2004-01-23, 15:48
Medlem
Men nog r porrbranschen enkelriktad i dett fall. Tycker sjlv att ett sprut ver rumpan r mycket sexigare.
Citera
2004-01-23, 20:20
Medlem
johnjohns avatar
Flickorna skall ha satsen i nyllet eller lngt ner i halsen.

Frresten var kan man hitta originalfilmen? Ngon som vet?
Citera
2004-01-23, 21:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HickA
allts, kan nn frklara fr mig varfr i helvete dom jmt mste spruta dom stackars flickorna i ansiktet/munnen medans dom ltsas att dom gillar det? mr fan illa nr jag ser p det.
Nu tycker Farbror Barbro, att om lille HickA blir sttt av att titta p stackars sm flickor som fr smaka p vattenslagen, ja d ska du nog inte titta p det mer.
Och varfr tittar du p det om du mr illa, fick du kryddan i nsan eller?
Personligen s tycker jag bara att det r en liten krydda p tillvaron, att f kleta in bruden med lite gegga i ansiktet.
Farbror Barbro tycker att det r bra, den som lever han lr, och den som spar han har.

/F.B!!
Citera
2004-01-23, 22:36
Medlem
Micheys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gneten
Men nog r porrbranschen enkelriktad i dett fall. Tycker sjlv att ett sprut ver rumpan r mycket sexigare.
Hr av dig till porrbranschen och meddela detta d.....de kanske byter stil till det som du gillar....
Citera
2004-01-24, 02:21
Medlem
Perrolfs avatar
Inte en chans att de bryter detta stilfulla koncept.
En sjlvklarhet fr oss finsmakande porrkonsumenter. Det ska vara malle i varje pormask p tserna.
Dessutom r det en ren bonus fr flickorna. En rofull gva frn oss mn.
Citera
2004-01-24, 02:46
Medlem
_R_s avatar
Det hr ju till! Dessutom r det ganska kul att se p nr tjejerna ltsas gilla det... Vissa gr ju tillochmed det!
Citera
2004-01-24, 13:09
Medlem
derangeds avatar
Ansiktssprut = vackert att se :=)
Citera
2004-01-24, 18:27
Medlem
ansiktssprut = dominanshandling
Citera
2004-01-25, 19:43
Medlem
Jag hller med den som rtidigare skrev att det kan varieras lite. Fast ngot som r viktigt r att det inte ska vara analt i varenda jvla film. Avtndande om ngot!

/Mr Jonte
Citera
2004-01-25, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Barbro
Nu tycker Farbror Barbro, att om lille HickA blir sttt av att titta p stackars sm flickor som fr smaka p vattenslagen, ja d ska du nog inte titta p det mer.
Och varfr tittar du p det om du mr illa, fick du kryddan i nsan eller?
Personligen s tycker jag bara att det r en liten krydda p tillvaron, att f kleta in bruden med lite gegga i ansiktet.
Farbror Barbro tycker att det r bra, den som lever han lr, och den som spar han har.

/F.B!!

aja, jag gillar inte gurkan p hamburgaren, drfr brukar jag ta bort den, men jag slnger vl fr fan inte hela hamburgaren? nr jag har limmar p nn s gr det lika mkt ut p att tillfredstlla henne som mig sjlv. om din tjej skulle vilja att du bajsade henne i ansiktet, skulle du gra det ocks d?
Citera
2004-01-25, 22:06
Medlem
H.E.L.s avatar
Shr skall det se ut. Tnk er silvertejp i denna situation...Hade hon nog tyckt om...

http://fotm.rotten.com/fotm/
Citera
2004-01-26, 03:26
Medlem
fyyy faan...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in