Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-01-22, 22:55
  #1
Medlem
snousers avatar
....någon som vet var man kan köpa de?
2004-01-23, 02:37
  #2
Medlem
PanzerDivisions avatar
Jag vill också ha pm
2004-01-23, 02:40
  #3
Medlem
hubbes avatar
kan jag också kanske få ett pm??
2004-01-23, 02:58
  #4
Medlem
Psykozs avatar
Kan jag också få ett PM?
2004-01-23, 08:09
  #5
Medlem
T.B.Ds avatar
Jag skulle heller inte ha emot ett pm.
2004-01-23, 08:30
  #6
Banned
fiveOne5s avatar
ett PM tack
2004-01-23, 09:18
  #7
Medlem
drinkmilks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snouser
....någon som vet var man kan köpa de?

Hos någon som antingen har kvar i lager och vågar sälja illegalt(i en övergånsperiod fick de ju sälja det somd e redan hade tror jag, men nu är det definitivt stopp sedan lååångt tilbaka), eller som importerar illegalt. Vet inga exempel.

Importeras det illegalt så kan det också varaillegalt tillverkat. I Danmark har de haft problem med att sådana pjäser har sålts sida vid sida med godkända grejer i vanliga affärer. Min avtar föreställer en hand som har hållit i en sån... tändnignen på dem var livsfarlig. Undrar vilken idiot som låg bakom dem...

..så köp inte kraftigare saker illegalt från Danmark för då gissar jag att det finns det en risk att det kan vara sådana. Se till att de är saker som är lagliga i landet de köpts om de kommer utifrån(eller om du åker utomlands för att handla). Det är väldigt viktigt att de är stabila oavsett storlek. T.o.m. en vanlig kinapuff med 0,8 gram dåligt svartkrut räcker för att slita av senorna till fingrarna om hylsan är av bra kvalite.
2004-01-23, 19:26
  #8
Medlem
Suryoyo; du startade en annan tråd om var Svartkrut mfl. kompositioner går att få tag på, vem som kan tänkas ha mm - samtidigt så skickar du skumma(?) PM till folk ang. smällare...

- Jag vill inte ens tänka på vilka skumma och ostabila ämnen de smällare du då tydligen har information om innehåller!

Jag tycker du ska lägga ner de här fånerierna och börja delta och ta del av de Pyro diskussioner som finns här redan.

Till er andra så vill jag bara säga att får ni väl tag i någon som kan sälja er smällare så se då till att det är fabrikstillverkade (så slipper ni bortsprängda fingrar, blindgångare, feltändning).
2004-01-24, 01:00
  #9
Medlem
extatics avatar
Ingen försäljning får ske på forumet. Läs reglerna och titta lite extra på punkt 7.

Det är ok att länka till försäljningställen, men att bedriva någon form av sälj-/köp-/byteshandel på forumet är inte tillåtet.
2004-01-24, 01:31
  #10
Medlem
extatics avatar
Men snälla du. Det är förbjudet att ANNONSERA på Flashbacks forum.

Det, och endast det är anledningen till att dina inlägg blivit raderade. Jag har inget val enligt de regler som finns uppsatta. Jag måste ta bort dessa.

Min förhoppning att tråden skulle kunna utvecklas till en diskussion som innehåller tips (så som t ex länkar) på ställen som tillhandahåller smällare verkar grusas. Då det inte går att vi för en debatt kring något som är så solklart förbjudet på Flashback som köp-, byt- och säljannonser så tvingas jag låsa tråden.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback