2009-09-22, 00:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Helt rätt inställning. Det är alldeles för många positiva saker man missar genom att inte styrketräna.

Ur i princip alla aspekter är styrketräning positivt.

Nä precis! Och det är ju inte så att man tappar avsevärt med hår bara för att man gymmar. Känns lite långsökt, bara köra på som vanligt!
Finns säkert något slags livsmedel som skyndar på lite lite grann håravfallet, om man nu ska tänka så. Jag har ingen aning, men känns som det säkert finns andra orsaker som är värre. Tex att gå med mössa hela dagarna, eller att tvätta håret alldelles för mkt med en massa schampoo är nog värre
Citera
2009-09-22, 10:09
Moderator
^Eazs avatar
Ännu mer trams/ot osv raderat.
/Mod
Citera
2009-09-22, 13:27
Medlem
Sothiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1Private
Det har stört mig otroligt mycket. Mina triceps kan vara mycket mindre än den andra dagen då dom kan vara stora. samma styrka men otroligt störande.
det har varit så hela j*vla tiden.
När man har tränat armarna blir dom större direkt efter pga av allt blod som trycks in i dom. För mig brukar det vara i nån dag efter jag har tränat. Efter typ 2 dagar sjunker musklerna ihop lite och blir hårda som dom var innan.
Vet inte riktigt om det var detta du syftade på, men så brukar det va för mig iaf!
Citera
2009-09-22, 14:59
Bannlyst
Tror nog bara du inbillar dig
Citera
2009-09-22, 16:20
Medlem
Äh, mina ser också olika ut ganska ofta.
Det verkar bero på dagsformen bara.
Citera
2009-09-22, 16:48
Medlem
1Privates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sothis
När man har tränat armarna blir dom större direkt efter pga av allt blod som trycks in i dom. För mig brukar det vara i nån dag efter jag har tränat. Efter typ 2 dagar sjunker musklerna ihop lite och blir hårda som dom var innan.
Vet inte riktigt om det var detta du syftade på, men så brukar det va för mig iaf!

jag vet inte om det beror på det, men det är bara så, vissa dar är dom större vissa dar är dom mindre..även om jag inte tränat på en vecka pga sjukdom eller någon annan anledning men detta sker mest på min vänstra tricep,
( högerhänt).

nu vet jag att många kommer säga att jag använder högerarmen mer än den vänstra. men man använder väll för fanken inte tricep så ofta i det vanliga livet ???
Citera
2009-09-22, 18:04
Medlem
1Sics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1Private
jag vet inte om det beror på det, men det är bara så, vissa dar är dom större vissa dar är dom mindre..även om jag inte tränat på en vecka pga sjukdom eller någon annan anledning men detta sker mest på min vänstra tricep,
( högerhänt).

nu vet jag att många kommer säga att jag använder högerarmen mer än den vänstra. men man använder väll för fanken inte tricep så ofta i det vanliga livet ???

Brukar du sträcka på armarna?
Citera
2009-09-22, 19:03
Medlem
1Privates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1Sic
Brukar du sträcka på armarna?

ibland... ?
Citera
2009-09-22, 19:04
Medlem
1Privates avatar
[quote=MkII]Äh, mina ser också olika ut ganska ofta.
Det verkar bero på dagsformen bara.[/QUOTE

nu får du förklara, dagsformen ?
Citera
2009-09-22, 19:50
Medlem
Spejnars avatar
[quote=1Private]
Citat:
Ursprungligen postat av MkII
Äh, mina ser också olika ut ganska ofta.
Det verkar bero på dagsformen bara.[/QUOTE

nu får du förklara, dagsformen ?

Samma sak som att vikten kan variera med 2kg från dag till dig. Du känner inte dig lika pigg och är lika stark varje dag på gymmet. Det finns INGEN som är så stabil i formen.

Kolla bara Zlatan, hoho, haha, hehe.
Citera
2009-09-22, 20:04
Medlem
hurfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spejnar
Kolla bara Zlatan, hoho, haha, hehe.
höhö, hihi, hrhr

zlatan är ett skämt hauhau.
Citera
2009-09-22, 20:49