2002-09-21, 13:00
Medlem
"Take away the lies and the real danger becomes clear - not the drugs, but the black market which has been created directly by the policy of prohibition. If ever there is a war crimes trial to punish the generals who have gloried in this slaughter of the innocent, the culprits should be made to carve out in stone: "There is no drug known to man which becomes safer when its production and distribution are handed over to criminals.""

http://www.guardian.co.uk/Archive/Article/0,4273,4203914,00.html
Citera
2002-09-23, 20:00
Medlem
precis det jag frsker att sga.

DEA har p allvar inlett War On Drugs, haha patetiskt, de har inte vunnit mark direkt, s lnge fentanylerna finns s har vi tung-artilleri mot dem. Fentanyl = haubitz, motsvarande 40 ton dunder-heroin fr plats i en skolda, hur i helvete stoppar man det syntetiska helvetet som har brakat loss pga den Organiska Kemins frstelse!? En drog-explosion analogt atombomben, smack-feber haha.... Man kan aldrig vinna gerilla-krig oavsett om det kommer till droger eller vpnade konflikter, fienden r ibland dig.... En metamfetamin labb stngs om dan i USA, 6 nya poppar upp, som champinjoner.... Fr att inte snacka om grabbarna i Holland, Belgien, Luxemburg och Monaco, dr har vi allt frn ekonomer, advokater, kemister, vakter, distributrer, helt enkelt kompletta lkemedelsfabrik som tillverkar MDMA =) som Israelerna fraktar till USA. 1999 var det 2 Israeliska medborgare och en Monaco-bo som greps i Washington DC (efter ett tips) med 3 miljoner E-tabletter i en stor lyx-svit. Jag uppfattade inte storleken av det jag sg nr jag tittade p polis-bilderna frn sviten, inte frans jag sg snutarna p nsta bild st bredvid de massiva e-psarna. explosion, explosion, EXPLOSION!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in