Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-10-02, 01:01
  #1
Medlem
WordWarriors avatar
Nu har även WW besökt FKK Artemis! Hann på den korta resan även med en tur till bordellen Royal.

Tyvärr var min sexuella förmåga allt annat än på topp under denna resa. Precis innan avresan var jag förkyld och sedan hade jag inte sovit på över 30 timmar innan jag sexade med de första tjejerna. Hade trots intensivt knullande svårt att komma till skott och fick avsluta för egen maskin tyvärr. Detta hände inte på min förra sexresa i våras. Men som helhet var resan trots detta riktigt givande.

FKK Artemis

http://www.fkk-artemis.de/

Anlände till Westcreutz S-bahn station på eftermiddagen och gick därifrån till Artemis. Betalade 80 Euro till tjejen i receptionen, fick badrock, nyckel och band runt vänster handled som kvitto. Hämtade tofflor på hyllan i omklädningsrummet, och gick sedan och bytte om och duschade. Stället kanske kändes något mindre, och lite mer alldagligt än jag väntat mig. Lite som att vara på en korsning mellan krogen och ett badhus.

Ganska mycket folk. Överallt dessa nakna vackra tjejer, oftast runt 25 år, som trippade omkring i högklackat, och män i olika åldrar. Man kunde som nyankommen inte röra sig många meter innan erbjudanden började komma av typen: "Hello, baby, wanna have a nice time? Where from? I can give you perfect blowjob!" Räknade ett dussin sådana erbjudanden de första 90 minuterna, innan tjejerna förstod att det förmodligen var jag som skulle ta initiativet. Avböjde artigt och gick in i bardelen och softade lite vid bardisken med alkoholfri öl (urk!), apelsinjuice och kaffe. Tjejerna i barpersonalen hade fullt upp med disken av alla glas. Noterade att en del av tjejerna runt baren och i stolarna runt omkring främst inriktade sig på vad jag uppfattade som stamgäster.

Gick ner för trappan och tittade in i kinon på nedre plan. En porrfilm med bara svarta aktörer gick på skärmen. I sofforna i halvmörkret satt ett antal tysta män, och någonstans pågick en avsugning. Små stön kom ibland från knullrummen bakom biolokalen. Två tornhöga "fotomodellstjejer" försökte dra mig i riktning mot ett rum. "Hi baby, come with us..." Slet mig leende loss, och förklarade "I´m here for the first time, and just looking around, see you later, ok?"

Upp för trappan igen, återigen antastad av lättfotade tjejer Den svängda trappan var en plats för många intressanta möten visade det sig. Och en bra utsiktsplats. Pratade med en tjej i sjuksköterskeuniform. Och en tjej från Moldavien. Tittade även in i kinon på barplanet, där det fanns "sängar", med en pappersrulle vid varje säng...

Snart var det dags för en tjej. Och jag visste vad jag var ute efter. En blond petite tjej med fin kropp och B-kupa. Jag har ju hört en del negativt om polskorna, men jag beslutade mig för att prova en tjej som kom fram till mig som hette:

Marcella

Tjejen stämde in på ovanstående signalement, jag glömde fråga nationalitet, men tror hon var polska med tanke på namn/utseende. Vi tog ett rum på övervåningen. Jag försökte slicka henne med en kondom som skydd, inte lyckat

Hon sög mig (med kondom, eftersom jag ville ha det så). Därefter blev det en schysst missionär där jag höll ett stadigt tag och pressade upp hennes välformade smäckra vänsterlår med vänster hand. Därefter doggy style och spoon. Noterade att tjejerna stönade något överdrivet när man knullar dem hårt. Undrar om det kan vara lite taktik för att kunna avsluta det hela fortare och kunna börja jaga nästa kund?

Avslutade med avrunkning där hon och jag fick hjälpas åt p.g.a. min bedrövliga sexform. Det som slog mig var att hon verkade kontakträdd när det gällde det mer intima. Om jag exempelvis tryckte mina läppar mot hennes hals under samlaget, så skyggade hon undan. Hon ville inte ha intimitet, det var tydligt, och inte så kul direkt. Sen var det en del språkliga missförstånd.

Kropp: 8
Ansikte: 7,5
Sexakten: 5
Socialt: 5

Efter en dusch badade jag och bastade. Satte mig i baren igen och hämtade krafter. Konverserade som hastigast med några tjejer. De frågade om jag ville knulla. Jag svarade: "I´m recharging my sex batteries, I just fucked... De svarade: "Ok, see you later then?" Efter att ha suttit och hämtat krafterna i nästan två timmar så kände jag att jag ville ha ett nytt äventyr. Jag gick in i kinon på barplanet och väntade på att rätt tjej skulle approacha mig. Jag hoppades på en tjej som jag tidigare sett med en kille i omklädningsrummet, och efter en stund kom hon dit...

Ella

Där skred hon in i kinon, som en sexprinsessa. Lång blond pagefrisyr, fint ansikte, slanka välformade ben, höga vita lackstövlar med höga snörda skaft... Svag antydan till svank, och den snyggaste och mest välformade putrumpa jag någonsin sett. Hon gick rakt på sak: "Wollen sie"? Jag svarade: "Yes, I have been waiting for you. You are perfect, I saw you in the locker room and have been hoping you´d come here". Hon sken upp i ett leende. Vi gick tillsammans.

Alla rum var upptagna på övervåningen. Det var mycket folk eftersom det var ett sambauppträdande under kvällen. Med armen runt hennes smäckra nakna kropp och handen på hennes rumpa gick vi ner och väntade på ett rum bakom kinon.

Under tiden pratade jag med henne. Ella visade sig inte bara vara vacker. Hon var även en trevlig, glad och mycket spontan person. Från Ryssland. Ett leende par kom ut från ett rum, och det blev vår tur... Hon gillade kel och gos, och visade gärna upp sin perfekta kropp i snygga poser för att kåta upp mig. Jag masserade hennes perfekta fitta och anal. Hon fick suga mig (igen med kondom). Därefter mina favoriter doggy och spoon. Svetten sprutade om mig när jag pumpade den kvidande och sköna Ella bakifrån med händerna runt hennes timglasmidja, och ögonen på den perfekta rumpan, och de vita sexiga horbootsen. Det var extremt nära att jag kom i henne (ohh, Ella.. stönade jag, alldeles djävla yr i skallen..), men dumt nog stannade jag och vilade, och hade svårt att komma igen efter det.

Egentligen skulle jag behövt sova. Vi småpratade lite, hon hade nära till humor och skratt, och sa: "I really like you" och pussade mig på munnen. Vi gjorde sällskap upp för trappan där tjejerna omkring kastade avundsjuka blickar på henne när jag inte kunde låta bli att daska hennes perfekta rumpa när hon elegant som på en catwalk svassade upp för trappan i sina snygga boots... "Whooo, more please", tjoade hon...

Ella var verkligen denna resas verkliga kap!!! Vilken tjej!!! Wow!!!

Kropp: 9
Ansikte: 8
Sexakten: 8 (berodde helt på mig själv att det inte blev bättre denna gång)
Socialt: 8

Pratade med en trevlig tysk tjej som kunde bra engelska. Jag förklarade att jag inte ville sexa nu, men hon tyckte uppenbarligen om att prata med mig (eller så var det long-term-marketing). Hon berättade att många nordiska män brukar komma till bordellen för att knulla, och att hon kände till den svenska lagen. Hon tyckte det var fel med en lag som hindrar folk från att slappna av, knulla och ha kul. Lämnade Artemis efter cirka fyra timmar, tog pendeltåget, och somnade utmattad på hotellet.

Vaknade nästa morgon och kände att jag fortfarande var trött och lite förkyld. Visste att jag inte skulle prestera bra sexuellt. Men detta var en "studieresa" för mig, och jag ville gärna kolla in vilka ställen man kunde räkna med i Berlin i framtiden.

Royal

http://www.royalgirl.de/

Anlände till S-bahnhof Bundesplatz runt halv tolv på dagen. Gick fram till den stora bågformade trädörren omgiven av stiliga namnskyltar i mässing. På dörrklockan stod det "Royal". Jag ringde på, och efter ett par sekunder låstes dörren upp. Gick två trappor upp och ringde på dörren. Den öppnades av en ganska stram medelålders kvinna som jag antog var "bordellmamman". Hon visade in mig i ett fint rum med stiliga vita möbler. Snygg atmosfär helt klart.

Jag fick en liten bassning för att jag inte ringt innan, men sa att jag gjort det kvällen innan, vilket jag faktiskt hade, även om jag inte annonserat en exakt ankomsttid. Efter ett tag kom tjejerna in i rummet en efter en och presenterade sig. Det var bara fyra stycken vid den tidpunkten. Stod i valet och kvalet mellan en lång smal skönhet med mörkt rakt och långt hår (tyvärr glömt namnet) och Tamika. Jag valde Tamika. Det skulle visa sig att jag gjort ett dåligt val tyvärr.

En klar nackdel med stället var att den tid jag och tjejen duschade ingick i betald tid. Tjejen sprang även ut och in i rummet ett par gånger för att duscha och göra annat. Jag bedömer att cirka 12-14 minuter av mina betalda 45 minuter (100 Euro) gick åt till sådana icke-aktiviteter. Rentav kasst hanterat!

När Tamika satte sig på knä vid den stol jag satt i och skulle börja suga av mig så kunde ja inte undgå att hon inte alls var attraktiv i ansiktet och hade en del koppärr. Hon kunde heller inte låta bli att kommentera min kuk som skrumpnat betydligt efter duschen. "Klein aber fein". Hmmm... professionell och trevlig inledning på sessionen... Som tur är vet jag att jag är normalt utrustad vid stånd och att kuken nu var lite ur gängorna. Men hade jag varit en ung osäker grabb så hade jag nog blivit rätt knäckt. Personkemin oss emellan var på det hela taget noll och intet. Dammit, för sent att byta tjej!

Hon sög mig med kondom. Försökte lite doggy, och efter en del pulande så knullade jag henne hårt ett tag. Hon blev dock märkbart småirriterad när jag ville byta ställning flera gånger. När sessionen började gå mot sitt slut så föreslog hon att jag skulle komma över hennes bröst. En ljusning! Sagt och gjort. Jag var förvånad över att den något sargade och trötta kuken lyckades åstadkomma ett ganska så skapligt sprut.

Kropp: 7
Ansikte: 5
Sexakten: 4
Socialt: 4

Helhetsbedömning. OK ställe, men inte så imponerad. Ska prova Kamilla la Dee nästa gång.

http://www.royalgirl.de/bordell-berlin/tamika.html

Sammanfattande intryck av resan

Kommer att prova Artemis och andra FKK igen!
Citera
2009-10-02, 06:41
  #2
Medlem
BlueStars avatar
Synd att upplevelsen på Royal inte blev bättre än vad den blev, WordWarrior. Själv tyckte jag stället var toppen men så valde jag bevisligen en bra tjej, det är nog mycket det det hänger på, och det är såklart svårt att veta när man ska bestämma sig på några sekunder, då blir det en chansning, och det är just därför jag föredrar FKKs framför lägenhetsbordeller. God hälsa hjälper också till för att såväl prestationsförmågan som helhetsupplevelsen ska bli så bra som möjligt, men sådant kan man ju inte styra över, vilket du ju bittert fick erfara. När jag var i Berlin förra sommaren hade jag nyligen varit sjuk strax innan jag åkte dit och om jag jämför formen då jämfört med när jag var där i år så var min prestationsförmåga betydligt bättre i år, med undantag för de tillfällen då det var så varmt.

Skönt då att du fick åtminstone en riktigt bra upplevelse på Artemis trots allt. Kanske blir det Frankfurt nästa gång?
Citera
2009-10-02, 09:16
  #3
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Synd att upplevelsen på Royal inte blev bättre än vad den blev, WordWarrior. Själv tyckte jag stället var toppen men så valde jag bevisligen en bra tjej, det är nog mycket det det hänger på, och det är såklart svårt att veta när man ska bestämma sig på några sekunder, då blir det en chansning, och det är just därför jag föredrar FKKs framför lägenhetsbordeller. God hälsa hjälper också till för att såväl prestationsförmågan som helhetsupplevelsen ska bli så bra som möjligt, men sådant kan man ju inte styra över, vilket du ju bittert fick erfara. När jag var i Berlin förra sommaren hade jag nyligen varit sjuk strax innan jag åkte dit och om jag jämför formen då jämfört med när jag var där i år så var min prestationsförmåga betydligt bättre i år, med undantag för de tillfällen då det var så varmt.

Skönt då att du fick åtminstone en riktigt bra upplevelse på Artemis trots allt. Kanske blir det Frankfurt nästa gång?

Ja, men jag sågar inte Royal som sådant. Med rätt tjej och rätt dagsform så hade sannolikt upplevelsen blivit en helt annan. Men jag gillar ju en mer informell atmosfär, och har därför hittills tyckt om att besöka s.k. privates i Prag (i Tyskland kallas de väl hobbyhuren?). Men där gäller det att göra ett bra förarbete om man ska lyckas hitta rätt ställe och tjej. Mindre sexklubbar går också an.

Artemis och FKK-konceptet passade en f.d. garvad krogjägare som mig. Visserligen är man ju inte berusad på Artemis, men man kände sig ändå ganska hemma efter ett tag i den uppsluppna och informella atmosfären. Precis som du säger är det ovärderligt att få spana in rätt typ av tjej, och få prata med henne lite innan för att få en uppfattning. Jag kommer definitivt att återvända till Artemis flera gånger! Om man vore i form så var det som en godisbutik...

FKK Oase vore trevligt att besöka. Finns även gott om billiga flybiljetter dit. Men stället är kanske inte lika lätt att nå som Artemis, eller? Ligger väl en bra bit utanför? Finns det andra ställen att rekommendera?
__________________
Senast redigerad av WordWarrior 2009-10-02 kl. 09:21.
Citera
2009-10-02, 18:11
  #4
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Ja, men jag sågar inte Royal som sådant. Med rätt tjej och rätt dagsform så hade sannolikt upplevelsen blivit en helt annan.

Visst är det så. Tamika verkar uppenbarligen inte ha valt rätt yrke med tanke på det oprofessionella beteendet, kan vara bra att veta om jag åker till Berlin och funderar på att besöka Royal någon mer gång framöver - då vet jag vilken tjej jag inte ska välja.
Citera
2009-10-04, 12:44
  #5
Medlem
Prisvärt?

Vad ingår i priset och vad kostar extra på Fkk Artemis? Verkade vara ett trevligt ställe värt ett besök!
Citera
2009-10-04, 13:15
  #6
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungKungen
Vad ingår i priset och vad kostar extra på Fkk Artemis? Verkade vara ett trevligt ställe värt ett besök!

Inträdet kostar €80 och då ingår frukost kl.11-15 samt middag kl.18-02 plus alkoholfri dryck. 30 minuters vaginal- och oralsex med en tjej kostar €60, vill du t.ex. ha analsex, spruta henne i ansiktet eller liknande så brukar det kosta omkring €50 extra utöver de €60 du betalar för den ordinarie sejouren, du måste dock fråga tjejen vad hon ställer upp på, vissa erbjuder inget utöver standardtjänsterna vaginalt och oralt. Priset gäller för 30 minuter men kommer du tidigare så är stunden över då, och har du inte lyckats komma inom en halvtimme så får du antingen betala ytterligare €60 eller avsluta sejouren med tjejen ifråga. Någon "orgasm eller pengarna tillbaka"-garanti finns dessvärre inte.
Citera
2009-10-04, 19:52
  #7
Medlem
Tack! Det var verkligen bra info! Det blir nog ett besök!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback