Svara
2009-11-09, 04:28
Medlem
Frsta gngen jag skriver tripprapport, gr det endast fr jag r uttrkad samt att suget av att dela med sig r stort efter att ha lst andras rapporter.

Jag tycker vi brjar helt frn brjan...

Kn: Man
lder: D 21
Erfarenheter: D endast spice och tv bloss brunt (knde icke av de bruna eftersom jag var aspackad vid intaget). Nu bde grnt och brunt samt rkmixar av diverse slag.
Tidsomfng: Tripp frn cirka 20.00 till 04.00

Frmiddag...
Sitter och lser lite tripprapporter hr p flashback och om hallucinationer. Eftersom jag r vldigt nyfiken p allt som har med droger och gra vid det hr tillfllet s lser jag och suger t mig precis allt jag kan hitta som verkar intressant. Jag rkar tyvrr snubbla ver en artikel om HPPD, och en snubbe beskriver att efter han tog hallucinogent s fastnade han i ruset och ser nu allt i 2D. Blandade knslor dyker nu upp inom mig, men jag ignorerar fr tillfllet det hela.

Sen eftermiddag...
Farsan r i bortrest s planen r att vi ska sitta och utforska effekten av Tripp-E i lugn och ro hos mig. Tre polare anlnder med prylarna. Lite smtt nervst tar jag och en kompis vars ett piller Tripp-E. Jag var skeptiskt till om det skulle funka. Efter 40 minuter knner jag mig ungefr likadant som innan, dock finns det en viss liten effekt av det hela. Kan inte sga om det r placebo eller inte, men jag knner mig lite pigg och glad. Jag knner att nu kr vi igng festen och jag vertalar min polare att vi tar vars ett piller till.

Kvll...
2 av polarna tar inte Tripp-E utan det gr bara jag och en till, vi kallar honom E. Medans vi har suttit och spelat Super Smash Bros Brawl p Wii har dom andra 2 rullat ett par spliffar. Tanken slr mig att jag borde nog rka lite, det lter som en bra id. Pillrena brjar gra nnting, inget varken positivt eller negativt, men nnting hnder.

Eftersom farsan r bortrest har han lst drren till trdgrden med nyckel som jag inte har, vi fr drfr klttra ut genom fnstret till trdgrden. Tankar som "vi fr inte skita ner nu!", "det fr inte synas att vi har varit hr" och "om jag blir busted nu r det krt!" flyger genom skallen. Nr vi klttrat ut i trdgrden brjar en hund sklla ngra hus bort och ven om jag r i princip nykter s blir jag fett nojig. Efter kanske 15 minuter av rkande ute i trdgrden klttrar vi in igen. Nu brjar det hela...

Tripp...
Jag knner hur Spicet brjar kicka in och jag mr vldigt bra. Man knner hur munchiesen kommer smygandes och poppa popcorn r vrldens bsta id fr tillfllet. Jag trycker i mig popcorn, verkligen. Munnen knns som full med sand eftersom man bde r torr av rkat och sen kkat massa salta popcorn. Jag skrattar t allt och vi alla 4 spelar Wii. Jag brjar knna mig lite konstig nu dock. Jag proppar fortfarande i mig popcorn, men pltsligt glmmer jag bort hur man svljer. Munnen r full av popcorn och det r torrare n Sahara-knen i svalget. Jag fr lite smtt panik och tror jag ska kvvas eftersom jag inte kan svlja. Jag tar min sockerdricka och bara skljer ner, sen svljer svalget automatiskt tack och lov. Jag terfr lite kontrollen av svalget igen. Efter en stund brjar jag ha problem att hlla Wii kontrollen istllet, jag kan verkligen inte styra min gubbe. Han fljer inte med alls.

Jag har under kvllen suttit och tnkt just den tanken att farsan har sagt till grannarna att han inte kommer vara hemma, och om dom upplever ngot annorlunda s ska dom ringa polisen. Eftersom hunden brjade sklla s har grannarna kanske ringt polisen tnker jag. Eller s har dom ringt ngon av mina brder eller liknande. Jag gr igenom worst-case-scenarios i huvudet hela tiden s nojan byggdes upp mer och mer under kvllen. Innan nr jag gjorde popcorn s tnkte jag att "om polisen hade kommit s hade jag kunnat vara normal infr dom, inga problem!", men nu r jag ju helt och hllet borta, har tappat kontrollen helt.

Pltsligt s ringer det p drren. Jag fr vrldens panik, hjrtat brjar bulta och nu r det krt tnker jag. Tankar om att det vi gr r fullt lagligt slr mig inte det minsta, utan jag tnker nu blir det finkan, typ. Kom ihg att jag nojjar rtt hrt. Har man suttit och varit rdd att det skulle ringa p drren hela kvllen kommer man ju skita p sig nr det verkligen gr det, speciellt nr man nojjar. Jag tittar ut genom kksfnstret, det r bara min polare som str dr. Jag hade helt glmt bort att vi bjudit dit honom, han kom nmligen lite senare n vi rknat med. Hur som helst kommer han in, och vi gr ut och rker lite mer. Jag vill ju lugna mina nerver. Vi stter oss och ska spela lite mer, men det r ingen som riktigt fokuserar sig p spelet, utan vi fastnar i samtal som man sjlv inte frstr. Vi spelar lite mellan varven, men det finns ingen koordination i spelet, fyra gubbar springer t olika hll och hoppar ner fr kanten p banan sjlvmant. Ibland s pausar vi s jag och E kan smeka TV'n eftersom det ser s himla fint ut. Varje gng vi pausar s vill vi mla en tavla av bilden vi fr nr vi pausar.

Jag och E ppnar en pse djungelvrl, och det r verkligen det godaste vi smakat ngonsin. Det r en explosion av smaker varje gng man stoppar en av bitarna i munnen. Efter ett tag s tycker vi dock att det gr ont p tungan, men vi hller skenet uppe fr att dom andra tv ska bli sugna och vi ska kunna bjuda bort skiten. Vi lyckas med vr genialiska plan och dom andra ter och upplever samma sak efter ett tag, att det gr ont p tungan. Vi njuter av skadegldjen. Min polare frgar om han kan f lite papper s han kan brja rita, vilket jag ger honom och han stter igng direkt. Det ser riktigt klyschigt ut.

ven om mycket r hur bra som helst s har det hela tiden funnits snea tankar i huvudet p mig, rdsla fr att polisen ska komma, rdsla fr att ngon i familjen ska komma och kolla s allt str rtt till, rdsla att f HPPD (fastna i trippen). Vid det hr laget s har jag ftt nog, jag har ingen knsel ngonstans i kroppen och jag vill inte fastna i trippen. Jag vill f tillbaks kontrollen ver min kropp, jag vill f nrminnet tillbaka. Jag reser mig och gr in i kket. Jag undrar om jag pissat p mig, fr jag r s himla varm i skrevet. Jag tnker att jag kan inte knna om jag r blt, och jag frstr inte vad jag ser. Jag skulle mycket vl ha kunnat pissa p mig. Jag vill spy. Jag gr in p toaletten och kr fingrarna i halsen. Efter att mycket popcornsrester och sockerdricka tagit en retur upp ur magen igen s ska jag tvtta av fingrarna. Det r d jag upptcker att det inte finns ngot vatten i kranen, jag kan inte heller spola. Nu kar nojjan totalt, hallucinerar jag? Jag kan inte tvtta av mina slemmiga fingrar och jag kan inte spola undan spyan heller. Paniken r total. Kkskranen funkar inte heller. Detta r riktigt frustrerande och vldigt skumt. Jag brjar tnka om Sverige har ftt brist p vatten och om s r fallet s var det ju frbannat olgligt. Efter ett tag s kommer jag p att farsan har stngt av huvudvattenledningen i huset. Ett litet vrid p kranen och jag kan tvtta mina ckliga hnder.

Nu vill jag bara ut ur ruset, jag vill bli mig sjlv s jag kan kolla om jag pissat p mig och ifall snuten skulle komma vill jag kunna sga att allt r lugnt och vi inte r ngra inbrottstjuvar. Jag r dock fast i ruset fortfarande. Jag tnker att jag kanske kan sova bort det, som man gr med fylla. Jag lgger mig i sngen, men r fr speedad fr att ligga stilla. Dr ligger jag och vnder och vrider p mig. Mina polare vet att jag sneat s dom hller sig mest undan. Och E bara ligger p golvet som en femring och ritar. Jag fr nog av att ligga i sngen s jag gr ut p framsidan av huset och rullar runt p grsmattan Jag minns att jag ville komma ner p jorden igen s fort som mjligt, fast jag kunde inte varva ner fr jag var fr speedad.

Jag kan erknna att jag hade sjlvdestruktiva tankar involverande knivar under vrsta delen. Jag ville liksom ut ur ruset, oavsett vad. Bakhuvudet viftade dock snabbt bort allt nonsens och alla dumheter. Efter mycket springande i huset medans E lg och ritade och dom andra tv bara satt och kollade p hur jag sprang runt och drog mig i hret s varvade jag ner. Det var som att ha suttit fast p en karusell som snurrade runt och runt. Tanken att "du sitter verkligen fast" frvrrade ju den verkliga upplevelsen ytterligare. Nr jag vl fick kliva av s var det en obeskrivligt skn knsla, jag var ju rdd att fastna i ruset och nr jag mrkte att jag var pvg ut ur det blev jag ju lttad av ett flertal anledningar. Jag skmdes ocks fr hur jag hade betett mig. Jag hade inte kissat p mig, tack och lov

Slutsats...
Hade jag inte ftt snt negativt tankemnster under frmiddagen och eftermiddagen s hade jag haft en vldigt bra kvll. Jag hade en asbra kvll fram tills min polare kom. Paniken jag fick av att det ringde p drren lade sig aldrig riktigt, men fram tills d mdde jag toppen. Tripp-E gr allts att blanda med rka och f effekt. Sen har ju veteraner lite mer tolerans fr dessa prylar, men kr bara hgre dosering istllet d hehe. Jag vet inte om ngon ens kommer orka lsa denna rapport. Den r vl inte direkt rolig eller givande p ngot stt. Men det var min frsta snetripp och ett solklart minne ver hur viktigt det r med set och setting.

All the best! / Love RMI
Citera
2009-12-18, 20:16
Medlem
Sirfnasks avatar
Jag har ox testat Trip-E - inget som jag nnsin vill lgga pengar p igen. Frsta gngen tog jag 3 st..d blev jag bara illamende, kanske hade 2 vart precis lagom.. sen tog jag den sista och fjrde tabletten tv veckor senare..fick iaf ett kort litet rus som var sknt men inte s mkt att tala om alls.
Citera
2009-12-19, 20:36
Medlem
PettaXs avatar
mjaha mm sedrja s kan det g ibland
Citera
2012-04-24, 12:21
Medlem
raven101s avatar
Intressant skrivet! Det skna med rkmixar och andra rc:s r ju att man inte behver nojja ver att man gr ngot olagligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in