Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2009-10-29, 14:48
  #61
Medlem
Szlyynas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kissen_mjau
Låter som ett klokt sätt att spendera skattepengar på.
hjälpte det?

Kan inte säga att det hjälpte precis, men fick gå den där skiten 3e gången jag blev busted. Kan säga att jag tog ett uppehåll i kanske 2-3 månader men de var pga. mammas ord som högg så jävligt i hjärtat...

*Morsan sitter och gråter*
Jag kommer in i köket och ser henne gråtandes och försöker höra vad de är hon gråter över då hon skriker "Jag har en son som knarkar"...

De orden ekar i mitt huvud lite då och då kan jag säga även fast de är ca 4 år sedan...
Citera
2009-10-29, 15:56
  #62
Medlem
kissen_mjaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Szlyyna
Kan inte säga att det hjälpte precis, men fick gå den där skiten 3e gången jag blev busted. Kan säga att jag tog ett uppehåll i kanske 2-3 månader men de var pga. mammas ord som högg så jävligt i hjärtat...

*Morsan sitter och gråter*
Jag kommer in i köket och ser henne gråtandes och försöker höra vad de är hon gråter över då hon skriker "Jag har en son som knarkar"...

De orden ekar i mitt huvud lite då och då kan jag säga även fast de är ca 4 år sedan...
"Och här sitter du och begraver dig själv i självömkan. patetiskt."

Skulle vara mitt reflexsvar

En nyfiken fråga dock.
Har din morsa kommit på bättre tankar eller du skiter i vilket ? För jag antar att en break på 2-3 månader innebär att du återvände till maryjanes trygga famn ?
Citera
2009-10-30, 14:19
  #63
Medlem
Szlyynas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kissen_mjau
"Och här sitter du och begraver dig själv i självömkan. patetiskt."

Skulle vara mitt reflexsvar

En nyfiken fråga dock.
Har din morsa kommit på bättre tankar eller du skiter i vilket ? För jag antar att en break på 2-3 månader innebär att du återvände till maryjanes trygga famn ?

Hehe, jag skiter ju i vilket. Har försökt övertala både morsan och farsan men båda är så jävla trångsynta vägrar ge sig utan bara uttalar sig om sina uppfattningar om att min kusins pappa har rökt i 30 år och han är helt jävla knullad i skallen osv.

Visade far "The Union" men han gick och gjorde något annat när dom sade att det var fler dödsfall på koffein.
Citera
2009-10-30, 15:01
  #64
Medlem
CConspiracys avatar
Behöver man vård för att man brukar/missbrukar cannabis så ska man hålla sig borta från droger överhuvudtaget. Jag måste ändå erkänna att det gått lite för långt för mig också, men snart kommer uppehållet.
Citera
2009-10-30, 16:06
  #65
Medlem
Åkte fast av polisen och varit på piss i 3 månader ungefär och varit på ungdomsmöten/kurs för missbruk av cannabis. Det har hjälpt en att få en annan syn på cannabis, mera negativ och det är bra för att trappa ner på bruket. Så de här möterna har funkat, men om man inte vill sluta röka gör man inte det efter möterna heller.
Citera
2009-10-30, 16:33
  #66
Medlem
boy-As avatar
Kod:
lala 
Citera
2009-10-30, 18:04
  #67
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neurokrash
Måste svara på detta också.

Jag har lämnat kanske...300+ drogtester. Alla var kissprov.

Dessa tester har jag lämnat hos Polisen, Beroendeenheten, Vårdcentralen, Utredningshem, Behandlingshem. Jag anser mig vara något av en expert på denna form av förnedring...

Till saken hör att jag är en av dom som inte kan kissa inför folk, minst av allt inför andra män. Mina urinvägar låser sig automatiskt, det är liksom inget jag kan göra något åt utan en reflex av något slag. Så dessa tester har ju alltid tagit extremt lång tid, väldigt jobbigt att ha en äcklig kärring/gubbe/polis/sjuksköterska som står och tittar på ens kuk i kanske 40 minuter eller mer

Enda gången jag kan kissa inför andra är om jag är onykter, så många gånger har jag då alltså tvingats vara onykter, för att kunna lämna drogtest som sedan självklart ger positivt resultat. Snacka om ironi och ond cirkel? Om jag skulle misslyckas lämna test skulle jag inte få några pengar/sjukskrivning o.s.v så det var ju inget val heller. Det var allvarliga hot gällande dessa tester...vräkning t.o.m.

Sist jag skulle lämna pissprov var inom psykiatrin, för att ens få prata med någon där eftersom jag var deprimerad. Då hade det gått väldigt lång tid sen jag hade lämnat ett drogtest innan, kanske 2 år. Jag stod där med en skäggig gubbe bredvid som skulle glo på min kuk där inne i lysrörsljuset och ekot av kaklade väggar....alltså det gick fan inte, mina ben började allvarligt skaka som om jag hade ett krampanfall till slut av nervositet och psykisk stress. Efter 10 min eller så klarade inte gubben längre av att se mig må sådär så han sa att han väntade utanför istället och då gick det väl efter ett tag även om jag var helt skakis och kallsvettig.

Förnedringen har fan i mig inga gränser. Nästa gång blir det blodprov eller inget för mig del, det är slut på det här!

Fan va stört. Håller med om att det är sjukt. Pissat 1-3 gånger i mitt liv, men det va negativt. En gång i nått rum dom kunde kika in, och jag tyckte det va jävligt onödigt och kränkande och visste jag inte hade rökt osv, men det gick bra. Typ en gång jag fått utslag som yngre, men då berättade jag ju att jag rökt innan osv. (Kan ha vart fler, kommer inte ihåg exakt fan. 2-5 gånger under hela ens liv. Inte räknat.) Räckt med att man berättat, sen har man väl fått pissa på toalett ifred.
Hursomhelst jävligt stört. Låt dom som vill röka, och mår bra av det röka ifred.
Men ah, jag är ju själv emot olagliga droger i princip. Men om cannabis hade vart lagligt så hade ja nog brukat och mått bra av det. Men det där lät fan inte kul.
Jag hade bett dom kolla bort eller. Vette fan...Bra att han gick bort iallafall.
Blodprov är väl bättre om det är sådär förnedrande.

Jag hade fan gått ut om det inte gick efter 30 sekunder. Druckit vatten, testat igen sen...
Men ah, kör på blodprov fan eller be få pissa på en toalett bara med dörren lite öppen typ så dom hör lite snabbt.

Men det lär vara såhär i alla länder där det är olagligt, och inom psykiatrin. Dödsknark tss.

Läste här om den där http://en.wikipedia.org/wiki/Whizzinator för länge sen...
Men ah. Om det gått så långt med drogtester osv kanske det är dags att bara sluta.
Beror väl på hur du mår av cannabis allmänt. Men hursomhelst förnedrande. Kändisar i hollywood röker ju utan problem t.e.x..
Många som gått ut med det öppet med. Och det är mest otur för dom som hamnat inom psykiatrin m.m, och som mår bra av att röka.
Citera
2009-11-03, 00:56
  #68
Medlem
Jag hade oturen att torska för ett år sen, Har fått läma pissprov hela tiden till och från på beroendemottagning.. Nu i sommar slapp jag och flyttade över till morsan för en ny "chans", Första månaderna satt jag och ljög och sa "jag ska förändra mig nu tycker inte om det längre " osv bara höll med om vad dom sa,

Men iförsig har jag aldrig haft tanke på att sluta för jag ser inte det som en stor sak att röka, det var aldrig ett problem tills Soc vart inkopplad och allt blev ett helvette, Dom släpper fan aldrig taget om en så nu på mina senaste möten sa jag bara " Tyvärr jag hitta något bättre en er och jag håller mig till det, bara för ni säger åt mig att sluta kan ni inte göra något " Haha visst tänker jag hålla mig ren nu ett tag bara men ser alltid det som när jag ska "sluta" som en tillfällig paus..

Brukar alltid tänka en som röker slutar aldrig egentligen , Även om det går ett år så brukar personen alltid röka igen..
Citera
2009-12-06, 22:56
  #69
Medlem
Ja de e ju bara att hoppas man slipper hamna i nån av dessa hamsterhjul.
Har pissat för att få tillbaks lämp.
Torskade sista pissen då jag hade druckit ett sexpack 3.5 dan innan.
Inget lämp och 1400 fattigare var resultatet.

Blev ett långfinger till samhället ist.

Visst jag knegar och bor i sverige.
Söker effektivt jobb i dk så att man kan få vara ifred från allas våran mamma soc.
Citera
2009-12-06, 23:09
  #70
Medlem
gick på 6 möten hos rådgivningsbyrån...men gjorde dock ingen inverkan på mej
Citera
2010-12-08, 12:40
  #71
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 91dasa42
gick på 6 möten hos rådgivningsbyrån...men gjorde dock ingen inverkan på mej

hassela GOTLAND?
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in