Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-09-22, 19:50
  #1
Medlem
Traktorkraschs avatar
En som har fått reda på min mejl adress och kan tänka sprida den på sin blogg. E det lagligt om hon själv lägger upp den så alla kan se vem jag är?

Har skrivit en hel del politisk inkorrekta saker och orkar inte va med i något bråk.

Så e det lagligt för henne att lägga ut min mejl på sin blogg?
2009-09-22, 19:53
  #2
Medlem
teowinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Traktorkrasch
En som har fått reda på min mejl adress och kan tänka sprida den på sin blogg. E det lagligt om hon själv lägger upp den så alla kan se vem jag är?

Har skrivit en hel del politisk inkorrekta saker och orkar inte va med i något bråk.

Så e det lagligt för henne att lägga ut min mejl på sin blogg?

Ja, det kan jag inte tänka mig vara olagligt, men är inte helt säker. Kanske är bättre att fråga i juridikforumet? Men så länge man inte förtalar eller kränker personen så är det nog inte olagligt.
2009-09-22, 20:00
  #3
Medlem
Traktorkraschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teowind
Ja, det kan jag inte tänka mig vara olagligt, men är inte helt säker. Kanske är bättre att fråga i juridikforumet? Men så länge man inte förtalar eller kränker personen så är det nog inte olagligt.
Okej, tack.
Ska kolla där också.
2009-09-22, 20:07
  #4
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
https://www.flashback.org/showthread.php?t=1009312

Uperbarligen så gjorde du en ny tråd.

Tråd låst då korspostning är förbjudet.

//Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback