Flashback bygger pepparkakshus!
2009-11-26, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1897
Man har definitivt aldrig varit imponerad på uppsättningen av RD i umeå...

vilka är med? Kan dom stå upp mot x-arna? JAg har tappat kollen på umeå sen jag fklyttade för några år sen. Roligt att se bertili
Citera
2009-11-26, 18:22
Bannlyst
rödvita

Citat:
Ursprungligen postat av ian_hill
vilka är med? Kan dom stå upp mot x-arna? JAg har tappat kollen på umeå sen jag fklyttade för några år sen. Roligt att se bertili
jo det är ju kalle från haparanda och jörgen munter och björn som e kusin till luntan. Och två andra killar som jag aldrig hört något om. De är ju inte kriminella som xarna.. Så vi får se vad som händer i umeå i framtiden. Men tror de har en bra relation. Har hört att de brukar umgås.
Citera
2009-11-26, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SYLB666
De är ju inte kriminella som xarna..

Då borde ju konflikterna inte komma
Ovanligt att ha kvar rd färgerna men med en ny patch från ha. Kan bara inte stämma som det har fungerat hitils i rödvita.
Citera
2009-11-27, 09:51
Medlem
Tjurskallens avatar
http://www.vk.se/Article.jsp?article=315169 uppgraderade.. verkar gå undan för grabbarna enligt tidningarna. något skumt verkar det vara.....
Citera
2009-11-27, 16:27
Bannlyst
jo..

Citat:
Ursprungligen postat av Tjurskallen
http://www.vk.se/Article.jsp?article=315169 uppgraderade.. verkar gå undan för grabbarna enligt tidningarna. något skumt verkar det vara.....

jag säger ju det dom vill befästa umeå och göra det röd vitt.
Citera
2009-11-28, 03:25
Medlem
Jävligt kul tråd faktiskt, roligt att läsa om U**e S***ds eskapader, det var väl L*n*s som vart kidnappad och tvångsrakad förresten? Och angående X-killarna har väl de flesta lugnat sej har jag hört, M. E*****öm satt väl på bryggan ett tag och hörde sist att han flyttat ner till stockholm och börjat knega åt juggar? J.M. sitter väl fortfarande, och D.J. (storen) bor väl också i huvudstaden vad jag hörde sist jag träffade honom iaf...

Ingen som vet ngt om T*n* H*gstr*m förresten? Hörde bara nått om att han blivit skjuten i magen eller vad det var, sen hux flux fick sitta för något rån(?).

Och vem det nu var som sa att majoriteten av brott i Vännäs kunde härledas till en viss Åström: vart har du hört det? Så jävla mkt brott begås väl inte i vännäs, mest ynglingar som misshandlar varann med yxor och dylikt
Citera
2009-11-28, 14:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DOETSKNARCK
Jävligt kul tråd faktiskt, roligt att läsa om U**e S***ds eskapader, det var väl L*n*s som vart kidnappad och tvångsrakad förresten? Och angående X-killarna har väl de flesta lugnat sej har jag hört, M. E*****öm satt väl på bryggan ett tag och hörde sist att han flyttat ner till stockholm och börjat knega åt juggar? J.M. sitter väl fortfarande, och D.J. (storen) bor väl också i huvudstaden vad jag hörde sist jag träffade honom iaf...

Ingen som vet ngt om T*n* H*gstr*m förresten? Hörde bara nått om att han blivit skjuten i magen eller vad det var, sen hux flux fick sitta för något rån(?).

Och vem det nu var som sa att majoriteten av brott i Vännäs kunde härledas till en viss Åström: vart har du hört det? Så jävla mkt brott begås väl inte i vännäs, mest ynglingar som misshandlar varann med yxor och dylikt

vem e DJ???
Citera
2009-11-28, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SYLB666
vem e DJ???

D****l J*****n.
Citera
2009-11-28, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ian_hill
D****l J*****n.

Han som fick påhälsning i sin lägenhet med basebollträ?
Citera
2009-11-28, 19:03
Medlem
RMBKKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jag-mannen
Han som fick påhälsning i sin lägenhet med basebollträ?

Haha, är inte det tics-d***e du tänker på? Han hade väl strulat en massa, och drog med sej sin 14-åriga flickvän på alla affärer han gjorde? Därav påhälsningen, vad jag har hört iaf...

EDIT: Tror "D****l J*****n" är "Stor-D***e".
Citera
2009-11-28, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RMBKK
Haha, är inte det tics-d***e du tänker på? Han hade väl strulat en massa, och drog med sej sin 14-åriga flickvän på alla affärer han gjorde? Därav påhälsningen, vad jag har hört iaf...

EDIT: Tror "D****l J*****n" är "Stor-D***e".

Joo de va tics jag tänkte på Hans flickvän va också där när han fick
påhälsning. Bor han kvar i stan? nån som vet?
Stor-D***e, visst är det han från vännes?
Citera
2009-11-28, 20:52
Medlem
Aisha Svenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawless78
Har också genom jobbet hört talas om en kille som heter Tord Bylund som visst ska vara en riktigt galen jävel.
Ja han har hett temperament. Osympatisk människa. Spöar sina brudar gula och blå. Knullar gärna flickor i hebefilålder också. Som kuriosa kan jag nämna att ett flertal tjackhoror vittnat om att han har en mycket liten kuk .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in