precis det jag frsker att sga.
DEA har p allvar inlett War On Drugs, haha patetiskt, de har inte vunnit mark direkt, s lnge fentanylerna finns s har vi tung-artilleri mot dem. Fentanyl = haubitz, motsvarande 40 ton dunder-heroin fr plats i en skolda, hur i helvete stoppar man det syntetiska helvetet som har brakat loss pga den Organiska Kemins frstelse!? En drog-explosion analogt atombomben, smack-feber haha.... Man kan aldrig vinna gerilla-krig oavsett om det kommer till droger eller vpnade konflikter, fienden r ibland dig.... En metamfetamin labb stngs om dan i USA, 6 nya poppar upp, som champinjoner.... Fr att inte snacka om grabbarna i Holland, Belgien, Luxemburg och Monaco, dr har vi allt frn ekonomer, advokater, kemister, vakter, distributrer, helt enkelt kompletta lkemedelsfabrik som tillverkar MDMA =) som Israelerna fraktar till USA. 1999 var det 2 Israeliska medborgare och en Monaco-bo som greps i Washington DC (efter ett tips) med 3 miljoner E-tabletter i en stor lyx-svit. Jag uppfattade inte storleken av det jag sg nr jag tittade p polis-bilderna frn sviten, inte frans jag sg snutarna p nsta bild st bredvid de massiva e-psarna. explosion, explosion, EXPLOSION!