2009-09-20, 10:07
Medlem
Byfånes avatar
Tjena, har just börjat plugga i Uppsala, har också börjat fläska på mig märker jag. Så vill gärna hitta en bra löparbana kring Uppsala, nån som vet en lite mer inhemsk/ensam bana? vill inte vara en circusartist som springer i centrum...
Citera
2009-09-20, 11:06
Citat:
Ursprungligen postat av Byfåne
Tjena, har just börjat plugga i Uppsala, har också börjat fläska på mig märker jag. Så vill gärna hitta en bra löparbana kring Uppsala, nån som vet en lite mer inhemsk/ensam bana? vill inte vara en circusartist som springer i centrum...

stadsskogen alternativt hågadalen erbjuder många fina slingor. själv älskar jag att sprinta upp och ned för karolina/slottsbacken
Citera
2009-09-20, 11:09
Medlem
balbas avatar
Röbo är fint! Ligger i norra Uppsala, där Gamla Uppsala högarna ligger.
Citera
2009-09-20, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnMansArmé
stadsskogen alternativt hågadalen erbjuder många fina slingor. själv älskar jag att sprinta upp och ned för karolina/slottsbacken

Intressant, inte tänkt på det där med slottsbacken. Men det finns inte någon annan stor backe som inte är asfalterad?
Citera
2009-09-20, 14:50
Citat:
Ursprungligen postat av geriol03
Intressant, inte tänkt på det där med slottsbacken. Men det finns inte någon annan stor backe som inte är asfalterad?

Inte vad jag kan komma på, man kan ju köra i gräset och undvika grus/asfalt också

riktigt bra backar ute vid tunabackar (the ironi) som jag gillar att dra repor i:
Citera
2009-09-20, 17:05
Medlem
Hehe sant. Tack för tipset om Tuna backar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in