• 4
  • 5
2010-01-23, 18:55
Medlem
svinlaaks avatar
Hemskt att folk går ditt för att sno. Måste vara jobbigt att lägga undan musmatta,mus och headset så fort man ska röra sig lite på området för att se sig omkring.

Aldrig själv varit på DH, att där förekommer stölder är väl inte något jag brytt mig om men det har helt enkelt aldrig blivit av. Får se om man drar till GBG i sommar när det är där : )
Citera
2010-01-23, 19:07
Medlem
Credzs avatar
På DH för 2-3 år sedan så satt några av mina kompisar ihop och så var alla hungriga så alla drog iväg för att äta och när dom kom tillbaka så var nästan alla möss + musmattor borta.

Men tack vare lite detektiv arbete så kom dom på vilka det var och på något vänster fick fram en av "tjuvarnas" adress och skrev ett brev till honom och då åkte mina kompisar + jag och några till ner och fick tillbaka allting xD det var riktigt roligt.
Citera
2010-01-24, 16:27
Medlem
bernie512s avatar
Har själv aldrig blivit bestulen på DH. Bara att lägga kudden över grejerna så ligger dom säkra där under.
Citera
2010-01-27, 16:56
Medlem
Andre93s avatar
Fan va trökigt det är när vissa inte har råd att köpa eget och måste sno. Om jag skulle se nån som tar något i sommar där så ska jag banka skiten ur han
Citera
2010-03-03, 23:56
Medlem
Zneekahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JesusIsAStoner
Men om man skapar kontakt och blir lite bekanta med varandra så minskar väl ändå möjligheten att just bordsgrannarna ska ta saker av dig?

trodde vi också på DH summer 07 efter att ha kollat på MILF-porr med grannarna första dan vi kom dit, så man hälsar på DH antar jag. sista dan hade han dock plockat min kompis mobiltelefon och flyttat/dragit. erhad hasanovic hette min granne (vi la namnet på minnet redan veckor innan vi drog dit, hans namn blev som ett internskämt för det var så kul, glömmer det aldrig). men antagligen inte han som tog den utan en kompis till honom
Citera
2010-03-04, 09:41
Medlem
zxqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svinlaak
Hemskt att folk går ditt för att sno. Måste vara jobbigt att lägga undan musmatta,mus och headset så fort man ska röra sig lite på området för att se sig omkring.

Aldrig själv varit på DH, att där förekommer stölder är väl inte något jag brytt mig om men det har helt enkelt aldrig blivit av. Får se om man drar till GBG i sommar när det är där : )
Det är i Jönköping i år också.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in