Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-11-22, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torrskarn
Förlåt att jag skriver så mycket, men tog blancolån precis och ska lägga in mina sista 30k for ever, menar verkligen det. Detta tar så mycket energi, stress och allt. I framtiden kommer jag inte ha tid eller råd att må så här dåligt. Då jag även vill bli pappa etc... skulle aldrig klara av det här med en familj jag behöver ta hand om.

Jag kan verkligen inte hantera spelandet, det är samma sak som när jag var ung. Så fort spel är iblandad blir snabbt triggad av det och bara spelar med ångesten mellan bröstet. Finns inget spela kontrollerat en match bla bla som jag har sagt flera flera år.

Blir sista insättningen nu sen blir det stänga av sig 1 år och börja om från 0 IGEN. peace..

Stänga av sig på 1 år, du låter som ett troll. Så på ett år ska du skaffa barn och fru därefter börja smått med stryktipset sen kanske lite live odds, blackjack, slots?

Det är november nu om 1månad kommer du ursäkta dig med att det är nytt år och det är fritt fram för dig att spela igen. Sådana som dig är varför jag inte längre har någon sympati för spelberoende. Jag har betalat av skulder för ett par personer och sådana som du är anledningen till varför jag kommer avstå i framtiden. Så tack för din input, nu kan jag äntligen läsa mellan raderna.
Citera
2024-11-22, 17:54
Medlem
Jag har inte läst tråden, men vill bara inflika att det mest IQ-befriade att spela på är Jack Vegas.
Citera
2024-11-22, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweetcrypto
Stänga av sig på 1 år, du låter som ett troll. Så på ett år ska du skaffa barn och fru därefter börja smått med stryktipset sen kanske lite live odds, blackjack, slots?

Det är november nu om 1månad kommer du ursäkta dig med att det är nytt år och det är fritt fram för dig att spela igen. Sådana som dig är varför jag inte längre har någon sympati för spelberoende. Jag har betalat av skulder för ett par personer och sådana som du är anledningen till varför jag kommer avstå i framtiden. Så tack för din input, nu kan jag äntligen läsa mellan raderna.

Om du är bekant med denna tråd så känner du mig Har fru vem sa att jag inte har? Planerar på skaffa barn Förstår inte riktigt dig hahaha. Bra hoppas du lärde dig något!
Citera
2024-11-22, 23:29
Medlem
Bayern munchen under 2.5 mål med 3 min tillägg så blir det mål 92 + 95 hahaha. 28k i spel. Wiii va kul detta är
Citera
2024-11-23, 09:58
Medlem
jonte500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrskarn
Bayern munchen under 2.5 mål med 3 min tillägg så blir det mål 92 + 95 hahaha. 28k i spel. Wiii va kul detta är
Är detta verkligen en tråd där du ska berätta vilka spel du bommar? Det finns väl speldagböcker här på forumet?
Citera
2024-11-23, 16:54
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte500
Är detta verkligen en tråd där du ska berätta vilka spel du bommar? Det finns väl speldagböcker här på forumet?

Han tar nog upp det för visa hur lätt det är att spelet inte går in

Å går spelet in så satsar han pengar på ett spel , som inte går in

Kan rekommendera filmen med Adam Sandler som speltorsk , betting torsk

Film : Uncut Gems
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här