanden, det funkar ju tydligen skitbra för biffen i videon..
Citera
2009-09-16, 22:15
Medlem
Spejnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Fattar inte varför alla är så neggo till gummibanden, det funkar ju tydligen skitbra för biffen i videon..

Du menar på samma sätt som att http://www.muscletech.com/products/m...ck/index.shtml funkar på Jay Cutler?

Food built this body! FUCK YEAH!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in