2013-04-20, 17:49
Medlem
Fightern90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jugosloven
Ja då bevisar det återigen att du är dum i huvudet och behöver en bok som är snart 1500 år gammal.
Det är ju från den du lär dig din såkallade moral, kallar tjejer för horor för att dom knullar innan dom gifter sig, kallar tjejer för horor bara för att dom har kort kjol, jävla bra bok om man vill lära sig lite moral.
Religiös eller inte, man rör inte civila i krig. De som gör bort sig får åka till Haag.

Vi ser ju också hur snälla ni religiösa människor är mot oss civila haha. Hur många bomber i veckan smälls det av er religiösa människor mot oss civila?

håller med dig, man dödar inte civila i krig, men ändå har man inget hjärta och gör det ändå.

Det är tyvärr dom som inte är religiösa som smäller bomberna, en riktig religiös vet att man aldrig får göra något sånt, man får endast attackera eller döda om man känner sig hotad eller om någon anfaller... men folk är hjärntvättade nu för tiden, religion kan inte förknippas med idioter...
Citera
2013-04-20, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blackjackk
Gå klart SFI kursen så att du förstår vad jag vill ha sagt med det jag skrev.

Varifrån får du att jag kallar tjejer horor för att dom har kort kjol och har sex innan dom gifter sig? Men en tjej däremot som ligger med nya killar varje vecka är en slampa i mina ögon.

Kommunister är ju kända för att inte röra civila i krig

Ska vi jämföra bomber som religiösa och civila människor släpper? Ok jag börjar:

Nagasaki & Hiroshima
Vietnamkriget
Irakkriget
Afghanistankriget
första och andra världskriget

Hitler, Stalin, Bush, Obama.

Din tur.

Det är ingen slampa eller något. Det är en människa som tycker om att ha kul. Du vet, sex är kul. Alkohol är också kul om man dricker med måtta. Allt handlar om hur man hanterar saker o ting.

Jag påstår ju inte direkt att regeringar inte har dödat mer än "civila-religiösa" människor.
Jag vet att din religion och även Bibeln förbjuder detta, att döda civila. Men religiösa människor syndar även dom, det vet du också om eller alla självmordsbombare egentligen kommunister?

Sen återigen, Sovjet var inte riktig kommunism. Om Stalin var en renodlad kommunist som du envist tror då är jag lika mycket muslim som dig.
Vem är du som tror att din syn på Islam är den rätta? Jag tolkar boken på mitt sätt och du tolkar den på ditt sätt.
Citera
2013-04-20, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fightern90
håller med dig, man dödar inte civila i krig, men ändå har man inget hjärta och gör det ändå.

Det är tyvärr dom som inte är religiösa som smäller bomberna, en riktig religiös vet att man aldrig får göra något sånt, man får endast attackera eller döda om man känner sig hotad eller om någon anfaller... men folk är hjärntvättade nu för tiden, religion kan inte förknippas med idioter...

Jag vet, en riktig religiös människa gör inte sånt. Men nu är det så att nästan alla människor syndar (om vi ska prata religiös språk) och tolkar skrifterna på sitt sätt.
Men samtidigt så är ju också Bibeln och Koranen är full av våldsgärningar, hämndgärningar, allt i Guds namn
Senast redigerad av Jugosloven 2013-04-20 kl. 21:34.
Citera
2013-04-22, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banankakan
De får antingen bekänna sig till albanism eller skickas till Mellanöstern.

Eftersom de i grund och botten ändå är
Albaner, så skonar vi deras liv.

Bra skicka alla idioter i Kosovo och Albanien som börjar spara ut sina skägg så de ser ut som araber och med fruar som har sjal på sig. Låter vi religion påverka oss kommer vi aldrig få se vårat StorAlbanien
Citera
2013-04-24, 01:39
Medlem
banankakans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonio93
Bra skicka alla idioter i Kosovo och Albanien som börjar spara ut sina skägg så de ser ut som araber och med fruar som har sjal på sig. Låter vi religion påverka oss kommer vi aldrig få se vårat StorAlbanien

100 år av ockupation har fördummat befolkningen.

Religion har aldrig varit Albaners " starka sida"

Det har varit ett verktyg under ottomanska rikets ockupation för att bli lämnade ifred (de som inte kunde skydda sig) katolicm behöll bergsmänniskorna som av naturliga skäl, fick skydd bland bergen.

Nu när Kosovo är fritt så skall det ploppa upp en massa islamister som favoriserar arabländer.

Skickar hjärntvättade Albaner till att kriga mot Al saad.

Albaner som väljer religion före än albanism är
Inga Albaner och bör omkomverteras, alt likvideras.

Många av "imamerna" får ju betalt av Saudiarabien för att sprida denna pest som kallas islam.

All religion och islam i synnerhet bör förbjudas.

Kasta ut all utomeuropeisk folk från Europa.

Låt folket i mena klara sig bäst dom vill. Skulle dom mucka och försöka pracka på
Oss religion igen med svärdets hjälp så
Är det bara till att Nuka dom jävlarna.

Tillägg: ha överseende med stavningen. Skriver från telefon.
Senast redigerad av banankakan 2013-04-24 kl. 01:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in