2022-06-30, 20:50
Medlem
Jag tror att en penis kan bli hur lång som helst, i alla fall i stånd.
Citera
2022-06-30, 21:44
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Omkretsen på kondomer beräknas tydligen med formeln B x 2 och inte den vanliga formeln för omkrets.

Enligt kondomkungen så ska en man med omkrets på ca 11-11,4 cm ha en 53 mm kondom.

Till mig rekommenderas en 64 mm.

Undrar vad falukorvsklubben borde ha.

Vad jag vet är 72mm största som görs. De passar bra om man har minst 15cm omkrets - eller Penisumfang då

https://m.media-amazon.com/images/I/...AC_SL1500_.jpg
Citera
2022-07-01, 12:45
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Vad jag vet är 72mm största som görs. De passar bra om man har minst 15cm omkrets - eller Penisumfang då

https://m.media-amazon.com/images/I/...AC_SL1500_.jpg

Den kan ju dock inte sitta bra på de som har 17 cm eller mer i omkrets.
Citera
2022-07-01, 16:12
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Den kan ju dock inte sitta bra på de som har 17 cm eller mer i omkrets.

Det tror jag absolut att den gör. 69mm har jag prövat och det funkar på 17cm omkrets.

Sen så är väl största uppmätta naturliga (utan pump/injections) omkrets runt 18cm, så det tar ju stopp där.
Citera
2022-07-01, 17:39
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Det tror jag absolut att den gör. 69mm har jag prövat och det funkar på 17cm omkrets.

Sen så är väl största uppmätta naturliga (utan pump/injections) omkrets runt 18cm, så det tar ju stopp där.

Okej vad bra! Och fan vad stora kukar alla har

Men det är tur att det finns XL-kondomer för vad än folk säger så är det fan omöjligt att kränga på sig vissa sorter.
Citera
2022-07-07, 05:48
Medlem
Osäkra små pojkar i den här tråden och lika pinsamt att svara i den.

Har en helt normal kuk kanske något över snittet och av alla 80 kvinnor jag legat med, har jag aldrig fått något klagomål, att ge kvinnor orgasm har inte heller varit något problem men har hört att folk som fokuserar för mycket på sin storlek och skryter om sin ”balle” har haft svårt med att tillfredsställa sina kvinna.
Citera
2022-07-07, 19:21
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analyscalc
Osäkra små pojkar i den här tråden och lika pinsamt att svara i den.

Har en helt normal kuk kanske något över snittet och av alla 80 kvinnor jag legat med, har jag aldrig fått något klagomål, att ge kvinnor orgasm har inte heller varit något problem men har hört att folk som fokuserar för mycket på sin storlek och skryter om sin ”balle” har haft svårt med att tillfredsställa sina kvinna.

Det enda som är pinsamt är att vissa int verkar förstå hur ovanligt det är att ha världens monsterkuk. Visst kan man ha en stor, men typ 17+ i omkrets är jävligt rare.

Utöver det så ska det väl vara fritt fram att diskutera vad man vill tycker jag (om det är en ärlig diskussion).
Citera
2022-07-08, 15:29
Medlem
Skulle gärna se penisar som är långa utan stånd.
Citera
2022-07-08, 22:50
Medlem
Mr.Mxyzptlks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godnattrunkaren
Kan läkare se hur stor en kuk är om hon ser den i slakt tillstånd? Min är femton centimeter slak tror ni min läkare blir imponerad när hon ser den om det är imponerande att ha en som är femton centimeter slak?
Slak? Det enda den är till för då är att pissa med.
Hur mycket växer den?
Citera
2022-07-08, 22:55
Medlem
Mr.Mxyzptlks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BradS
Inte mig heller, men ogillar att bli ifrågasatt som om jag hittar på. Jag tycker själv inte jag har speciellt stor kuk. Min tjej blir arg varje gång jag säger det då hon blödde i början när vi hade sex
Du är alltså nöjd att hon blödde?
Visar bara på att hon inte var tillräckligt upphetsad , tillika att du är rätt kass på att få henne blöt.

Uppenbarligen så är det viktigare för dig att du har en "stor" , än att din tjej har det skönt
Citera
2022-07-09, 09:02
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mxyzptlk
Du är alltså nöjd att hon blödde?

Eh, nej?

Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mxyzptlk
Visar bara på att hon inte var tillräckligt upphetsad , tillika att du är rätt kass på att få henne blöt.

Uppenbarligen så är det viktigare för dig att du har en "stor" , än att din tjej har det skönt

Ironiskt svar på ett inlägg från mig där jag uttryckligen skrev att jag inte ens tycker jag har speciellt stor. Läskunnighet? Not even once.
Citera
2022-07-09, 22:34
Medlem
Mr.Mxyzptlks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BradS
Eh, nej?

Ironiskt svar på ett inlägg från mig där jag uttryckligen skrev att jag inte ens tycker jag har speciellt stor. Läskunnighet? Not even once.
Dålig på att uttrycka dig , yes indeed!

Läs igen vad du skrev...

Men med tanke på hur du uttrycker dig så är självkritiken troligen något som inte är en del av dig
Så visst, jag kan ha enorma svårigheter med lässvårigheten när det kommer till hur du uttrycker dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in