Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-08-07, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darma
Killen som sköt samuel i benen va hans kompis som fick en snetändning på anabola.
Det finns ingen koppling till knarkhandel eller något gäng. Han valde att inte prata med polisen eftersom det var hans kompis som sköt, sorry att göra er besvikna alla privatdetektiver
haha kul om så e fallet. men jag tycker de e fan löjligt med folk här, någon skrev "han snacka inte med polisen så det e några riktigt tunga lirare typ HA eller black cobra"
skämtar du eller? knappast bara gäng som går runt och skjuter folk i benen det kan va vilka som helst, jag skulle nog säga finns tyngre folk som inte springer i g¨äng som man ska akta sig för o göra bort sig hos.
Citera
2010-10-20, 01:43
Medlem
Sativaas avatar
Vilka jävla muppar! Skit i hans liv, ni har väl ett eget?!
O att lämna ut namn sådär, inte specielt snällt va?
Tänk lite...
Citera
2010-10-20, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sativaa
Vilka jävla muppar! Skit i hans liv, ni har väl ett eget?!
O att lämna ut namn sådär, inte specielt snällt va?
Tänk lite...

Vem av hans vänner är du, är du skytten? Du verkar inte läsa så många trådar på detta forum eftersom du gnäller över ett förnamn till någon snubbe, det finns värre trådar än denna.
Citera
2010-10-20, 02:26
Medlem
Sativaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweSub90
Vem av hans vänner är du, är du skytten? Du verkar inte läsa så många trådar på detta forum eftersom du gnäller över ett förnamn till någon snubbe, det finns värre trådar än denna.

Råkar vara hans vän! jag vet inte, men han kanske inte vill att folk som det inte rör sig om ska lägga sina nyfikna näsor i blöt...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in