• 1
  • 2
2014-10-02, 23:48
Medlem
Evil-Ernies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iowa88
Trophy Huntar i perioder.

LVL 14: Tot 1711 trophies och 6 platinums. Norpar den 7 i helgen skulle ja tro på Plants VS Zombies.

Förstår inte folk som klagar på trophys direkt, ger ju ändå lite mer värde i spelen.

Ofan levlar man på playstation?
Citera
2014-10-03, 00:58
Medlem
Tommy.Vercettis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evil-Ernie
Ofan levlar man på playstation?
Mjo är själv på 14 - 91% så snart har man 15.

Tycker som flera andra här att det är väldigt roligt att samla på sig trophies! 17 platinum - 74 guld - 338 silver - 1298 brons.
Citera
2014-10-03, 01:05
Medlem
Evil-Ernies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tommy.Vercetti
Mjo är själv på 14 - 91% så snart har man 15.

Tycker som flera andra här att det är väldigt roligt att samla på sig trophies! 17 platinum - 74 guld - 338 silver - 1298 brons.

mhm, intressant det visste faktisk inte jag hehe spelar typ aldrig Playstation enda som spelas på den är Metal gear och heavy rain
Nice Gz.

Men vad använder man levlarna till? får man nåt eller är det bara mer att det visar hur hängiven man är?

Men samla Achievments samt trophies allt med det där är alltid skoj.
Citera
2014-10-03, 07:26
Medlem
LastCaresss avatar
Har bara en plat, från Ni No Kuni på PS3. Den tog 94½ timme att fixa! Det räcker så för min del.
Citera
2014-10-03, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evil-Ernie
mhm, intressant det visste faktisk inte jag hehe spelar typ aldrig Playstation enda som spelas på den är Metal gear och heavy rain
Nice Gz.

Men vad använder man levlarna till? får man nåt eller är det bara mer att det visar hur hängiven man är?

Men samla Achievments samt trophies allt med det där är alltid skoj.

Inte något direkt alls, är väl mest att man ser leveln snabbt när man går in på en polares profil osv istället för gamerscore som på XBOX. Börjar bli kämpigt att levla efter lvl 11 tror ja de var, sticker iväg rejält i points innan man når nästa nivå.
Citera
2014-10-03, 11:45
Medlem
Evil-Ernies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iowa88
Inte något direkt alls, är väl mest att man ser leveln snabbt när man går in på en polares profil osv istället för gamerscore som på XBOX. Börjar bli kämpigt att levla efter lvl 11 tror ja de var, sticker iväg rejält i points innan man når nästa nivå.

Aha trodde det var steam att man skulle få något rea kort eller nåt.

hehe det kan jag förstå
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in