Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-10-11, 00:30
Medlem
Janzoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Don Fadäso
Sluta röka brass. Det löser flera problem i ett.

Det är nog det mest rimliga alternativet, eller att bara säga upp kontakten helt. Tänk dig hur en svensson skulle göra i situationen; säga rakt ut vad det är för fel på personen i fråga.
Citera
2009-10-11, 04:59
Medlem
racerkatts avatar
Nej. Sluta inte röka! Tala bara om för killen hur du känner och säg att ni kan umgås nån gång ibland med inte för ofta.
Citera
2009-10-11, 05:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av racerkatt
Nej. Sluta inte röka! Tala bara om för killen hur du känner och säg att ni kan umgås nån gång ibland med inte för ofta.

Klart han inte behöver sluta, han som drar i sig skiten, inte jag. Men det är väll desto bättre om han nu slutar? Iofs så har han aldrig bett om råd att sluta, men att säga att han inte ska sluta låter väll "fel"?
Citera
2009-10-11, 09:51
Medlem
najass avatar
Övrigt ---> Relationsakuten

/mod
Citera
2009-10-11, 12:10
Medlem
Hur gick det? Slapp ni "kompisen" och hur gick du till väga?
Citera
2009-10-11, 13:04
Medlem
krimms avatar
Det allra första du måste göra om du inte lyckas bli av med honom är att be honom om pengar för allt han har snyltat av dig/er.
Citera
2009-10-11, 14:04
Medlem
Gridiots avatar
Ja om du inte vill säga upp vänskapen helt med denna person kan du ju åtminstone få honom att betala för rökat och maten.
Citera
2009-10-11, 14:15
Medlem
Sluta vara en toffel och säg ifrån ordentligt när han inte inser att du vill umgås med några vänner utan honom. När han försöker snylta så säg att han får skaffa eget. Om ni inte bjussar honom så kommer han tycka att det är jäkligt tråkigt att sitta med när ni röker och förhoppningsvis lämna er i fred tills att han har råd att köpa eget.
Citera
2009-10-11, 23:49
Medlem
Hur svennig och snål får man va? Kommer ihåg när jag var liten hemma hos en kompis och dom sa till mig att inte använda deras toapapper det var höjden av både svennighet OCH snålhet på engång.
Citera
2009-10-12, 00:22
Medlem
Ozknybergs avatar
Vilken jävla grabb rent utsagt!
Jobbigt när det finns vissa personer som tigger och tigger hela tiden.
Sen måste han också vara socialt handikappad som inte verkar märka att ni inte vill ha honom där, sånt kan man ju känna av.
Iofs så kanske ni inte har gett honom helt tydliga signaler men endå.

Säg till honom som det är, att du vill vara själv ibland!
Citera
2009-10-12, 09:24
Medlem
Herr_Oins avatar
OT raderat, smokeymcpot får sig en tillsägelse för "Tvåan".

/Mod
Citera
2009-10-12, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mems
Hur svennig och snål får man va? Kommer ihåg när jag var liten hemma hos en kompis och dom sa till mig att inte använda deras toapapper det var höjden av både svennighet OCH snålhet på engång.
Ja för toapapper och röka kostar ju ungefär lika mycket.

Ta ditt rasistsnack nån annanstans din pajas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in