Citat:
Ursprungligen postat av
torrskarn
Som sagt handlar inte om pengarna längre det är kicken och så sätter man nytt mål som "kom igen 1 miljon kan jag göra nu när det går så bra och har mycket att spela för"
En Scenario var för ca 1 år sen hade 350 000 i spelkontot och ca 200 000 i skulder vad gjorde jag? Tog inte ut jag spela bort 50k sen kändes ångesten fast än hade 300k på spelkontot kvar så spelade BJ och torska ALLT på 1-2 tim sen så var skulderna fortfarande 200k och än idag har jag dom när jag kunde ta ut och slippa skulden. Så VET det är inte om pengarna det är kicken/känslan och fantasier som miljonen får en att fortsätta tills man kör bara för man har sådan stor ångest och förlorar ALLT! JÄTTE VANLIGT grej...
Helt j*vla sjukt! Jag var i exakt samma sits sommaren 2017, dagen innan min semester förlorar jag nästan hela lönen, 2000kr kvar och jag ska flyga nästa dag. Hade samtidigt 30,000kr kvar att betala på ett lån (inte orsakat av spel), under dagen vinner jag 12,000 vilket gör att jag räddat lönen innan semestern. Gör uttag och drar till en vän, kommer hem på kvällen och det är fredag och uttaget är inte bearbetat ännu. Avbryter och börjar spela och kommer upp i 24,000, därefter kör jag 500kr spin och får en bonus som resulterar i 247,000kr! Tar jag ut? Lämnade inte ens spelet tills jag var nere på 18k med sjukaste ångesten. Kvällen slutade med 2400kr uttag som blir bearbetat 5 minuter senare och jag drar på semester med lite pengar och skulden kvar. Hade spelpaus funnits skulle inget av detta hänt!! Firade spelfri 1 år förra veckan och med spelpaus kommer inget återfall heller. Nöjd!