• 4
  • 5
2017-12-16, 03:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tvilingdeckarna
Jag vet inte hur det ligger till. Jag pratade p 80 talet mef begravningsentreprenren som hmtsde kropparna och han beskrev det "som ngot av det jvligaste han varit med " har svrt att se mig ha blandat i hop flera fall. Hustrun jobbade p konsum

Har fr mig att bda jobbade p Konsum i Forshaga.
Lotz tror jag han heter, det var frskringspengar inblandade hr ocks.
Han dmdes till psykvrd en kortare tid, vilket upprrda mnga, och att han fick frskringspengarna.
Nr han kom ut ville han ha jobbet tillbaka, vilket han inte fick. Motiveringen var att han mrdat en av personalen.
Facket var med och drev hans rende, han hade blivit avskedad pga sjukdom menade dom. Tror att han ven fick skadestnd frn Konsum.
Det hr fallet diskuterades och upprrde mnga, mrda ngon och bli frmgen sades det.
Citera
2017-12-16, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nykroppa
Har fr mig att bda jobbade p Konsum i Forshaga.
Lotz tror jag han heter, det var frskringspengar inblandade hr ocks.
Han dmdes till psykvrd en kortare tid, vilket upprrda mnga, och att han fick frskringspengarna.
Nr han kom ut ville han ha jobbet tillbaka, vilket han inte fick. Motiveringen var att han mrdat en av personalen.
Facket var med och drev hans rende, han hade blivit avskedad pga sjukdom menade dom. Tror att han ven fick skadestnd frn Konsum.
Det hr fallet diskuterades och upprrde mnga, mrda ngon och bli frmgen sades det.

Tack fr klargrande.
Citera
2017-12-16, 19:27
Medlem
Aurora Borealiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tvilingdeckarna
En man i Vrmland (Deje.Kil, Forshaga?) Skr halsen av sin fru och sina tv barn. Kommer ut efter en kort tids psykvrd och krver ut frskringspengar frn hustruns arbetsfrskring. Tog senare livet av sig.
Ngon som knner bttre till?

Citat:
Ursprungligen postat av Ettsjutretton
Nr i tiden skall detta ha gt rum? 1970-tal?
Detta vedervrdiga trippelmord begicks sannolikt i Forshaga kommun 1983-11-22. Detta datum dr en kvinna fdd 1948, och hennes son f.1973 och dotter f.1977 enligt Sveriges Ddbok.

Mannen i familjen avlider 1987, och hans frnamn stmmer med vad som sgs i ett inlgg i trden. Hur i h-e r man funtad i skallen om man kan skra halsen av hustru och tv sm barn??? Att han sedan gjorde en ekonomisk vinst p sin vidriga och onda grning gr ju att man mr illa.
Citera
2017-12-17, 10:31
Medlem
Ettsjutrettons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aurora Borealis
Detta vedervrdiga trippelmord begicks sannolikt i Forshaga kommun 1983-11-22. Detta datum dr en kvinna fdd 1948, och hennes son f.1973 och dotter f.1977 enligt Sveriges Ddbok.

Mannen i familjen avlider 1987, och hans frnamn stmmer med vad som sgs i ett inlgg i trden. Hur i h-e r man funtad i skallen om man kan skra halsen av hustru och tv sm barn??? Att han sedan gjorde en ekonomisk vinst p sin vidriga och onda grning gr ju att man mr illa.
Ohyggligt! Pminner om galningen Tjrnster i Kramfors som tog livet av sin lila dotter fr att f ut livfrskring. Nr Tjrnsters sambo anade ord "tystade" han ven henne.
Citera
2018-12-27, 18:04
Medlem
rigbos avatar
Tv trippelmord har tillkommit under ret. Frst skottddet i Malm 18 juni dr tre personer med gangsterkoppling mrdades. (FB) Skottlossning i centrala Malm - 3 dda, flera skadade (2018-06-18)

Sedan har vi psyksjuke pappan i Frlunda som den 2 september mrdade sin fru och sina tv barn. (FB) Misstnkt trippelmord i lgenhet, Vstra Frlunda Gteborg 2/9 2018
Citera
2021-08-02, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ettsjutretton
Ohyggligt! Pminner om galningen Tjrnster i Kramfors som tog livet av sin lila dotter fr att f ut livfrskring. Nr Tjrnsters sambo anade ord "tystade" han ven henne.
Familjen hette Richter i efternamn och dom jobbade p OBS Bergvik i Karlstad
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in