Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-10-02, 00:40
Medlem
Seriöst! Jag blir klen!

Är det någon som jobbar på Comhem som sitter på flashback?

3dje gången jag fått hem fakturor som är helt käpp rätt åt -------, jag har redan snackat med dem tre gånger innan ang att det är fel på fakturorna, och senast när jag kom fram (vilket är var 4e gång man ringer och väntar i 15min och inte blir bortkopplad) så snackar jag med en kille från norrland, as trevlig, och han skulle fixa allt och skicka ut nya fakturor som skulle vara rätt. Men nej då, nu kommer 3 fakturor vilka inga av dem stämmer med mitt abonnemang. Blir så less, tar sån tid att ringa, köa, prata, förklara, sedan så blir det aldrig rätt! De loggar ingen historik så det ser inte vad som hänt med ärendena.

känns som att comhems strategi är att göra sina kunder så less, att det betalar in fakturor (som är fel) för att det inte orkar ringa och fixa.

Någon med tips/ känner någon som känner någon som jobbar på comhem my ass!

Måste tillägga att det tog 1 månad innan kille som skulle fixa 3dje "hålet" i väggen, väl varit här och fixat så kommer en annan kille veckan efter och vill installera 3dje "hålet" igen. Comhem dubbelbokat, vad är det för företag?

Visst borde man kunna anmäla dem till ARN? någon? hitta en riktigt bra cite nyss med, där comhem inte ligger bra till fairshopping.se
Senast redigerad av buzzbuzz 2009-10-02 kl. 00:44.
2009-10-02, 09:23
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
https://www.flashback.org/showthread.php?t=920288

Det ligger en tråd där man kan uttrycka sina känslor om denna leverantör.

Tråd låst //Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in