Citat:
Ursprungligen postat av
torrskarn
Förlåt att jag skriver så mycket, men tog blancolån precis och ska lägga in mina sista 30k for ever, menar verkligen det. Detta tar så mycket energi, stress och allt. I framtiden kommer jag inte ha tid eller råd att må så här dåligt. Då jag även vill bli pappa etc... skulle aldrig klara av det här med en familj jag behöver ta hand om.
Jag kan verkligen inte hantera spelandet, det är samma sak som när jag var ung. Så fort spel är iblandad blir snabbt triggad av det och bara spelar med ångesten mellan bröstet. Finns inget spela kontrollerat en match bla bla som jag har sagt flera flera år.
Blir sista insättningen nu sen blir det stänga av sig 1 år och börja om från 0 IGEN. peace..
Stänga av sig på 1 år, du låter som ett troll. Så på ett år ska du skaffa barn och fru därefter börja smått med stryktipset sen kanske lite live odds, blackjack, slots?
Det är november nu om 1månad kommer du ursäkta dig med att det är nytt år och det är fritt fram för dig att spela igen. Sådana som dig är varför jag inte längre har någon sympati för spelberoende. Jag har betalat av skulder för ett par personer och sådana som du är anledningen till varför jag kommer avstå i framtiden. Så tack för din input, nu kan jag äntligen läsa mellan raderna.