Hur kommer den sköna känslan till egentligen? jag menar, det enda det gör är ju att slöa ner hjärnan. Inga "lyckosubstanser" ju. Hur kan det skapas en härlig känsla?
Hur kommer den sköna känslan till egentligen? jag menar, det enda det gör är ju att slöa ner hjärnan. Inga "lyckosubstanser" ju. Hur kan det skapas en härlig känsla?
Känslan av att all oro och alla hämningar släpper tillsammans med muskelavslappningen tycker iaf jag är en härlig känsla.
Om du har svårt att finna lyckan i benson i vanliga fall, testa ta några på en tjack avtänding..
Tolerans är väldigt individuellt, speciellt när det kommer till benso som också märks på hur de brukar ange halveringstider, t.ex 20-50 h för klonazepam. Jag personligen kan smälla i mig 50mg diazepam utan tolerans och märker då endast av en viss muskelavslappning. Å andra sidan tycker jag en nolltvåa standardhasch är väldigt mycket, trappar upp försiktigt försiktigt.
Sen tror jag vissa av oss inte riktigt får sådana plötsliga impulser som behöver hämmas. Jag själv är ganska kall och logisk, och de enda drogerna som sätter dessa processer ur spel är psykedelika. Det ska krävas en helvetes massa benso för att 1+1 inte ska bli 2 för mig längre. Men jag har förstått med åldern att det är många som inte alls fungerar på det sättet.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!