2018-02-05, 23:29
Medlem
lossnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ponytailbuttplug
Har käkat lite olika mediciner mot tourettes och adhd. Visst, det är svårare att bli riktigt hård. Dock när jag väl blir hård så blir kuken inte alls lika stor som när jag varit utan medicin.

Har tidigare innan jag käkat medicin mätt 21cm när jag varit hård. Senaste året under medicinering när jag varit hård har jag aldrig varit över 19cm.

Så du är inte ensam om att kuken krymper av mediciner. Eller så börjar jag bli gammal kuken blivit skrumplig
Håller mee kompissaa faan asså...när jag tagit en Alvedon så e drulen ba 24...men annas 28...
Skiitjobbit asså
Citera
2018-02-06, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lossnus
Håller mee kompissaa faan asså...när jag tagit en Alvedon så e drulen ba 24...men annas 28...
Skiitjobbit asså

Kan relatera till detta. När jag drickit oboy krymper min dolme från 29 till 22, sjukt jobbigt.
Citera
2018-02-06, 03:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lossnus
Skiitjobbit asså

Citat:
Ursprungligen postat av Natediaz
Kan relatera till detta. När jag drickit oboy krymper min dolme från 29 till 22, sjukt jobbigt.

Klart du kan relatera till frustrationen över en liten kuk! Nu vill jag veta vem som har minst!
Citera
2018-02-10, 00:41
Medlem
FarbrorVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Hur stor kan en kuk bli egentligen? Finns det något officiellt rekord?

en blåvalspenis kan bli 2,4 meter lång
Citera
2018-02-10, 09:24
Medlem
superfreak94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ponytailbuttplug
Klart du kan relatera till frustrationen över en liten kuk! Nu vill jag veta vem som har minst!
Att berätta att man har stor kuk är inget sätt att få nya killkompisar på det är en sak som är sann
En början på slutet på relationen med en barndomsvän till mig var efter studenten på studentresa han jag och några andra gjorde, och han fick veta hur eller snarare se hur stor jag var mellan benen och inte kunde acceptera det eller nåt, själv har jag alltid varit ödmjuk och aldrig i livet att jag skulle skryta om att ha stor kuk, visst man kanske är stor men det finns alltid någon större vet du!
Citera
2018-02-12, 18:58
Läser "oskuld pga 14-15 cm"... Hallå, det är ju genomsnittlig längd. (kanske inte på Internet iofs)

Jag är 15 cm som hårdast och när jag haft sex med min tjej känner jag slutet på slidan och allt är bara kanon. Bästa med att vara genomsnittlig är ju att man aldrig behöver fundera på om man är för stor eller för liten. Många funderar överhuvudtaget för mycket på det här.

Värre tycker jag i så fall är att jag rätt ofta slaknar en aningen under sex, och då tappar man ju genast i längd och känsla och kan leda till en ond cirkel.
Citera
2018-02-14, 20:32
Medlem
18cm lång och 14,5 i omkrets.

Fått en udda fråga när jag haft sex... "Hur stor är den???!"
Inte direkt känt att jag har någon jätte drule?
Citera
2018-02-17, 16:09
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trempan
18cm lång och 14,5 i omkrets.

Fått en udda fråga när jag haft sex... "Hur stor är den???!"
Inte direkt känt att jag har någon jätte drule?

Över medel i alla fall, så är nog inte så konstigt att du fått en sådan fråga
Citera
2018-02-25, 11:08
Medlem
Kunde knappt få upp den alls när jag käkade gladpilerna.. ring läkaren och berätta så får du nog byta sort. Det funkade iaf för mig
Citera
2018-02-26, 12:17
Bannlyst
Min kuk är väl kanske 25cm i eregerat tillstånd med en decimeter i omkrets.
Citera
2018-02-26, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt.Eklund
Min kuk är väl kanske 25cm i eregerat tillstånd med en decimeter i omkrets.

Så du har alltså en hel decimeter längre än en vanlig snopp och samtidigt så smal? Hur reagerar tjejerna när du tar fram den crocketpinnen?
Citera
2018-02-26, 15:11
Medlem
Kruzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dacdac
Så du har alltså en hel decimeter längre än en vanlig snopp och samtidigt så smal? Hur reagerar tjejerna när du tar fram den crocketpinnen?

Tror inte han tänkte på måtten riktigt när han skrev inlägget, nu är det ju försent att "snygga" till omkretsen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in