Citat:
Ursprungligen postat av
fiskoega
Samma här, man släpper helt på hämningarna och agerar irrationellt… Om du redan har vårdkontakter behöver du absolut lyfta det med dom, det kommer hjälpa! Gamblock och Gamban är nog bara bortkastade pengar verkar det som? Det har ju inte hjälpt dig hittills nämnvärt menar jag.. Om du får hjälp med ekonomin kan du inte sätta in mer pengar, det är en optimal lösning tror jag för dig.
Att låsa in pengarna i fonder och aktier är klokt, blir meckigt att ta ut så du får betänketid!!
Gamblock hjälpte mig dock genom att spärra hela min dator från spel i 12 månader, men tyvärr hittade jag andra lösningar, t.ex genom iPaden som jag gjorde mig av med, mitt senaste återfall blev via mobilen då jag kunde avinstallera min spelspärr på något sätt..
Jag kommer berätta för vården om mina spelproblem, de känner redan till mina andra problem! Och sen se hur vi ska gå vidare, jag har även äntligen insett för mig själv att jag kan inte ha flera tusenlappar på kontot, då det räcker för mig att få en fel tanke i skallen så trillar jag tillbaka! Så nu i framtiden kommer jag skicka över hela lönen och alla sorts pengar som kommer in direkt till en anhörig!
Måste ta mig ur det här skiten en gång för alla nu, är så fruktansvärt trött på snesteg gång på gång!
För 2 dagar sen ville jag dö, bokstavligen men nu ser jag redan 2 dagar efter återfallet ett nytt ljus i tunneln!
Mvh Torsken!