Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-03-07, 17:06
  #649
Medlem
söderbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kontrollpanelerna
Förra gången och även denna är det Alhambra som kommer att sälja böcker där. Ingen är tvungen att köpa något. Harrit är glad att han inte blivit avskedad. Jag skulle själv bli förvånad om han tjänat några pengar på sitt engagemang i 911 truth. Det lär knappast vara gratis att resa runt och hålla en massa föredrag, ställa upp på intervjuer i TV med mera. Man kan ju istället räkna på hur mycket pengar han förlorat på att inte istället lägga tid på att arbeta mot betalning som konsult eller liknande, hans kunskaper inom Kemi lär vara värda en del pengar..

Jag ställer mig tveksam till det påståendet, har du sett hans vändingar och förklaringar kring thermite/thermate/nanothermite?
Citera
2010-03-11, 16:11
  #650
Medlem
sten.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av söderb
Jag ställer mig tveksam till det påståendet, har du sett hans vändingar och förklaringar kring thermite/thermate/nanothermite?

Vet du vad du håller på med och vilka du är vakthund för?

I och för sig tycker jag du är en perfekt representant för makten på grund av din dumhet.
Citera
2010-03-11, 17:04
  #651
Medlem
söderbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sten.b
Vet du vad du håller på med och vilka du är vakthund för?

I och för sig tycker jag du är en perfekt representant för makten på grund av din dumhet.

Om vi jämför oss två sten.b, så ser dina inlägg ut såhär: "Jag orkar inte säga något mer" i cirka 50 inlägg. Dum är den som dumt gör eller vad säger forrest gump i filmen..
Citera
2017-12-30, 22:06
  #652
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher
Det ska vi titta på. Själv anser jag att det absolut finns fraktioner av den rörelsen som är sekteristiska. De bär alla de tydliga kännetecknen: karismatisk ledare, endast en "sanning" som gäller, avståndstagande från samhället, etc. m.m. Vilket iofs inte betyder att allt de säger är fel... Nåja, jag är väl en smula allergisk mot massrörelser anförda av gaphalsar med megafon.
Du menar som här? https://en.m.wikipedia.org/wiki/Bob_...round_Zero.jpg
Citera
2017-12-30, 22:10
  #653
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Du menar som här? https://en.m.wikipedia.org/wiki/Bob_...round_Zero.jpg
En av de värsta

Har du ägnat dig åt trådarkeologi idag
Citera
2017-12-30, 22:20
  #654
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher
En av de värsta

Har du ägnat dig åt trådarkeologi idag
Yep. Mycket smått och gott och goda uppslag. Mer att vänta
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback