• 1
  • 2
2009-09-19, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spejnar
Så du menar att det är skillnad på ett underskott för en tjock och underskott för en smal? Sen känns det dumt för en smal att gå ner mer men det finns roligt folk där också.

Nej, jag talar inte om vad underskottet medför, även om det förstås finns skillnader där också, en smal individ tappar sannolikt mer muskler än en tjock vid ett visst underskott, till exempel. Men vad jag främst har i åtanke är vad som är mentalt genomförbart i samband med ett normalt liv.
Citera
2009-09-19, 23:51
Medlem
Additionals avatar
jag har gått ner 13 kilo , och i början så tar det tid innan man märker skillnad. Jag började att gå promenader och äta mindre till en början , men sedan efter ca en månad så gick jag ner 2 kilo. Så det är bra att gå långa promenader och man kan faktiskt även äta vanlig mat i liten mängd
Citera
2009-09-20, 00:02
Bannlyst
Inte så konstigt, du äter mer ju närmare kvällen du kommer. Varför hoppa över frukosten?
Citera
2009-09-20, 00:04
Medlem
Spejnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av latly
Inte så konstigt, du äter mer ju närmare kvällen du kommer. Varför hoppa över frukosten?

Va? Vem pratar du om nu?
Citera
2009-09-20, 00:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Spejnar
Va? Vem pratar du om nu?

Ingen frukost - Lunch (mycket) - Middag - samt innan jag går och lägger mig har jag kastat i mig allt jag hittat, då mina tabletter gör mig extremt hungrig.

Fast han verkar inte äta så nu..
Citera
2009-09-20, 00:18
Medlem
Spejnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av latly
Ingen frukost - Lunch (mycket) - Middag - samt innan jag går och lägger mig har jag kastat i mig allt jag hittat, då mina tabletter gör mig extremt hungrig.

Fast han verkar inte äta så nu..

Precis. Det var hans gamla "kost".

Citat:
Den här veckan har den sett ut på följande sätt;
Frukost (müsli) - Lunch består av sallad(med bönor och hela kittet) samt naturdiet(måltidsersättning) - Middag - Kvällsmål 1 tallrik müsli .

Inte för att den nya är bättre.
Citera
2009-09-21, 22:29
Medlem
Stums avatar
Kan bero på när du väger dig också, väger du dig direkt efter du ätit eller på tom mage.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in