Citat:
Ursprungligen postat av Silvertejp
Går i repris kl 00:00 i natt såg jag.
Gårdagens The Vision var en flopp trots snygga kostymer, slutscenen med damens onaturliga ställning vid mottagande av ett ansiktssprut som självändamål går till historien som det absoluta bottennappet.
http://www.canalplus.se/
Naked Bodies.
Tyvärr hade jag inte nöjet att kunna se filmen i sin helhet men där fanns ett par fina scener som är värda att nämna:
Mörkhyade tjejer i lesbisk trekant av lite hårdare modell med tuffa tag med tungan och våldsamma juck med dildos och strap-on.
Samma tjejer som BDSM-dominor i slutscenen som lekte med varandra och en man fastbunden på en stol som fick nöja sig med att titta på en liknande trekant som i första scenen, en scen där höjndpunkten var när den ena kvinnan dubblepeneterades med en dildo i slidan och ett brinnanden ljus i analen, det heta stearinet rann över den stackars tjejen för varje juck som hennes väninnor gjorde med dildon.
Mannen på stolen fick avslutningsvis tre par våta trosor instoppade i munnen och lämnades åt sitt öde.
Naturligt?
Ja, sådant här är naturligt för mig i vart fall även om kvinnorna var för hårt sminkade i vanlig ordning.