2024-09-17, 15:58
Medlem
CC75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Jag kpte just fr 10.000 kr.

Smpengar men skulle nd vilja veta vart du kpte dessa SAS-aktier med tanke p att aktien nu r avnoterad?

// CC
Citera
2024-09-17, 16:12
Medlem
CC75s avatar
Har lovat att skriva om ngot mer hnder. Fick idag ett brev frn United States Bankruptcy court Southern district of New York. Daterat 28:e aug s tog mer n tv veckor att komma hem till mig.

I princip stod det att SAS plan som presenterades den 7:e feb 2024 nu hade gtt igenom den 27:e aug.

// CC
Citera
2024-09-17, 22:32
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CC75
Smpengar men skulle nd vilja veta vart du kpte dessa SAS-aktier med tanke p att aktien nu r avnoterad?

// CC

Gjorde jag ju naturligtvis inte men det r mnga som inte verkar inse att aktien r avnoterad.
Citera
2024-12-10, 12:38
Medlem
Ringhals3s avatar
SAS siktar p brsnotering, r ni p d?
Citera
2024-12-12, 18:01
Medlem
Botkyrka-babes avatar
Citat:

Nej
Citera
2024-12-12, 22:29
Medlem
CC75s avatar
Citat:

Var hittar du information om detta? Men nej. Det ska mycket till fr att jag ska gra det, om det nu skulle vara sant.

// CC
Citera
2024-12-12, 23:17
Medlem
Citat:

Citat:
Var hittar du information om detta? Men nej. Det ska mycket till fr att jag ska gra det, om det nu skulle vara sant.

// CC

SAS institute?
Citera
2024-12-27, 14:47
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:

// CC

SAS kan gra comeback p brsen
SAS nya gare ppnar i interna dokument fr en brsnotering om fem r. Danska Sydbanks analyschef Jacob Pedersen ser klausulen som en reservutgng. Av: Leif Holmkvist.

https://www.travelnews.se/sas/sas-ka...ack-pa-borsen/
Citera
2024-12-27, 14:53
Medlem
CC75s avatar
Citat:
SAS nya gare ppnar i interna dokument fr en brsnotering om fem r. Danska Sydbanks analyschef Jacob Pedersen ser klausulen som en reservutgng. Av: Leif Holmkvist.

Rykten frstr jag som r lngt fram i tiden men visst, inget hr i vrlden gr att utesluta och p fem r kommer folk glmma och mnga andra som inte blev grundlurade kommer med hull och hr svlja deras gldjekalkyler.

Nu ska man inte blanda ihop brs med knslor men jag har mina rda linjer. Kommer aldrig kpa SAS aktier igen. Det finns mnga mnga andra fretag att ga.

// CC
Citera
2024-12-27, 16:27
Medlem
Citat:
SAS nya gare ppnar i interna dokument fr en brsnotering om fem r. Danska Sydbanks analyschef Jacob Pedersen ser klausulen som en reservutgng. Av: Leif "Honken" Holmkvist.

Frlt, jag hittar ut sjlv, kunde inte lta bli! Tar en varning fr laget!

Hata SAS for ever!
Citera
2025-02-02, 09:40
Medlem
Ringhals3s avatar
SAS har drygt en halv miljard i pandemianstnd att betala till Skatteverket, anses SAS likt Northvolt att man slipper gra rtt fr sig om ett annat lands lagar sger att man slipper det? Lagar som inte gller i Sverige.
Citera
Igår, 10:47
Medlem
Mullrets avatar
Citat:

Varfr skulle SAS bli en brsraket?

Finns det ngot bolag som r riktigt lnsamt i flygindustrin?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in