Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2012-12-19, 19:27
  #25
Medlem
Ulrik.Agrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MacClannough
Lånar denna tråden

Jag kör 8 favoriter på comhem och förra månaden ändrade jag vissa kanaler till HD kanaler men eftersom jag har boxer så funkar dem inte! Jag måste alltså köpa en Comhem modul (499kr)!
Jag undrar om jag köper en sådan här http://www.tradera.com/comhem-ci-43-...2315_171072640 skulle det funka då ?? eller måste jag säga till idioterna på comhem för att dom ska notera det och sedan lura mig på 499 kr ???

GOD JUL allihopa!

Omöjligt att svara på eftersom du inte talar om var du tänker plugga in modulen.
Citera
2012-12-19, 20:11
  #26
Medlem
Kabeltattarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MacClannough
Jag kör 8 favoriter på comhem och förra månaden ändrade jag vissa kanaler till HD kanaler men eftersom jag har boxer

Hur ska du ha det? Har du Comhem eller Boxer?
Citera
2012-12-20, 03:39
  #27
Medlem
Antar att du menar att du har en digital box och inte Boxer, Om du vill kunna se HD på din TV så krävs det antingen en HD digital box från Com Hem eller en CI+ modul samt en TV som stödjer CI+ moduler(Blev väl standard på dom flesta TV apparaterna för Ca 1,5 år sen, Är det äldre än så funkar den troligen inte till din TV men kolla för säkerhetsskull)

Modulen på länken är en CI+ så ja det är en sån modul du behöver, Annars kan du köpa CI+ moduler för ca 300kr hos elektronik affärer istället för hos Com Hem för 499.

Edit: Sorry sa fel, var dyrare med Com Hem moduler, Boxers CI+ som kostar 300.
__________________
Senast redigerad av Duffie 2012-12-20 kl. 03:43.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback